helemaal niet verwacht

Hoi S,

Ja ik herken die gevoelens wel...soms ben ik 1 seconde ff heel blij...alsof je t vergeten bent he. En dan denk ik weer ow nee :( het is helemaal niet zo. Maar dat zijn echt superkorte momenten idd. Raar eigenlijk he, alsof je jezelf voor de gek houdt ofzo.

Groetjes Peet

@ S...
dat gevoel herken ik wel hoor.. bij mij is de eerste misrkaam al in augustus gebeurt.. de uitgerekende datum is aanstaande woensdag.. daar heb ik het toch wel moeilijk mee.
Vooral omdat ik voor deze datum dus toch niet zwanger ben.

@ mier...
yups.. wij klussen de komende maanden op 2 manieren.. met een boormachine en met elkaar... hahaha
eigeniljk vind ik het alltwee erg leuk!   in het huis is het sloopwerk gedaan en zijn we aan het opbouwen. laten we hopen dat ik in mijn lichaam ook aan iets moois kan gaan bouwen binnenkort!

groetjes!

hey carina,

moeten jullie nog veel aan het huis klussen??
idd op 2 manieren klussen!  hoop idd dat je lichaam ook wat moois opbouwt!

en heb je nog carnaval geviert? wij alleen zaterdag,we geven er allebei niet zoveel om!

xxx mier

hoi mier...

ons huis is het tpye bouwvalgezocht.. dus we hebben nog een berg te doen. gelukkig zijn we al langzaam aan het opbouwen.

ik had gisteren toch wat geks... een hele grote klodder slijm bij het afvegen. en het kan echt nog geen eitje zijn...
gisteravond ook nog een test gedaan om te kijken of de hormonen uit mijn lichaam zijn, heb ik nog een dikke 2de streep erop staan.
vorige keer had ik gelijk geen 2de streep meer op de test. gek he!

heb jij getest of je nog hormonen in je lichaam hebt??
en zo ja.. waren die bij jou gelijk weg of niet?
snap er namelijk even niks van....

groetjes Carina

hoi carina,

een hele uitdaging is jullie huis dan! leuk hoor!

ik heb dat idd weleens vaker gehoord van dat de hormaonen lang in je lichaam kunnen blijven,ik heb zelf dus nog niet getest (durf eigenlijk niet zo goed) gek he??!!
ik wacht het maar gewoon af,kijk wel ofdat ik ongesteld wordt of liever niet natuurlijk!
weet ook echt niet wanneer mijn ei zal zijn!

xxx mier

hoi Carina,
het schijnt dat de hormonen nog wel 9 weken in je lichaam kunnen blijven zitten, en zo kun je dus ook positief blijven testen. :-( ik heb na 7 weken getest en toen was er niets meer te zien. maar bij jou is het nog kort geleden he? bah, onzeker word je van dit soort dingen he?
sterkte
s

zelf heb ik ook nog gedacht: zou ik niet nog moeten testen of die wel negatief is en er dus echt niks meer zit.... maar had ook al begrepen dat je idd nog weken positief kan testen omdat de hoeveelheid hormoon meestal geleidelijk afneemt in je lijf.
Zou het wel even in de gaten houden.... in het meest uitzonderlijke geval zou je natuurlijk in theorie nog zwanger kunnen zijn  

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan