Hallo allemaal, ik ben ook weer terug. Even snel wat gelezen (alleen dit onderwerp trouwens). Wat naar voor degenen die afstand moeten nemen van hun baby-verlangen... het druist zo in tegen je gevoel, en inderdaad: wanneer gaat dat dan weg? De afgelopen weken is het onderwerp hier uiteraard ook weer voorbij gekomen. Woedend was ik toen man luchtigjes opperde dat Moeder Natuur wel eens "geregeld" zou kunnen hebben dat het echt goed is zo. Want in tegenstelling tot de vorige keren, lukt het zwanger worden nu niet zo makkelijk. Plus wat flauwe grappen dat hij o.a. zijn zaden goed geinstrueerd heeft en dat die dus de andere kant opzwemmen. Nou ja, daar ga ik dan met een nog flauwer grapje overheen om er vooral geen discussie aan te hoeven wijden. Arrrghh!!! Sorry dames, maar ik laat me niet kisten. En gelukkig sloten we dit af met dat we wel doorgaan met proberen. Maar ik heb echt niet de illusie dat ik een hartstochtelijk "ach schat ik wil het ook zo graag" uit zijn mond ga horen. En toch en toch en toch... ik ga er vol voor. Succes allemaal, ik moet de computer vrijmaken nu. Tot later!