helemaal niet verwacht

goh blijft/wordt het toch nog spannend he!
Zou dat even wat zijn dat je gewoon nog zwanger bent
Hoop dat er volgende week weer 2 dikke lijnen op die test springen.

groetjes,
Marije

ja gek he....
ik kan er met mijn verstand niet bij. maar het voelt gewoon niet leeg.

bij mijn vorige miskraam voelde het al gelijk leeg en niet meer zwanger.

ik dwing mezelf pas na het weekend weer te testen, als de streep er dan nog staat en niet veel lichter is, dan bel ik de huisarts.

het geluk is dat ik over 2 weken toch al een afspraak met de gyn heb, voor het cromosomenonderzoek... het zou toch super zijn als het niet zulke onderzoeken worden, maar een normale zwangerschap....
ik durf het bijna niet te hopen!

ik houd jullie op de hoogte!

oja over dat vloeien...

ik had klodders bloed tijdens het plassen en wat bij het afvegen.
in de tijd ertussen kwam er maar weinig in het maandverbandje.
en dat terwijl ik de vorige keer nog bijna niet genoeg had aan van die megalappen!

je snapt dus mijn twijfel.
dat met het feit dat ik helemaal geen buikpijn heb gehad...

pffffffffffff ik word gek van mezelf!

hoi petra..

ik heb een vol gevoel daar beneden en af en toe wat kleine steekje. ook heb ik 's avonds een mega opgesette buik. dit zij dingen die ik herken van mijn eerste zwangerschap.

ook ben ik moe, maar ik ben ook nog eens een huis aan het verbouwen en heb net eenn ieuwe fulltime baan. dus daar kan dat ook van zijn.

ik ben de afgelopen week 2 keer erg misselijk wakker geworden.
en voel me soms een beetje leeg in mijn hoofd. nog niet echt duzelig, maar meer wat eraan vooraf gaat.
maar dat is maar zo weinig dat ik dat niet echt als zwangerschapskwaaltje zie, maa rmeer door de vermoeidheid.

gisteren had ik weer wat bloedverlies. kleine kloddertjes bloed bij het afvegen.
ik denk dat het verstandgi is om vandaag een test te doen en dan morgen de huisarts te bellen. want dit kan niet goed zijn.... een week niet bloeden en dan weer een paar kloddertjes....

ik houd jullie op de hoogte!
groetjes Carina

hoi mier

ik durf er eigenlijk niet op te hopen dan ik nog zwanger ben hoor..
ik denk eerder dat nog niet alles eruit is. want het bloeden is vandaag gewoon langzaam aan doorgegaan.

ik zei net nog tegen mij vriend. we hebben ons er zo bij neergelegd dat het niet goed was, en dan kun je niet verder omdat je blijft bloeden. zucht.

we zijn net even lekker uit gaan waaien op het strand.
dat doet een mens goed!

ik ga zometeen even kijken hoe het met de hormonen staat... ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik op hoop.. wel of geen 2 strepen. gek he.

groetjes Carina

Terug
Bovenaan