heel voorzichtig (april mama's?)

He Meis
Ik heb vanmorgen al 2x boven de wc gehangen....:-(
Verloskundige bellen is goede tip. Als het maandag nog steeds zo is dan bel ik.. Mijn moeder komt zo. Hoop dat ik wat binnen kan houden en dat ze niks door heeft..
Nog 1 week en 6 dagen voor me houden :-s
Lag iig niet aan thee want had vanmorgen sap gedronken.
Kan druk zijn ook misselijkheid veroorzaken?
Of slaap?

Hoe is het verder met jou Mammik30?

En met de andere?

Lieve groet, Mieka

Hoi Mieka,

Nou gisteren voelde ik me super, maar vanochtend voel ik me voor het eerst echt misselijk. Gelukkig nog niet tot overgeven toe, maar het voelt echt niet fijn.
Maar we weten waar het door komt en dat het ook wel weer over zal gaan.
Ik heb ook wel gelezen dat vrouwen juist misselijk worden als ze moe zijn. Dat zou ook best wel eens een oorzaak kunnen zijn. Ik kon vannacht niet zo goed slapen en vanochtend vroeg weer op. Dus wie weet, is dat wel de reden.
Ik ga nu even een beetje opruimen.

Liefs

He Mammik30
Dat zou een hoop verklaren.. Heb de hele week niet uitgeslapen en stond met mijn man mee op....rond 7uur. Zo kon ik mijn kitten dwangvoeren (kitten is nog steeds niet beter :-( ) Daar ben ik eigenliojk best wel druk mee geweest. Vandaag stress want mijn moeder kwam en moest nog boodschappen doen kitten voeren en huis poetsen voor 10.00 uur.
Ik ga het morgen denk ik lekker rustig aan doen ;-)
Ben echt de hele dag misselijk geweest. Het is voor een goede doel natuurlijk :) Dus wil niet klagen, maar fijn is anders!!

Nu rustig avondje en bezoek over een uurtje.

Lieve groet,
Mieka

Hoi hoi,

Wij gaan dit weekend een weekend weg met vrienden en ik ben zoo bang dat ik me niet lekker voel 's ochtends en dat ik te moe ben om echt leuke dingen te doen. Maar ondertussen heb ik meer last van hoe druk ik me er nu om maak dan ik er morgen en zondag van zal hebben. Ik ben dus weer stom bezig.
Ik heb er gelukkig ook heel veel zin in om weg te gaan dus dat scheelt. Het lastigste vind ik dat we het ze nog niet kunnen vertellen. Maar ja, als ik me echt niet zo fit voel, dan zullen we het ze wel uitleggen denk ik.

Sorry voor mijn gezeur. Maar wel fijn dat ik hier even kan zeuren.

Liefs,

Hallo dames,

@ Clasce. Ik wens je heel veel succes en sterkt.

Dinsdag hed ik 's ochtend een bloeding die al snel over ging in bruin ?. Dag later nog klein beetje bruine druppeltjes. Daarna helemaal over gegaan.
Dinsdag riep ik nog hard dat ik niet misselijk was net zoals bij mijn eerste zwangerschap.
Nou, vanaf woensdag is daar verandering in gekomen. Ik ben nu de hele dag zooooo misselijk. Overgeven hoef in niet, wel moet ik regelmatig kokhalzen. Bepaalde luchtjes zijn nu echt teveel.
Volgens mij zit het dus nog wel goed.

Heb het wel tegen een collega moeten vertellen omdat ik me zo beroerd voelde. Zo wist ze wat er met me speelde.
De billendoekjes op mijn werk zorgen continue voor braakneigingen.
Grappig, eerst valt het totaal niet op en nu je zwanger bent heb je ineens een reukvermogen als een hond.

Maandag eerste afspraak bij de vk, daarna afspraak maken voor de eerste echo.
Zelf wil ik hem zo snel mogelijk, maar mijn vriend kan volgende week niet mee. Dus waarschijnlijk wordt het die week erna.
Twijfel een beetje, ook ivm met de bloeding.

Liefs P

Dag dames,

Vrijdagmiddag heb ik helemaal niks gehoord van de gynaecoloog. Zo fijn. Maar ik vermoed dat ik gewoon zwanger ben en dat alles goed is, zo voelt het tenminste. Mijn borsten zijn al minimaal een cup gegroeid en ik ben de hele dag misselijk, moet gewoon elk uur iets eten.

Morgen toch maar weer de gynaecoloog bellen en vragen wat er nu gaat gebeuren. Ik kan het nu wel weer aardig goed van mij af zetten, we zien wel wat er gebeurt.

Zal jullie op de hoogte houden.

Hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben, ik ga zo lekker in de zon zitten;-)

Geniet

hoi hoi

@clasce: weet je al wat meer? fijne gyneacoloog die je niet even belt.. k hoop dat je al gebeld hebt en dat je wat meer duidelijkheid hebt.. als je alle kwaaltjes nog hebt is idd een goed teken..

@misspinda: en de afspraak al gehad? en datum voor echo? wel spannend idd na die bloeding..

@mammik30: lekker he? zo af en toe zeuren? ik maak me ook druk om alles.. was afgelopen weekend ook lekker weg.. maar dan alleen met mn vriend.. ma was ook zooo bang dat ik alles zou verpesten door de misselijkheid.. dus eet ik sinds donderdag pepermuntjes als ik dr last van krijg.. moet zegge.. t helpt best goed!

@allemaal: als ik 's ochtends opsta ben ik zo trillerig! mn hele lichaam schudt.. kent een van jullie dit?

liefs

Hoi hoi

@sjaar: Het weekend is eigenlijk heel goed gegaan. Zaterdag in de auto ging eigenlijk heel goed. Alleen het echte winkelen in de drukke stad was een beetje te vermoeiend. Maar verder ging het prima. Zondag toen we weer thuis waren was ik kapot, maar we hebben wel een lekker weekend gehad en vandaag voel ik me toppie. Misschien heb ik het nu wel onder controle. En dat vind ik altijd erg prettig als ik iets onder controle heb. Wel erg fijn om te horen dat anderen dat zich druk maken ook hebben.
Pepermuntjes kan ik ook wel eens gaan proberen.

In de eerste week (toen ik het wist) had ik ook dat ik heel trillerig was als ik wakker werd. Het zal wel komen doordat er zoveel in je lichaam gebeurd. En misschien heb je een beetje een lage bloeddruk of een lage suikerspiegel. Een dextro energy kan misschien helpen als je die 's ochtends neemt voordat je opstaat.

@Clasce: Weet je al meer?

Liefs,

Terug
Bovenaan