helemaal niet verwacht

net een test gedaan...
nog maar een heeeeel licht 2de streepje, dus ik ga ervanuit dat de hormonen steeds minder worden en de misrkaam dus wel echt heeft plaatsgevonden.

ik twijfel nog wel of ik de ha ga bellen, want 21 februari moet ik toch al naar de gyn. als ik dan nog steeds een vol gevoel heb, kan hij gelijk even kijken.

de vraag is nu dus... wanneer komt mijn eitje... was de eerste bloeding dag 1, of nu pas met de 2de? we wachten het maar af.

liefs Carina

ja met een lichter wordend streepje zou ik toch ook niet al teveel hoop meer koesteren . Zou de 21e de gyn sowieso vragen te kijken.... dan weet je ook zeker of het nu allemaal 'schoon' is of niet, omdat je toch vrij lang nog een dikke streep op een test kreeg. Kleine moeite lijkt me als je daar toch al bent?!

groetjes,
Marije

hoi!
wat jammer...! ik zou als 'k jou was toch even de huisarts/verloskundige bellen. op zich schiet de 21ste al op, maar ik ben zelf altijd nogal ongeduldig met dat soort dingen. laat 't liever eerder nakijken dan later. aan de andere kant voel je natuurlijk zelf het beste hoe je lichaam aanvoelt, en als dat volle gevoel minder wordt zal dat ook een goed teken zijn.
veel succes ermee!
groetjes s

ik durf het bina niet emer te typen, maar heb gisteren de 2 testen nog eens naast elkaar gelegd...
en zo naast elkaar is de streep helemaal niet lichter.
zucht!

ik ga morgenochtend de ha bellen, en hoop dat ik daar 's middags nog terecht kan.
lief dat jullie met me meedenken.

ik hoop dat ik eindelijk eens wat meer weet, want na 3 weken mag dat toch wel!
groetjes

jeetje wat een onzekerheid. stel stel stel nou dat je nog zwanger zou zijn, hoeveel weken zou je dan nu zijn? dan kun je toch vast wel een echo krijgen, dan heb je pas echt duidelijkheid.
nou ik ben heel benieuwd, veel succes he!

ehm ff denken hoor..
volgens mij zou ik morgen 8 weken zijn.

ik hoop zo dat de ha me duidelijkheid kan geven.
ben erg bang dat er nog wat zit en er dus een curretage an zit te komen.
brrrrrr
ik ben echt vreselijk bang voor ziekenhuizen..
dus maar duimen dat dat niet nodig is.

je houdt het in elk geval wel spannend zo.....
Zou echt wat zijn als je zo maar 8 weken zwanger zou zijn nog steeds.
Welke kant het ook op gaat, zou toch zelf aandringen op een echo hoor. Als het nu heel duidelijk een miskraam was en inmiddels een negatieve test dan weet je waar je aan toe bent, maar nu?!? Die onzekerheid bah.

Al bij de ha geweest?

groetjes,
Marije

morgen mag ik naar de huisarts.
om 14:20 word ik er verwacht.
en dank maar net dat ze me kunnen afschepen met de woorden dat ik toch al een afspraak bij de gyn heb volgende week donderdag... dat pik ik niet.
als ze een echo willen doen, dan nog voor het weekend!

ik word langzamerhand gek an het wachten, het bloedverlies en de onzekerheid die dat met zich meebrengt.

groetjes Carina
(die langzamerhand wanhopig begint te worden)

Terug
Bovenaan