Lastig is dat he, dat je er eigenlijk wel uren over kan praten maar om niet als een "zeur" over te komen en stiekem hoopt dat hij er dan ook wel over na gaat denken (en vervolgens nix noemt :S) je mond maar dicht houdt.
Zit ook aldoor als baby spulletjes te kijken op marktplaats hihi.
Heel stiekem hoop ik dat hij nog bij draait. Heb nog niet een super duidelijk NEE IK WIL NIET!!! gehoord. Oke een nee kan een nee zijn maar hoop toch door zijn woorden dat het toch stiekum een ja wordt.
Wordt soms ook wel een beetje gek van mezelf.
Waarom is die behoefte aan nr.3 er zo groot...
Ben heel gelukkig met mn 2 mannetjes en toch kriebelt het enorm.
Hoorde gisteren een verhaal van iemand die bevallen is en niet wist dat ze zwanger was omdat ze een spiraal heeft. (dezelfde als ik heb en jaja stiekem weer denken, goh zou dat bij mij ook gebeuren? want het was in het zelfde ziekenhuis als 3x gebeurt dit jaar met de mirena spiraal hihi)
Oke ik ga weer, maar mn 2 boys.
Doei doei!
Es
Zit ook aldoor als baby spulletjes te kijken op marktplaats hihi.
Heel stiekem hoop ik dat hij nog bij draait. Heb nog niet een super duidelijk NEE IK WIL NIET!!! gehoord. Oke een nee kan een nee zijn maar hoop toch door zijn woorden dat het toch stiekum een ja wordt.
Wordt soms ook wel een beetje gek van mezelf.
Waarom is die behoefte aan nr.3 er zo groot...
Ben heel gelukkig met mn 2 mannetjes en toch kriebelt het enorm.
Hoorde gisteren een verhaal van iemand die bevallen is en niet wist dat ze zwanger was omdat ze een spiraal heeft. (dezelfde als ik heb en jaja stiekem weer denken, goh zou dat bij mij ook gebeuren? want het was in het zelfde ziekenhuis als 3x gebeurt dit jaar met de mirena spiraal hihi)
Oke ik ga weer, maar mn 2 boys.
Doei doei!
Es