hai, dan zou ik nog geen test doen. je lichaam is nog zo hard aan het werk om alles weer op te ruimen... ik weet niet hoe het bij jullie zat, maar ik voelde al heeeeel snel verandering in m'n lichaam en hoofd toen ik zwanger was... op zich niet zo gek dat dat ook weer tijd nodig heeft om af te breken. en weet je, als je nu test, dan weet je eigenlijk nog niets... ik zou maar proberen af te wachten tot je weer ongesteld wordt, en als dat idd heel lang niet komt zoals je verloskundige zei, dan kun je altijd nog een test doen. (ik heb nu in 2 maanden tjid ook al wat testen versleten, vanwege pure ongeduldigheid...en nu denk ik steeds maar "zonde van je geld', (wat zijn ze duuuuur!) en ik denk ook "je word er toch niet zwanger van" (want op de een of andere gekke manier keek ik meer uit naar de week dat ik weer zou kunnen testen dan de week dat ik hopelijk niet ongesteld zou worden...alsof je eerder zwanger wordt als je test haha! maf he, hoe zo'n hoofd werkt!)
ik zit op dit moment in de andere testen waar ik helemaal gek van word...de ovulatietesten. nu al dag 19 en nog steeds niets duidelijks (ja, 2x een licht streepje, met wat dagen ertussen en vanmorgen weer niets. helemaal niets!) wordt er 'n tikkie gek van. maarja...geduld...geduld...geduld...daar gaan we weer! 🙂
liefs s