helemaal niet verwacht

dank je...
ik ben er best wel zenuwachtig voor hoor!
maar ik ga op mijn strepen staan.... ik moet en zal duidelijkheid krijgen.
of het nou god nieuws is, of niet.

whaaaaaaaa sta stijf van de zenuwen....

net tergu uit het ziekenhuis.

geen zwangerschap meer te zien.. zo goed al leeg nu.
de baarmoeder is nog  flink vergroot, dus dat zorgt voor dat volle gevoel.
verder is het baarmoederslijm nog dik, en zal ik dus nog wel wat bloeverlies hebben, maar niet meer zoveel als dat ik gehad heb.

waarschijnlijk is het binnen een paar dagen over.
nu dus officieel 2 miskramen gehad. jammer

volgende week gewoon naar de gyn. en dan maar afwachten welk traject we precies ingaan. hopelijk doet hij nog een echo om te zien of de baarmoeder helemaal schoon is (ook de wanden) en of mijn cyclus weer op gang gekomen is.
het kan nu nog wel 2 weken duren voor mijn eitje is, en dus heb ik geen flauw idee wanneer mijn nod is.
balen hoor!

groetjes Carina

hey carina,

weet je al iets meer??

bij mij was het gewoon bij 1 dag gebleven dus... denk als mijn cyclus goed op gang is dat ik volgende week ongi zal worden (liever niet natuurlijk)

xxx mier

quote: carina1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-02-2008 16:40:17'));

net tergu uit het ziekenhuis.

geen zwangerschap meer te zien.. zo goed al leeg nu.
de baarmoeder is nog  flink vergroot, dus dat zorgt voor dat volle gevoel.
verder is het baarmoederslijm nog dik, en zal ik dus nog wel wat bloeverlies hebben, maar niet meer zoveel als dat ik gehad heb.

waarschijnlijk is het binnen een paar dagen over.
nu dus officieel 2 miskramen gehad. jammer

volgende week gewoon naar de gyn. en dan maar afwachten welk traject we precies ingaan. hopelijk doet hij nog een echo om te zien of de baarmoeder helemaal schoon is (ook de wanden) en of mijn cyclus weer op gang gekomen is.
het kan nu nog wel 2 weken duren voor mijn eitje is, en dus heb ik geen flauw idee wanneer mijn nod is.
balen hoor!

groetjes Carina

Hoi Carina,

Je kon dus toch nog snel terecht in het zhuis.... gelukkig maar. Nu heb je dus zekerheid. Balen dat die zekerheid dan toch een 2e miskraam is .
Hoop voor je dat de gyn volgende week ook even kijkt en kan zien hoe het ermee staat.... sterkte!

groetjes,
Marije

hoi, he wat rot zeg. voel je je wel wat 'rustiger' nu je wat meer duidelijkheid hebt en niet meer in de onzekerheid zit? ik hoop voor je dat alles snel weer op orde is en je weer verder kunt.
sterkte! s

Terug
Bovenaan