Heel graag een 3e willen maar man wil niet.

"Zou het bij 1 van ons allen nog gaan gebeuren?" Stond in een verhaal even hierboven, als ik het goed heb onthouden...

Ik ben volgens mij de enige van dit groepje die het doorzet, terwijl man duidelijk aangeeft dat hij er echt alleen maar voor mij in meegaat.... misschien ben ik wel heel onverstandig. Tja. Ik ben toch heel erg blij, kan niet wachten tot het raak is. Het zal beslist spannend zijn hoe hij er op gaat reageren. Maar als ik me daar echte, serieuze, zorgen over zou maken zou ik het denk ik toch anders aanpakken. Vorig weekend zagen we zo'n paar weken oude kruimel in een draagzak, en toen glimlachten we  liefdevol en veelbetekenend naar elkaar. En dan weet ik dat het goed zit. Okay, eerlijk is eerlijk: vlak er achteraan kwam dan wel nog zo'n bot, mannelijk grapje, maar zo is 'ie gewoon. Benieuwd welke kant jullie discussies opgaan.

Ik had trouwens hiervoor een nieuw onderwerp aangeslingerd, omdat deze zo lang wordt. Maar daar reageert niemand, dus sluit ik me hier maar weer aan. Ben soms beetje "zwervend" tussen al die onderwerpen, althans zo voelt het voor mij wel. Waarschijnlijk ben ik geen doorgewinterd forum-mens ofzo. Dag!

He! Toch weer reacties, leuk!
Ger, ik geloof dat jij schreef dat je natuurlijk geen baby moet willen omdat het zo leuk is om zwanger te zijn. En daar heb je gelijk in. Dat is het voor mij ook niet. Ik heb altijd 4 kinderen gewild (meer zou ik er trouwens echt niet willen, hoor - MOCHT ik toch ooit nog zwanger worden van een 4e, dan zal ik iedereen meteen vertellen dat dit de laatste is). En ik denk daarbij vooral aan de toekomst. Heerlijk, een huis vol gezelligheid met feestdagen en verjaardagen. Nu ze zo jong zijn (5, 3 en bijna 1) is het best afzien. En 's nachts je nest uit om een baby te voeden vind ik ook heus niet zo geweldig. Maar toch... Ik zou heel erg genieten van die zwangerschap en de periode daarna...

Liseau: Wat een geluksvogel ben jij toch! Ik zou er ook voor gaan, hoor. Jouw man draait echt wel bij als die kleine er eenmaal is. Zeer verstandige vent om het aan jou over te laten! Doe mij er ook zo een!

Ik lees nog even de andere stukjes...

Anne

... Miep, ja,  je hoort vaak  dat vrouwen  met een nieuwe partner weer een of meer kinderen willen. Ik zelf zo, zoals ook in mijn andere berichtje stond, echt niet meer dan 4 kinderen willen. Dat is echt 'the limit'. Maarja, die haal ik misschien nog niet eens...

Esther, helemaal met je eens: Wat maakt een kind erbij nou uit?!!? Waarom doen ze zo moeilijk.
Maarre, je schrijft dat je een duidelijk antwoord wilt: heb je daar al om gevraagd? Of is hij gewoon vaag? Dat geeft hoop, toch? Ik had hetzelfde, maar durfde de vraag niet te stellen, omdat ik ook natuurlijk alleen maar JA wilde horen. Antwoord heb ik nu wel. Helaas is het NEE...

Morgen gaan we op vakantie. Misschien kom ik nog heel even buurten. Maar zo niet dan hoop ik jullie ergens half augustus nog hier ergens tegen te komen. Ondertussen heb ik ruim 2 weken om mijn manlief te bespelen. En reken maar dat ik dat (heel voorzichtig!) ga doen.

Hoezo bord voor mijn kop?

Heel veel liefs en sterkte met lobbyen voor degenen die dat nodig hebben. En succes met zwanger worden voor de zeer gelukkigen onder ons die van die GEWELDIGE mannen hebben! ;)

Liefs,
Anne

Ik ben ook aan het racen om op vakantie te gaan... voor wie ook gaat: goede reis, dat er maar veel zwanger terug mogen komen. Ik ga hier half augustus bekijken hoe het ervoor staat. Handig: ik ben  NU vruchtbaar. In die hitte en beiden druk met praktische dingen als heb ik dit en hoe doen we dat.... vermoed dat we ronde 5 kunnen vergeten! Groeten.

Zo, daar ben ik ook weer effe.
Laatste dagen amper thuis geweest, lekker aan het genieten van de vakantie.

