helemaal niet verwacht

tuurlijk hadden we er rekening mee gehouden dat het gewoon mis was, maar als de ha zegt dat het ook nog weleens een intacte zwangerschap kan zijn... tja dan heb je toch nog een sprankje hoop.
maar goed ik heb het zelf gezien.. er zat helemaal niks in.

in mijn hoofd is het nu een stuk rustiger, maar in mijn buik nog niet hoor.
het bloeverlies is inmiddels weer heel weinig.. dus nog even en ik ben er weer vanaf.
ik tel voor mijn cyclus maar vanaf zaterdag ten de 2de bloeding begon, maar ik hoop gewoon weer een eisprong te voelen, zoals normaal. dan weet ik he natuurlijk weer precies.

ik hoop wel dat de gyn volgende week weer een echo doet om te kijken hoe het met de dikte van de baarmoederwand was, want daar zat nogal wat slijm. en misschien ziet hij wel een beginnend eitje????
dat zou super zijn!

bedankt voor jullie medeleven!
liefs Carina

hey carina,

hoe is het? gisteren ben ik al ongesteld geworden! erg snel 27 dagen na de miskraam dus het zit weer goed daarbinnen,fijn! normaal is mijn cyclus tussen de 24/27dagen dus vind het wel erg netjes!

xxx mier

hey mier
dat is goed nieuws!

ik denk dat mijn eitje in aankomst is... krijg al af en toe wat steekjes...
dus vanaaf is mijn mannetje de pineut! hahaha
bij mij is het dus nu later, want ik heb die 2de bloeding gehad. volgens de gyn moet ik die dag als eerste dag aanhouden. als ik dan echt dit weekend mijn eitje heb, dan is dat 14 dagen na het begin van die bloeding.. dus netjes op tijd.

de gyn was aardig... moet maandag bloed laten prikken en dan 3 maanden wachten op de uitslag.
hij vertelde ook dat als het nog een derde keer gebeurt, ze kunnen kijken naar een eventueel bloedstollingsprobleem aan mijn kant.
ik heb hem gezegd dat ik hoopte dat dat niet nodig was. hij hoopte dat natuurlijk ook.

ik merkte wel dat het me nog altijd heel veel doet. ik vond het moeilijk weer erover te praten. niet over de 2de miskraam, maar over de eerste. de gedachte dat dat nu al een babytje had moeten zijn, doet me nog veel pijn.

groetjes!

hey carina,

is dat bloedprikken voor die chromosomenonderzoek? en dan na 3 maanden de uitslag! waarom duurt dat zolang?
wat is dat met die bloedstolling? en waarom wordt dat dan bij jou gecontroleerd en niet bij je man/vriend?

echt fijn dat het goed op orde is dus hoop nu maar snel dat het weer raak is dus over 2 weekjes maar goed wiebelen!

xxx

dat bloedprikken is voor het chromosomenonderzoek. dat moet nogal uitgebreid onderzocht worden.. daarom duur t het zolang.

het bloedstollingsprobleem kan alleen bij de vrouw liggen. het houdt onder andere in dat je bloed te dik is om door de navelstreng te kunnen lopen, en dus dat het kindje daardoor afsterft.
het fijne weet ik er ook nog niet van, maar zodra ik weer wat meer tijd heb, of het gebeurt echt een derde keer, dan ga ik me daar ook maar eens in inlezen. toch fijn dat internet!

de gyn vertelde wel dat als ik zwnager ben ten tijde van de uitslag, en er is iets niet goed, we dan misschien wel voor belsissingen komen te staan cdie we liever niet willen maken. dat een kindje bijvoorbeeld helemaal geen kans heeft.
wij hebben besloten dat voor lief te nemen. als het zo is, dan moet dat gewoon zo zijn.

mijn zus is bij dezelfde gyn geweest om zwanger te raken, en nu kom ik er om zwanger te blijven. hoe raar kan het allemaal lopen....

truste en een prettig weekend!

Terug
Bovenaan