heel voorzichtig (april mama's?)

hoi hoi..

ik ben al bijna 2 weken misselijk (gelukkig wel met vlagen) dus welkom bij de club:p
bij mij helpt cola wel wat.. en keb ook al gehoord droge crackertjes eten.. en iets naast je bed legge als je gaat slape.. dat je nog voordat je dr uit gaat even wat achter je kiezen hebt..
verder heb ik 's nachts als ik naar de wc moet ontzettend honger en ben ik ook ontzettend misselijk... meestal negeer ik het en probeer ik weer te gaan slapen.. meestal lukt t:p

liefs

Hoi Mieka,

Ik ben bij de zwangerschappen van mijn beide kinderen misselijk geweest. Toch hielpen beide keren andere dingen.
Probeer steeds kleine beetjes te eten en in ieder geval te zorgen dat je maag niet helemaal leeg is.
Mijn mijn eerste heb ik me echt gek gegeten aan de rijstewafels. Die had ik altijd bij me en als ik ook maar iets misselijk werd of honger kreeg dan at ik snel twee van die dingen. Maar bij mijn tweede moest ik er niet aan denken ze te eten.
Wat wel heel goed hielp bij beide bij acute braakneigingen was zuigen op een pepermuntje. Maar echt helemaal voorkomen doe je het niet.
ik heb er gelukkig nu nog geen last van. Begint bij mij meestal pas in week 7.

Succes!!!

Hoi dames,

net nu ik me steeds meer zwanger begon te voelen kreeg ik vanmorgen de schrik van mijn leven. Ik werd wakker omdat ik nodig naar het toilet moest, maar toen ik was geweest zag ik allemaal bloed in het toilet.
Schrik............. en huilen natuurlijk! Mijn eerste zwangerschap ik geeindigd in een miskraam toen ik ongeveer 6 weken was. Nu ben ik ook 6 weken dus ben erg bang dat het een miskraam gaat worden.
Ik heb geen buikkrampen en het is nu geen helderrood bloed meer, maar alleen bruin. De vk zei dat dit een goed teken is. Het kan eventueel door seks komen.

Het is nog te vroeg voor een echo. Ik heb voor maandag een afspraak bij de vk staan en daarna maken we voor zo snel mogelijk een afspraak voor een echo.

Laten we hopen.

liefs miss

hoi misspinda!

jeetje dat is wel schrikken.. wel fijn dat het nu geen helderrood bloed meer is.. ontzettend balen dat je pas volgende week na de vk kan..

k duim voor je dat alles goed blijft gaan!

liefs

Hoi Moonpoontje en Sjaar.

Bedankt voor de reactie's.
Ik houd goede hoop. Bij mijn eerste miskraam "wist" ik zelf eigenlijk meteen dat het niet goed zat.
Nu, ondanks de zorgen, voel ik me toch geruster. Heel raar,alsof je lichaam aangeeft dat ik me niet te veel zorgen moet maken.
Een eerder bezoek aan de vk heeft toch geen zin er zal nu nog niks te zien en te horen zijn.
Maar dat afwachten vreet wel aan je. Heb bij de eerste miskraam ook 2 weken moeten wachten voordat ik weer voor een echo kon.

Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs

He Misspinda
Schrikken zeg!
Idd wel fijn dat het geen helderroodbloed meer is.
Fijn dat je ons op de hoogte houd en als je even je verhaal kwijt wilt luisteren we graag naar je.
Ik duim mee dat alles goed blijft gaan.
Lieve groet,
Mieka

Hoi Mieka,

Bedankt voor je lieve berichtje!

We gaan gewoon van het beste uit!

Leuk he zwanger zijn, met dat overgeven etc.
Ik heb wel vlagen van misselijkheid, maar(nog)niet zo erg dat ik er van moet spugen.
Had ik bij mijn zoontje trouwens ook niet.
Zou ook wel een ramp zijn, ik hen een soort van overgeef fobie. Als ik denk dat ik moet, trek ik er mijn vriend nog voor uit bed, ha ha.
Alsof hij op zo'n moment iets voor mij kan betekenen.

Liefs

Terug
Bovenaan