helemaal niet verwacht

hoi mier!

jij bent al weer in de tweede ronde na de miskraam en ik sukkel nog steeds met de eerste ronde. met een beetje geluk word ik komend weekend ongesteld.

echt op gang komt het maar niet... pfffff
maar de gyn vertelde dat het wel 6 weken kon duren...dus heb nog even te gaan...

hoe is het met jou?
groetjes Carina

hey carina,

ik zit nu idd in de 2e ronde,denk dat ik om en nabij vandaag mijn eisprong heb,dus maar weer goed wiebelen.

ZO zou ik zeggen dat het goed met me gaat,maar er hoef maar iets te gebeuren en het is weer mis! bijv. vorige week vertelde een maat van mijn vriend dat hij weer vader werd! en dan springen de tranen in mijn ogen!!! hoe is dat bij jou?

xxx mier

ow vreselijk... ik kan ook echt niks meer hebben op dat gebied.
zaterdag had ik kraamvisite van vrienden die een paar weken na ons eerste gupje uitgerekend waren. pffff wat had ik het zwaar.
ik was altijd iemand die een kleintje vast wilde houden en knuffelen.. nu kon ik het niet over mijn hart verkrijgen. gelukkig begrijpen ze het wel.

ik heb daar ook de rest van de dag behoorlijk last van gehad. was niet te genieten!

nu mijn lihcaam ook allemaal rare dingen aan het doen is.. met pijnscheuten ed.. kan ik echt moedeloos worden. maar goed.. hopen dat de ongi snel komt en dan de moed weer verzamelen ervoor te gaan.

het valt me steeds zwaarder!
succes met wiebelen!!!! (leuke term trouwens!)

Hoi Carina en Mier,

Ik kan er over mee praten hoor. Al denk ik er niet zo heel vaak meer aan en gaat het prima met mij toch overvalt het je op de gekste momenten. Zo was ik zaterdag bij mn fam en daar was mn kleine neefje van 10 maanden. Ik heb er mee geknuffeld en gelopen en gespeeld. En opeens zaten mijn vriend en ik samen met hem te spelen en hij probeert woordjes na te zeggen...toen die probeerde papa na te zeggen schoot ik ineens helemaal vol zeg...wat had ik het graag gewild dat dat ons kindje was heel ff-etjes stiekum pfff. dus ik vloog als een speer naar de keuken en de tranen liepen over mn wangen. Mn vriend kwam me troosten. Ik hoefde niets te zeggen, die snapte het gelijk wel.

Tja dus ehh...je ziet het...al gaat het echt goed met me...toch zijn er van die dingen he die je niet voorziet en die gebeuren gewoon. Maar daarna ging het allemaal weer prima hoor.

Duimen jullie voor me...deze week moet mn ongi komen maar ja...hihi ben het nog niet en 4 weken geleden was ik het voor het laatst dus duimen meiden.

Groetjessss en sterkte en succes jullie ook nog he.

Peet

hoi carina,

ja je denk dat het allemaal wel weer gaat maar dan valt het toch tegen als je zulke dingen weer hoort! maar ,,gelukkig,, herkenbaar! soms denk ik ,stel je niet aan,, maar dan hoor je dat anderen het ook gewoon hebben en dat het normaal is dat je dat voelt

xxx mier

hoi meiden!

fijn he.. dat je hier merkt dat het heel normaal is wat je voelt!
ik voelde me echt een jaloers secreet, maar gelukkig is ook dat wel normaal.

spannend petra .. ik duim voor je!
duim je ook een beetje voor mij. ik verwacht ook ergens tussen dit weeken en komend weekend mijn ongi. maar omdat ik zo'n rare cyclus heb,. (nog steeds geen ongi na de miskraam) weet ik het dus niet zeker...

ik ben wel al de hele dag sjaggo en heb een mega opgezette buik. dus ongi zal er wel aankomen. we wachten "rustig" af.

groetjes Carina

heb nu ook regelmatig een klein groen draakje op mijn nek zitten hoor
Laatst kreeg ik een berichtje van iemand dat ze zwanger was.... en dat ze nog niet echt wist of ze er wel blij mee was en haar eigen woorden 'gaat het mis dan gaat het mis'.... ja sorry, maar dan kan ik zoooo boos worden en tegelijk stikjaloers dat zij wel zwanger is .

Weet niet of dat verbetert als ik eenmaal daadwerkelijk ongesteld ben geworden en eindelijk echt kan afsluiten.... maar dat hoop ik wel... voel me dan zo slecht als ik jaloers ben op een ander die zwanger is en daar iets over te klagen heeft....

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan