Hee Nataly!

Hoi Nataly,

Wat goed zeg dat die stap gezet is!
Hoe reageerde de huisarts? Fijn dat er meteen actie is.

Met mij gaat het redelijk; voel me een beetje bang of het allemaal wel goed zal gaan. Er is geen echte reden tot ongerustheid maar heeft te maken met mk vorig jaar. Ben toch niet helemaal vrij t.o.v. deze zwangerschap.
Ik ben soms een beetje misselijk (zoals nu) en voel me een beetje gammel, moeiig en soms buikpijn en last van mijn rug.
Verder merk ik veel reserve om allerlei mensen in te lichten dus gelukkig kan ik hier nog een beetje babbelen.

Meid, ik hoop dat de doktersbezoeken iets opleveren.

Groetjes,

M3

Goeiemorgen,

M3 ik duim voor je dat het deze keer helemaal goed gaat en ik geloof daar heilig in. Het gaat helemaal goed komen.

Mijn mannetje moet maandag zijn kwakkie inleveren.................. de dag na carnaval! Hoe kunnen ze het verzinnen. Ik vier geen carnaval maar hij dus wel. In het oosten des lands wordt ook carnaval gevierd met optocht en alles er op en er aan. Mijn vriend viert dit allemaal met zijn 4 beste vrienden. Hij baalde gisteren behoorlijk. Ik heb tegen hem gezegd dat hij maar even naar het ziekenhuis moet bellen om de afsrpaak te verplaatsten naar woensdag. Die 2 dagen maken ook niks meer uit. We hebben net afgesproken dat we gaan genieten en we ons niet meer zo druk maken en dan zal mijn vriend hierdoor geen carnaval kunnen vieren. Dat dacht ik dus niet.

Mijn collega is ook bezig met zwanger worden voor de tweede en zij is nu 3 dagen overtijd....... Ik denk dus dat zij misschien binnenkort wel met de mededeling gaat komen dat ze zwanger is. Maar goed...we houden vol.

Ik hou jullie op de hoogte.

Hee Naat!
Fijn dat alles zo snel gaat en inderdaad...die 2 daagjes!Hier wordt uiteraard ook volop carnaval gevierd!mijn vriend is niet zo'n hosser en verkleder, maar ik ga graag op stap met die dagen; morgen gaan we met 6/7 vriendinnen op stap; om 12 uur bij een, eten, schmincken en de stad in, s middags allemaal live optredens en ze voorspellen top weer he!Ik rij zelf....ben de BOB! Ik wordt ook BOB.....alias Baby On Board!!haha heb zelf een wit shirtje bedrukt; op buik it started with a kiss en op achterkant BOB en dan eronder Aby n Oard!en op mouwen; bob, daar kan je mee thuis komen!

Gister weer bij vk geweest; uk was goed gegroeid, hebben t hartje weer gehoord!!en bloeddruk was prima!!erna naar 9 mnd beurs gew met mn schoonzusje!Was erg leuk, dus RW veel plezier morgen!!

Hoe ist met onze kersverse mummie!?hoe voel je je!!??spannend!

dames een fijn weekend en naat woe veel succes met ut kwakkie in ut bakkie!
xx zuus

Hoi, hoi,

Wilde jullie even laten weten dat het hier weer fout gaat. De geschiedenis herhaalt zich echt tot in details...
Vanochtend heb ik weer een test gedaan omdat die van afgelopen maandag nog heel vaag was. Ik wilde graag een vette blauwe streep zien. Dus eerst een test van kruidvat gedaan: de streep was nog lichter dan die van maandag. Toen had ik al niet zo'n goed gevoel erover. Erachteraan nog een Clear Blue test gedaan; die was echt supernegatief.
Nou ja, en vanmiddag bloedsporen...
Dus ga ik maandag het zkh maar bellen hoe nu verder...

Jammer...

Groetjes van een teleurgestelde M3

M3, we zitten bijna tegelijk op internet. Je hebt net je berichtje klaar wat ik nu zit te lezen.

Wat schrik ik hier van zeg, zit met m'n hand voor me mond. Ik kan hier niks anders op zeggen dan g@#$%$$#@@##$#$%vd!!!!!!!

Wat vind ik dit erg zeg, dit is nog 1000 keer erger dan ongi worden.

Ik leef heel erg met je mee en ik hoop dat ze wat voor jullie in het ziekenhuis kunnen betekenen, heel veel sterkte!

Veel liefs
Nataly

Hoi m3!!
Dit kan toch niet waar zijn!!
Wat lees ik nu? Wat zul je geschrokken zijn, en je vreselijk rot voelen..
Ik gun het je zo, en hoop dat je snel duidelijkheid zult krijgen hoor, dit is echt zo erg!
Sterkte, en liefs   R

Tsjee, wat erg m3. zit hier met kippevel.Rot voor je dat t nu weer misloopt.
Hoe ist nu?
Ik wens je veel sterkte ermee.
zuus

Goeiemorgen dames!

M3, hoe is het nu met je? heb je het ziekenhuis al gebeld en wat zeggen ze?

Ben gisteren de hele dag bezig geweest om hier een berichtje te plaatsen maar de site deed weer eens raar.

Mijn vriend heeft gisteren z'n kwakkie al ingeleverd. carnaval was erg leuk maar hij heeft zich netjes gedragen en nauwelijks alcohol gedronken. Hij vind dit ook heeeeeeel erg belangrijk, de schat.

Nu maar afwachten wat hier uit komt..........heb geen idee hoe lang het duurt voordat de uitslag binnen is maar moet morgen toch bellen naar de huisarts voor mijn uitslag van het uitstrijkje voor baarmoederhalskanker (is een 5jaarlijks onderzoek bij vrouwen vanaf je 30ste). Ga dan meteen vragen of er meer over het kwakkie bekend is.

Ik hou je natuurlijk op de hoogte!

Zuus, hoe was carnaval?

veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan