heel voorzichtig (april mama's?)

He Misspinda
Zwanger zijn is top! Alleen jammer van de misselijkheid enzo ;-) Maarja ze zeggen dat het erbij hoort en in april ben ik het allang vergeten ;-)
Lijkt mij heerlijk als je bijna niet misselijk bent.

Mannen hebben het eigenlijk best makkelijk, reden genoeg om nu de komende 9 maanden hun extra aan de mouw te trekken :)
Daar ga ik zekers gebruik van maken!

Lieve groet\,
Mieka

Hoi mede-zwangeren!!!! Ik ga bijna mijn 7e week in en heb gelukkig nog niet overgegeven. Begin wel steeds meer en vaker misselijk te worden dus ben bang dat het nog wel komt. Verder voel ik bijna constant mijn baarmoeder ( tenminste dat denk ik) Het gevoel zit alleen wat links in mijn lies lijkt wel, heeft iemand dat ook?? Tevens een zeurderig gevoel alsof je ongi bent. Vind het best eng want omdat het wat naar links zit ben ik bang dat het niet in mijn baarmoeder zit...... Maar las ook weer dat als je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt dat je dan helse pijnen hebt. En dat is totaal niet zo. Verder heb ik gister mijn 1e meegroei bh`s gekocht! Zooo leuk om te doen! En gister hebben we het als eerste aan mijn moeder verteld! Zij in tranen, ik daarna in tranen en toen begon mijn man ook nog!! Dus toen weer erg gelachen erom!! Ze is vreselijk blij met `t nieuws. Al met al voel ik me prima en kan ik echt genieten ervan. Leuk om al jullie ervaringen te lezen ook!! (uiteraard m.u.v. degene waar het niet goed mee ging, neem aan dat dat voor zich spreekt maar wilde het toch even melden.....) Lieve meiden, we houden mekaar op de hoogte he??!!!!! Geniet ervan!!!! Groetjes!!

Zo daar ben ik weer.
Wij gingen gisteravond uit eten met mijn familie. En toen heb ik het mijn broer verteld, omdat hij al snel naar het buitenland gaat en ik wil het hem wel persoonlijk zeggen. Dus bij deze. Hij was heel blij en lief.
Een hele avond op een rechte houten stoel zitten, zorgde er wel voor dat ik 's avonds laat wat last van een spierpijn gevoel in mijn linkerzij had. Bij mij zit het gevoel ook bijna steeds in mijn linkerzij. Soms trekt het wat meer naar het midden van mijn buik.
Ik voel me vooral een beetje misselijk als ik een lege buik heb en heb veel last van mijn darmen. Maar de verloskundige zei al dat ik dan veel kleine beetjes door de dag heen moet eten en dat helpt erg goed. Alleen 's ochtends heb ik dan nog een hongergevoel. Maar verder de hele dag niet en dus ook rustige darmen en geen misselijk gevoel. Ik heb wel erg gevoelige borsten. Dat is niet fijn als je je man eens wil knuffelen. Maar ja, dat hoort er maar bij.
Ik had vandaag een hele twijfeldag. Gaan we het allemaal wel redden en ga ik wel een goede moeder zijn enz. Maar ook dat trekt nu wel weer een beetje weg. Doen jullie dat ook, twijfelen?

Liefs,

He Meiden.
Twijfelen doe ik ook. Ik denk iedere vrouw wel ;-)
Dat hoort bij ons :) (vrouwen) (dr zijn uitzonderingen natuurlijk)

Ik heb vanmorgen weer boven de wc gehangen. Het lijkt een gewoonte te worden :-s
Mijn eten van vanmorgen is er iig weer uit.
Hebben jullie tips om het te voorkomen of lukt dat bijna niet?

Ik heb vorige week een kitten gekregen, hij is ziek
:-(. Hij is heel zielig (vorm v niesziekte v prik)
Hopen dat hij snel opknapt. Gisteren moeten dwangvoeren nu gaat het iets beter. Sorry i now --> is geen kattenforum. Wil het gewoon effe kwijt.

Verder wil ik het rustig houden vandaag. Beetje poetsen! En in de schaduw zitten. Lang leven onderwijs : Heb nog vakantie, mijn man moest deze week werken.

Hoe gaat het met jullie?
Lieve groet,
Mieka

He Meiden.
Twijfelen doe ik ook. Ik denk iedere vrouw wel ;-)
Dat hoort bij ons :) (vrouwen) (dr zijn uitzonderingen natuurlijk)

Ik heb vanmorgen weer boven de wc gehangen. Het lijkt een gewoonte te worden :-s
Mijn eten van vanmorgen is er iig weer uit.
Hebben jullie tips om het te voorkomen of lukt dat bijna niet?

Ik heb vorige week een kitten gekregen, hij is ziek
:-(. Hij is heel zielig (vorm v niesziekte v prik)
Hopen dat hij snel opknapt. Gisteren moeten dwangvoeren nu gaat het iets beter. Sorry i now --> is geen kattenforum. Wil het gewoon effe kwijt.

Verder wil ik het rustig houden vandaag. Beetje poetsen! En in de schaduw zitten. Lang leven onderwijs : Heb nog vakantie, mijn man moest deze week werken.

Hoe gaat het met jullie?
Lieve groet,
Mieka

Hoi Mieka,

Ik zou niet weten wat je tegen die misselijkheid kan doen, behalve dan wat er al gezegd is, iets eten voordat je uit bed stapt en veel kleine beetjes eten door de dag heen.
Ik heb het gelukkig nog niet zo erg als jij. Ik kan alleen niet goed tegen mijn normale ontbijtprutje en dat is best jammer. Maar met brood red ik het ook wel als ik me daar lekker bij voel.
Het onderwijs is inderdaad super. Ik hoop alleen dat ik het straks allemaal vol ga houden als we weer begonnen zijn. Ben toch wel steeds erg moe hoor. Maar ja dat ritme went waarschijnlijk ook wel snel genoeg.

Liefs,

He Mammik30
Je werkt zo te lezen ook in het onderwijs?
Mag je 7 sept ook weer beginnen? Ik kan het waarschijnlijk als de scholen weer begonnen zijn het tegen mijn directe collega's vertellen. Dat scheelt! Ik werk in een cluster 4 school, dus daar is het extra belangrijk dat ze het weten.
Gelukkig ben ik nog onderwijs assistenten dus heb ik nog (heb de pabo diploma) geen eind-verantwoordelijkheid. Dus als ik misselijk ben kan ik makkelijker weg ;-)

In het ritme wen je idd erg snel. Vind het ook niet erg om weer te beginnen. Al is vakantie ook wel lekker hoor :)

Eten voor ik uit bed ga ga ik morgen proberen :)
Kijken of het werk!

Lieve groet,
Mieka

Ik heb effe een mailtje gestuurd naar de beheerders van het forum wanneer wij onze eigen mamaclub krijgen. Want de maart club 2010 was al vrij vroeg in juli actief. Dan kunnen we daar lekker verder schrijven!

Terug
Bovenaan