heel voorzichtig (april mama's?)

hoi hoi..

@moonpoontje: goed idee! ben benieuwd!

@mieka: geeft nie dat je andere dingen bespreekt hier (kattenforum:p) vind t wel leuk om wat meer te weten van iedereen behalve dat we zwanger zijn en ziek zwak en misselijk zijn.. toch?

en twijfelen.. jeetje.. gister sprong de angst me om t hart.. had een programma gezien over kindjes int ziekenhuis..
k zit me zo dr op te hopen dat ik die eerste 12 weken doorkom.. dat ik nie eens besef wat er na de tijd allemaal nog kan gebeuren.. en da had ik dus gister na dat programma wel.. ohoh..
als t kind geboren is beginnen de zorgen pas! jeetje.. ik vind dat wel een klein beetje beangstigend.. hebben jullie dat ook wel?

liefs

hoi hoi..

@moonpoontje: goed idee! ben benieuwd!

@mieka: geeft nie dat je andere dingen bespreekt hier (kattenforum:p) vind t wel leuk om wat meer te weten van iedereen behalve dat we zwanger zijn en ziek zwak en misselijk zijn.. toch?

en twijfelen.. jeetje.. gister sprong de angst me om t hart.. had een programma gezien over kindjes int ziekenhuis..
k zit me zo dr op te hopen dat ik die eerste 12 weken doorkom.. dat ik nie eens besef wat er na de tijd allemaal nog kan gebeuren.. en da had ik dus gister na dat programma wel.. ohoh..
als t kind geboren is beginnen de zorgen pas! jeetje.. ik vind dat wel een klein beetje beangstigend.. hebben jullie dat ook wel?

liefs

He Meis
Jep ik heb dat ook.
Het is iets heel moois om mee te mogen maken maar tegelijkertijd heel eng.
Weet zekers dat het ons gaat lukken, vooral als je je hart en gevoel volgt.
Al deze gedachtes horen erbij: vrouwen denken gewoon overal over na. ;-)
Komt goed meis.
Lieve groet,
Mieka

Hoi hoi,

Ik ken dat gevoel ook wel Sjaar. Inderdaad eerst maar eens zorgen dat we de 12 weken doorkomen. Maar daarna begint het pas allemaal. Dan zijn wij verantwoordelijk voor het wonder dat we op de wereld zetten. Maar ik denk ook wel dat het goed gaat komen. Alleen vliegt het mij (ons) zo af en toe wel eens aan allemaal.
Het is zoo bijzonder om iets op de wereld te zetten dat helemaal van ons is. En zo voelt het ook bij alles wat ik doe. Het lijkt wel of ik nog bewuster leef en het voelt nu al of ik niet meer alleen voor mij verantwoordelijk ben. Heel bijzonder. Nu maar hopen dat ik dit nog heel veel weken mag voelen.

Liefs

Hallo allemaal!!
Ik heb vanmorgen getest en ik mag me ook bij jullie aansluiten!!! hieperdepiep! Ik ben zo blij!! :D :D :D
Als alles goed gaat ben ik rond 20 april uitgerekend, het is ons eerste kindje..
Ik vind het echt heel moeilijk te geloven hoor.. We zaten pas in de 2e ronde en dan al raak! Echt heel bijzonder, we zitten mekaar de hele dag al dom aan te grijnzen, haha.. we zijn echt heel blij! En ook wel een beetje bang, hebben al veel miskramen en andere narigheid in onze omgeving meegemaakt, dat zet je wel aan het denken natuurlijk.. Maar ik ga nu vooral heel blij zijn en proberen aan het idee te wennen, ik word gewoon moeder!! Wiehoei!!!!
Ik heb jullie berichtjes nog niet gelezen (het waren er zo veel!!) maar dat ga ik snel doen hoor! Het lijkt me heel leuk om met jullie mee te kletsen!!
Tot snel!
Liefs Mij

Hallo medezwangeren,

Pineapple, wat leuk om je bericht te lezen. word er zelf ook gewoon weer helemaal enthousiast van. Welkom hier op het forum. Gezellig.

het zo inderdaad handig zijn als er nu ook een aprilforum komt, kunnen we mooi daarheen verhuizen. Vraagje nog, als ik de nieuwste berichten wil lezen dan moet ik eerst helemaal naar de laatste bladzijde. Kun je de berichten ook van nieuw naar oud zetten?
Ik zag dat dit op het maartforum wel zo is. Lijkt me veel handiger.

hier ook af en toe wat onzekerheid. Ook al is het de derde, niet meer zozeer of ik het wel kan (had dit bij de eerste wel trouwens) maar wel of het allemaal goed zal gaan. Hopen dat het kindje gezond mag zijn, enz.
misschien heb ik dat nog wel erger als bij de eerste, stond er toen nog een beetje onbevangen in. Weet nu hoe geweldig.

Vanmiddag trouwens helemaal niet met zwanger zijn bezig geweest maar lekker met mijn oudste naar het zwembad gegaan. (zit ook in het onderwijs dus nog vrij)

Groetjes!!

goeiemorgen :)

@motherhof.. dr staat hier recht ---->
bij de vragen dat dat nog niet kan omdat het technisch niet mogelijk is.. dus nog maar even afwachten.. vind de kleurtjes van t forum wel mooier:D

@pineapple: welkom! spannend he? voor mij ist ook mn eerste kindje.. vraag me af wat me allemaal tegemoet komt de komende tijd..

@allemaal: k ben aan het aftellen naar volgende week woensdag... dan de eerste echo..vind t nu wel spannend worden.. gelukkig morge lekker een weekend weg.. dus zondag pas weer terug.. lekker even met zn 2en nergens mee bezig zijn.. en dan als we terug zijn nog maar 2 daagjes wachten...(of 3 als je pessimistisch bekijkt:p)

liefs!

He Mieden
Goede morgen

Sjaar:
Wat vliegt de tijd voor jou zeg! ;-)
Ik mag vandaag precies over twee weken naar Vk
Lekker vooruitzicht om weekend weg te gaan !!

Ik heb vanmorgen een cracker gegeten en kop thee op en drie keer raden... weer boven wc gehangen alleen dit keer met bijna niks in mijn maag.
Ik snap het niet. Misschien toch wekker eerder zetten en half uur wachten voor ik eruit kom :-s
Hebben jullie dat ook?

Lieve groet,
Mieka

Terug
Bovenaan