heeft iemand dit ook?

He He. eindelijk kom ik weer eens op dit forum.
Ben al vanaf vrijdag aan het proberen om erop te komen.
Maar na een uur proberen geef ik het toch op.
Vandaag binnen een half uur hierop gekomen.

Nou ladies. om heel eerlijk te zijn weet ik even niet meer wat jullie hadden geschreven en durf eigenlijk even niet meer uit het scherm te gaan, bang dat ik er dan weer niet meer op kom.
Morgen middag heb ik vrij en probeer dan reactie op jullie mails te geven.
Maar dan weten jullie dat ik er wel nog ben.

Fijne avond nog.
Groeten gizzymo

Dag meiden!!

Hier weer eens een berichtje van mij. Wat een gezanik dat die website het niet goed doet. Hoe is het met jullie? Nog nieuws?

Hier alles ok. Ben echt zwanger. Maar mag nog afkloppen: ben nog niet misselijk geweest. Hopelijk blijft het zo. Morgen een afspraak met een vrouw van moeders voor moeders. Ben benieuwd.

Tot gauw!

Grtz Cathy

Hoi Cathy,

Wat leuk dat je nog eens reageert !! Super dat je je zo goed voelt.
Ik had vrijdag een mega dip: mijn temp is een graden gezakt: balen ! Snap wel niks van mijn temp: vlak voor mijn LHpiek steeg tie met een graden en vlak erna weer.......
De laatste stijging hield 4 dagen aan en zakte dus afgelopen vrijdag met een graden naar de temp vlak voor de LHpiek.
Sinds vrijdag heb ik ook nog een mega pokkehumeur erbij ( arme man ) en begin ik snel te huilen. Verder totaal geen kwaaltjes: af en toe een beetje buikpijn en droge ogen. Afgelopen donderdag had ik zelfs een rood oog: zielig he !?

Soms denk ( en hoop ) ik wel eens op zwangerschaptekenen, maar gezien mijn temp daling is alle hoop weer vervlogen.
Ik heb gewoon een dikke vette PMS: zo erg heb ik die nog nooit gehad. Meestal duurt tie 1-2 dagen en komt dat een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden.

Zaterdag moet ik ongesteld worden en dan hoop ik dat ook mijn PMS weg is, want ik wordt er lastig van. En dan op naar ronde 6.
Waren jullie ook wel eens onzeker ? We zijn nu zo verdrietig omdat we deze maand extra lang en vaak geklust hebben, dan zou je toch denken dat het MOET lukken.

Geniet lekker van jullie zwangeschap !!

Liefs, Silvia

Hallo meiden,

Ik word hier ook helemaal gek.
Als het goed is heb ik vandaag mijn ei. Ben sinds vorige week zondag om de dag aan het klussen, maar zorg er wel voor dat het geen routine word.
Nu ben ik normaal heel erg bezig met kinderen krijgen, schrijf altijd in mijn agenda op welke dag ik zit.
Heb dit nu eens niet gedaan, maar merk wel aan mezelf dat mijn ei eraan is het komen, want heb veel witte afschijding.
Dus heb vanaf  maandag ovu testen gedaan en heb yoy nu toe steeds een lichte streep, nog geen duidelijke streep dat ik mij ei heb.
Zo frustrerend.
Kan nu wel janken dat het nog niet zover is.
Ik wil het zo graag en  heb het eigenlijk nu met het  wachten wel helemaal gehad.
Zoals jullie merken heb ik vandaag echt even een baal dag.
En dan lees ik van die meiden op het forum dat ze na 2 maanden al zwanger zijn en dan vind ik dat super voor hun, maar denk wel waarom ik niet.
Begin nu wel aan mezelf te twijfelen als er niet iets mis is. Dat het daarom zolang duurt.

Sylvia: je hebt nog hoop, zaterdag is pas je ongidag? Hopelijk komt die niet voor jou.

Cathy: he meid leuk dat je nog eens komt kijken. Ben blij dat het allemaal zo goed gaat. Ik hoop echt dat we je snel mogen volgen, maar mijn hoop begint beetje voor beetje af te brokkelen.
Geniet er goed van. over 8 maanden heb jij een hummelke in je armen.

groetjes gizzymo

He Sylvia, wat is dat temperaturen?
Ik lees dat wel vaker, maar weet niet precies wat je ervoor moet doen?

Hey Gizzimo,

Shit he zo'n baaldag !? Dan wil het even allemaal niet he ?! Dan is niks leuk en zit niks mee. Witte afscheiding duidt duidelijk op een eisprong !! Een vriendin van mij had helemaal geen positieve ovulatietest en is hartstikke zwanger !!
Er is een echte babyboom he op deze site: leuk natuurlijk voor hun en ook zeker gegund, maar stiekem ben ik ook wel eens een beetje verdrietig: waarom ik niet ???
We doen er alles aan en we willen zooooo graag. Maar ja, wie niet.
Laten we zeggen: het duurt bij ons dan wel even maar dat hebben we strakjes  ook wat......

