helemaal niet verwacht

ik weet 't niet, hoe lang geleden is het nu bij jou? ik heb toen een test gedaan, omdat ik 2 weken erna in theorie weer zwanger zou kunnen zijn en ik wilde zeker weten dat als ik een test zou doen, de uitslag ook echt van die 'ronde' zou zijn en niet nog van de miskraam. misschien moet je nog even afwachten en de boel gewoon goed in de gaten houden?
succes!
s

het vruchtje is 10 dagen geleden afgekomen,maar mocht van de verloskundige al wel weer gelijk zwanger worden,ze zei wel dat het wel wat langer kon duren voordat je ongesteldheid weer op gang komt (4 tot 6 weken) en ze zei als je over 7 weken nog niet ogesteld ben dan kan je een testje doen.

xxx

Hallo ben ik ook weer eens,

Mij is ook niets verteld over testen...
De gyn dacht dat het zo'n 5 weken zou duren voor ik ongi ga worden... Maar mag zodra ik klaar ben met vloeien wel weer aan de slag. Verder zei ze niets eigenlijk. Ik dacht dat ik dat al was...we hebben dat ook gevierd...oeps te vroeg...toch gaan vloeien (stomme naam, er vloeide niets, stromen klinkt beter)
Wij zijn ook druk aan de klus thuis, al niet meer een bouwval, het einde nadert...leuk hoor!

En nu het andere groeien he...

Liefs
D

hai, dan zou ik nog geen test doen. je lichaam is nog zo hard aan het werk om alles weer op te ruimen... ik weet niet hoe het bij jullie zat, maar ik voelde al heeeeel snel verandering in m'n lichaam en hoofd toen ik zwanger was... op zich niet zo gek dat dat ook weer tijd nodig heeft om af te breken. en weet je, als je nu test, dan weet je eigenlijk nog niets... ik zou maar proberen af te wachten tot je weer ongesteld wordt, en als dat idd heel lang niet komt zoals je verloskundige zei, dan kun je altijd nog een test doen. (ik heb nu in 2 maanden tjid ook al wat testen versleten, vanwege pure ongeduldigheid...en nu denk ik steeds maar "zonde van je geld', (wat zijn ze duuuuur!) en ik denk ook "je word er toch niet zwanger van" (want op de een of andere gekke manier keek ik meer uit naar de week dat ik weer zou kunnen testen dan de week dat ik hopelijk niet ongesteld zou worden...alsof je eerder zwanger wordt als je test haha! maf he, hoe zo'n hoofd werkt!)
ik zit op dit moment in de andere testen waar ik helemaal gek van word...de ovulatietesten. nu al dag 19 en nog steeds niets duidelijks (ja, 2x een licht streepje, met wat dagen ertussen en vanmorgen weer niets. helemaal niets!) wordt er 'n tikkie gek van. maarja...geduld...geduld...geduld...daar gaan we weer! :)
liefs s

Hoi Carina,

Weet je wel zeker dat je echt een miskraam hebt gekregen.
Bij mijn jongste dochter heb ik ook bloed en stolsels verloren met 6 weken en toch klopte het hartje nog.
Ik heb toen tot de 18e week bloedingen gehad en ze is gezond geboren.

Afgelopen november heb ik een miskraam gehad met 10 weken maar het zwangerschapshormoon was al heel snel niet meer op testen te zien.

Groetjes van Buzz

hoi buzz...

tja daar ben ik dus toch een klein beetje over aan het twijfelen.
ik heb namelijk helemaal geen buikpijn gehad, had alleen klodders bloed en bloed bij het afvegen, maar niet in het maandverband (als je begrijpt wat ik bedoel)

ik kan natuurlijk moe zijn van het verbouwen en mijn nieuwe baan, maar ik ben al 2 keer 's nachts misselijk wakker geworden..

snap je mijn twijfels..??

ik dacht eigeniljk volgende week weer te testen.. als de strepen dan niet lichter zijn, wil ik de ha bellen... goed idee??

groetjes Carina

hi carina...jeetje dat zou wel bizar zijn zeg! heb je dan verder helemaal niet gevloeid, zoals normaal bij een menstruatie? een vriendin van me had kort geleden ook een miskraam in haar 5e week, en bij haar was het echt een gewone (iets hevigere) menstruatie...
zou idd je huisarts maar 'ns bellen...misschien kun je een echo krijgen?
sterkte!
sab

Terug
Bovenaan