Heel graag een 3e willen maar man wil niet.

Hoi,

Ik weet dat het mijn man ook  vrij snel kan veranderen van mening. Bij mijn 2e wilde hij nog wachten, en een dag later krijg ik een sms van hem met stop maar met de pil. Na door gepraat te hebben bleek hij er overnagedacht te hebben en wilde het toen wel. Veel sterkte met wachten op duidelijkheid.

Groetjes, Manon

Hoi dames,

Hoe gaat het met de kinderwensen en de tegenstribbelde mannen?

Hier hebben we de knoop toch wel een beetje doorgehakt denk ik. We gaan er wel voor. Ik sta er nog niet helemáál achter, maar als ik het niet doe krijg ik ook spijt dat ik het nooit gedaan heb.
Ik wil mijn zoontje dit toch ook wel bieden en ik denk dat ik het wel graag wil, maar gewoon erg bang ben vanwege die PND enz.
Maar ik kan nu een preventieve hormoonbehandeling krijgen enz. Dus ik voel me er wel positiever over.
Vanochtend een test gedaan omdat er een risico was geweest waardoor ik misschien eventueel toch al zwanger had kunnen zijn. En die was negatief. In principe niet erg, maar toch zei het voor mij ook veel dat ik wel een klein beetje teleurgesteld was.

Vooral op momenten dat ik moe ben of me niet lekker voel dan twijfel ik weer heel erg. Maar op dat soort momenten denk ik niet dat ik af moet gaan. Je bent niet meerendeel van de tijd moe of niet lekker. (hoop ik dan ).
En mijn man zegt ook, misschien heb je een zwaar eerste jaar (stel dat er iets tegenzit). Wat is dan 1 jaar op een heel leven?
En dat is echt relativerend vind ik. Doet me goed.

Nou moedertjes succes allemaal en houd ons op de hoogte!
Liefs Ger.

Hoi, heb een andere naam want kwam er niet meer op met mn oude. Raar maar goed ik ben er weer.

Is hier nogal wat veranderd. We gaan nu met volle overtuiging (jaja alle 2) voor nr. 3!!!!!!!
Ben helemaal happy!!!!
Hoop voor alle anderen met het zelfde dylema dat het ook gauw opgelost gaat worden!
En nu dus weer afwachten hoe lang het gaat duren voordat nummertje 3 zich gaat innestellen.

Groetjes Es

hoi allemaal,

Meestal ben ik erg lui met schrijven. Ik lees wel de voor mij interessante berichten, maar als ik al vaker dan 2x moet inloggen eer ik op het forum kan komen, haak ik weer af en denk: doe ik morgen wel.

Wij zijn deze maand voor de "echt" begonnen voor nummer 3. Wij hebben 2 gezonde knullen van 4 en 2 en het kriebelt al een hele tijd bij mij. Nu is het in ons geval echter wel zo dat mijn man wel graag veel kinderen wil (4 of 5....) en ik ben degene die altijd alles verstandelijk benadert. Dus ondanks de kriebels heb ik de hele tijd de boot afgehouden met allerlei (achteraf gezien) niet van belang zijnde dingen als: het financiële gedeelte, de ruimte, de auto, etc, etc. Maar goed: mijn hormonen zijn dus op en neer aan het stuiteren van opwinding en nu ga ik er ook voor de volle 200% voor!!

Ook ik heb een onregelmatige cyclus (tussen de 28 en 38 dagen), dus het is elke keer weer spannend als ik rond de 32-33 dagen zit (mijn laatste was 33 dagen), want dan weet ik dat het toch al raak zou kunnen zijn. Maar goed, voor deze maand heb ik mijn NOD tussen 14 en 19 augustus (geteld van 33 tot 38 dagen), alhoewel ik volgens mij eergisteren mijn eisprong heb gehad (buikpijn e.d.) en dus ook maar ervoor gegaan ben , vind ik het toch weer erg spannend. Je zou toch denken dat als je 2 gezonde kids hebt, dat het dan allemaal niet meer zo uitmaakt of het nou deze maand is of pas over een paar maanden raak is. maar toch weer die druk, bij de eerste was ik zwanger in de 2e ronde en bij de 2e was ik zwanger in de derde ronde.Ergo: bij de derde in de 4e ronde?????

Liseau: ik vind het geweldig dat je zo voor de 4e gaat. en eerlijk is eerlijk: als ik in jouw schuitje stond (dus ik wel persé 3e of 4e en mijn man niet zo enthousiast), had ik hetzelfde als jou gedaan.

Zo, ik ga weer eens wat verder forummen!!

Groetjes, Ruma

Hee meiden, ben ik ook weer effe...ik heb bewust de laatste week wat afstand genomen, doordat ik iedere dag op het forum kwam was ik er nog meer mee bezig en ik weet inmiddels echt zeker dat mijn droom van een 3e kindje nooit uit zal komen. Ik vind het ontzettend moeilijk, weet ook niet hoe ik hier mee om moet gaan. Tuurlijk geniet ik verschrikkelijk van mijn 2 kids maar ja, dat gevoel he ! Dat gaat maar niet weg.
Mijn man wil echt niet en ik wil niets liever dan een 3e. Het is gewoon klote, ja sorry hoor. Ik baal er zo van.

Desondanks wens ik jullie natuurlijk wel een hele fijne 3e en of 4e zwangerschap toe en wees blij dat jullie mannen het wel willen, maak er gretig gebruik van zou ik zeggen.
Ik ga wat afstand nemen van het forum want hoe meer ik hier lees, hoe meer ik de kriebels krijg met al die zwangerschapstesten enzo. Sorry maar het is toch een beetje een vorm van zelfbescherming.
Succes met het zwanger worden allemaal !

Hallo allemaal!

Ben weer terug van vakantie. En heb meteen lekker weer meegenomen, echt geweldig!
O Liseau, wat ben ik toch jaloers op je. Ik ben het zo met je eens dat je in een relatie de weegschaal gelijk moet houden in wat je elkaar geeft en gunt.
En nu Esther ook al!! Wat geweldig voor je meid! Wat een verandering kunnen mannen soms doormaken he? Maarre, dat is normaal hoor! Dat je dan niet te veel moet doorvragen. Ja is ja voor die mannen. En dan staan ze er ook achter! Dat komt echt helemaal goed bij jullie, echt .

En ik?  Ben naast allerlei hints in de vakantie nog een keer de discussie aangegaan. Zonder huilen, gewoon rustig. Dat was de derde keer dat het onderwerp echt aan de orde kwam.
Maar hij wil niet, en hij wil het er ook niet meer over hebben. Want hij vindt het zo vervelend om steeds 'nee' te moeten zeggen. Hij vindt het genoeg, heeft geen zin in weer een baby, ziet het gewoon niet zitten, heeft er geen zin in.

En nu? Ik heb alles nog een keer uitgelegd en gezegd dat ik echt niet weet waar ik dit gevoel 'moet laten'. Dit blijft toch de rest van je leven bij je, volgens mij. Ik merk dat ik op dit moment heel afstandelijk ben naar hem. En hij vindt dan weer dat ik dat doe om hem toch zo ver te krijgen. O ja!
Ik dacht dat het thuis beter zou gaan. Maar alles alles alles doet mij denken aan Nummer Vier. TV reclame, boeken die ik lees, de kinderen, spullen in huis, als ik in de auto zit en zie dat er nog een plekje vrij is, speelgoed. Echt, het doet gewoon pijn!
Hoe moet dit ooit overgaan??

Ik weet het niet... Dus Roosje, ik weet precies hoe je je voelt! Vreselijk om te moeten zien hoe de babykamer wordt omgebouwd in een handige, praktische opruimkamer. Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Heel veel sterkte.

Iedereen die toch zwanger is of gaat worden: GEWELDIG voor jullie!  Toch hoop ik hier  nog eens te kunnen melden dat het gaat gebeuren, gewoon omdat ik me niet kan voorstellen hoe het anders moet. Dat bord voor mijn kop heb ik nog, en dat zal wel even duren. Misschien wel tot ik 45 ben ofzo...

Wel doorschrijven hoe het met jullie gaat hoor! Ik ben zo nieuwsgierig. En Roosje, als je je ei nog eens kwijt wil, dan kan dat hoor!

Liefs,
Anne

PS Sorry voor de lap tekst

Hoi hoi,

Ik ben er eindelijk ook weer eens .
Pc had rare kuren dus moest ff naar de dokter.
Er wordt hier al volop geoefend haha.
Man lief is er helemaal klaar voor.
Wil zelfs nu al aan het verbouwen .
Spiraal is dus verwijderd en we gaan er helemaal voor!
Ben ZOOOO HAPPY!!
Hoop voor iedereen die manlief nog niet om heeft dat dit OOIT gaat gebeuren.
Ik duim voor jullie allemaal!

Groetjessss

Terug
Bovenaan