Ik ben bang dat het hier inmiddels 100% zeker is dat er geen 3e komt, ja met een omweg is het nu min of meer besloten. Ja mijn man had het voor zichzelf wel besloten maar ik nog niet...en dat zal ook niet gebeuren maar ik word er nu toe gedwongen.
We hebben gisteren een nieuw bed besteld met kastjes,  helaas is deze breder dan dat we nu hebben, dus dat betekend dat onze grote kast naar het nog enige lege kamertje moet, In de winkel moest ik beslissen of de koop wel of niet door zou gaan, mijn man maakt nog effe een opmerking zodat het voor mij wel defiitief duidelijk was dat het echt NIET ging gebeuren, ik kon op dat moment wel in janken uitbarsten, maarja...wat moet je dan....omdat je gevoel en je vent niet mee wil werken, je leven lang dat kamertje vrij houden voor een kindje wat er toch niet komt ??? oooh het voelt zo dubbel allemaal.
Mijn man vroeg of ik wel blij was met ons nieuwe bed omdat ik zo stil was....ja tuurlijk ben ik blij met een nieuw bed maar het voelt zo dubbel omdat ik er gewoon niet achter sta dat dat kamertje definitief bezet gaat worden. Ohja...en dan wil hij ook nog een inbouwkast timmeren op dat kamertje, hij vind het uiteindelijk nog belachelijk dat ik reageer met: zoek het zelf maar uit met die inbouwkast ik wil er niks van weten....

Ik kan gewoon niet blij zijn....het zijn allemaal maar materialistische dingen, ik had liever een derde gehad, heb een beetje het idee dat ie het mij allemaal maar naar de zin wil maken op die manier zodat ik die derde vergeet, maar zo werkt het gewoon niet. Kan wel janken ! Bah...mannen !!!

Voor jou trouwens wel ontzettend leuk Liseau dat je man het voor je over heeft, echt super gewoon !!! Hoop dat het gauw raak is ! suc6 ermee !

He bakkes, ik kan me voorstellen dat je hélemaal niet blij bent roosje...
En dan kom ik ook nog eens met weer een nieuwe versie op mijn verhaal...

De jongste heb ik nu in een gewone kinder autostoel zitten (omdat ie de andere vol gekotst had) dus ik zei tegen mn man, ik laat die stoel eruit, hij zit hier prima in.
Zegt ie, en ga je m nu verkopen?? Waarop ik antwoorde, nou dan heb ik dus direct een antwoord op mijn vraag !!
Heel gedoe over en weer over waarom ik wel graag wil enzo. Zegt ie, haal je spiraal er maar uit. Dus ik weer, ja HALLO dat heb je zo snel besloten? Zegt ie ja, ik zeg toch JA haal m er maar uit!! Ik weer 20x vragen waarom zou je het nu wel willen dan? En hoe kun je zoiets zomaar besluiten? En weet je het wel zeker? En het is niet zomaar iets hoor! Denk je dat je het net zo leuk gaat vinden als bij nr. 1 en 2?
Waarop hij weer zegt, ik heb nu al tig keer JA gezegt, hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen????????
Pfffffffff nou ik weet t ook niet meer.
Hoe kan dat nou dat ie nu JA zegt en vorige week nog nee?!?!
Is het nou echt zo dat mannen er niet zo lang over willen door praten (zeuren hihi).
Hij vind dat hij besloten heeft dat nummer 3 er mag komen en daarmee klaar over uit punt.!
En toch wil ik graag horen, ja lieverd, het lijkt me geweldig, super, leuk, spannend, enz enz. Maar helaas ik heb dus niet dat type man. Niet zo 1 die graag mee gaat naar controlles, (alleen de 1e echo) zwangerschapsgym, verloskundige (kent ie niet eens)
Moet ik nu oprecht blij zijn of denken jullie ook dat ie het doet om mij blij te maken (hij zegt trouwens van niet...)
Hij zegt dat hij net zo blij met de 3e zou zijn als met de 1 en 2e.

bleeeehhhhh ik weet t niet meer...........

Groetjes (een verwarde) Es

O'ja wil trouwens nog wel even kwijt dat hij echt een super lieve papa is voor de kids.
Ze zijn ALLES voor hem.
En hij zegt dat ik me echt geen zorgen moet maken over zijn liefde (ja zo zegt ie t nou net niet maar oke) voor een 3e.

Wel zei hij nog...'t is wel enorm heel erg super cru gezegt, maar het is zo, of ik ontneem jou nog een kindje of jij duwt mij er 1 door de strot :S:S:S

WAT MOET IK HIER NOU MEEEEEE??????????????????????????

Terug
Bovenaan