Als je gaat temperaturen moet je iedere ochtend (liefst op een vast tijdstip ) je temperatuur opnemen alvorens je opstaat. Vlak voor de eisprong moet je dan een minimale daling zien van 0,1-0,3 graden en na de eisprong stijgt tie dan met 0,5-1 graden. Als je na de eisprong meer dan twee weken deze stijging blijft zien is de kans aanwezig dat je zwanger bent.
Alleen ik wordt gek van die temp. Voor mijn piek steeg tie met 1 graden !! Na mijn piek/ei weer !!! Na 4 dagen zakte tie met een graden en toen kwam mijn mega dip want ja het is dus niet gelukt als ik daarvan uit mag gaan. En weer twee dagen later stijgt tie weer !!! Nu schommelt mijn temp. de hele tijd, maar is wel ruim een graden hoger als het begin van mijn cyclus, naar gelijk aan de temp vlak voor mijn piek.
Ik kan er wel uithalen dat ik een ei heb gehad ( denk ik  ) maar verder.......

Wel schrijf ik nu al iedere dag sinds twee maanden op wat ik voel/merk en zie.
Dan kan ik gemakkelijker terug kijken of ik dat vorige maand ook heb gehad.

Zaterdag moet ik inderdaad ongesteld worden en meestal heb ik de dag vooraf al wat bruin bloedverlies.
Ik merk zo niks extreem geks aan mijn lijf. Wel merk ik en vooral mijn man dat mijn humeur deze maand extreem slecht is en erg schommelt. Mijn gewicht neemt niet toe terwijl ik dit normaal wel heb voordat ik ongesteld wordt. Ik heb geen mega ongigevoel, wel af en toe steekjes & trekkend gevoel in mijn onderbuik  en beetje ongi gevoel. Heb geen trek in chocolade wat ik normaal wel heb.
Meen wel af en toe minimaal misselijk te zijn maar dat kan ook inbeelding zijn.
Verder ben ik wel erg moe, maar ja dat heb ik wel eens vaker ( druk druk en weinig slaap). Mijn borsten zijn niks gespannen en groter en doen ook geen pijn: af en toe voel ik wel eens een steekje/pijntje maar dat is het dan ook: dat kan met de naderende ongesteldheid te maken hebben. Heb het wel al een paar dagen heel erg koud, maar het is buiten ook erg waterkoud !!! En ik heb meer honger/trek dan anders, maar ook dat heb ik wel eens vaker.

Al met al denk ik dat ik gewoon ongesteld wordt en dat ik andere/minder klachten heb dan de andere 4 maanden omdat ik nu wel ontpilt zal zijn. En voor de rest heb ik gewoon PMS !!

Er zit niks anders op dan wachten tot zondag. Als ik dan nog niet ongesteld ben.........Maar weet niet of ik dan al durf te testen.......

Ik hou je op de hoogte !!

Liefs, Silvia

ps. Veel plezier met het klussen

Meiden, alle hoop is nu vervlogen.
Net op de wc zag ik een wit slijmpropje en dat heb ik altijd vlak voordat ik ongesteld wordt. Ziet er naar uit dat ik echt op moet voor ronde 6: zucht.

Groetjes, Silvia

Ha Sylvia,

Ik ben zo blij dat het forum het weer eens beter doet. Nu kan ik me weer gewoon aanmelden. Dat ging afgelopen weken niet. na een half uur geef je de moed toch op.
Ik heb sinds maandag geen verandering in de ovitesten. Heb zelfs het idee dat de ovutesten lichter worden dan donkerder.
We zullen zien, klus gewoon lekker door.
Mijn dip begint nu weer iets minder te worden.
Denk dat die dip is gekomen, omdat ik vandaag een vriendin op bezoek heb gehad en die heeft sinds 3 maanden een kleine.
Is dan heel moeilijk om blij te zijn en er niet aan te denken.
Ik hoop zo voor je dat het raak is.
Ik vertrouw helemaal niet meer op mijn lichaam.
Ik meende iedere maand dat t zover is, omdat ik tot maand 4 aan het ontpillen was en had rond mijn ongi hele gevoelige tepels.
En vorige maand waren er die behoorlijke steken vanaf mijn ei.
Ach we zullen zien.
Hopelijk is het inderdaad snel raak.
Vind het jammer dat sharine2 niet meer doet pendelen, want nu zou ik het echt graag willen doen.
Veel succes. En ik hoor het wel.

groetjes gizzymo,

ps waar in nederland woon je? Ik in Limburg. (ben volgens mij een van de weinige)

Terug
Bovenaan