helemaal niet verwacht

hoi carina,

een opgezette buik heb ik ook ja,ik dacht dat het al aan mij lag
ik vloei nog steeds,niet zo veel meer maar toch nog wel genoeg vind ik!
ik ging vanmorgen naar de wc en hoorde ploep in de wc pot,dus ik kijken,lag er een grote stolsel in de pot en weer genoeg bloed!! is dat normaal? of heb/had jij dat ook??
hummm raar maar nu iig geen last meer van mijn buik!
en voor klussen dan he

xxx mier

Pff wat een toestanden allemaal. Ik vind het echt heel rot voor je, jullie.
Vrijdagochtend staad de curettage op de agenda. Ik had goede hoop dat het vanzelf zou komen, maar ik bloed nu haast niet meer, alleen bruinig vloeien. Ik baal daar dan ook weer van. Eerst twee weken bloeden en dan toch nog niet alles verliezen. Dan zit het dus ook allemaal tegen!
Ja ik heb het hartje ook zien kloppen, dat gaf me zo'n moed, maar het mocht dus ook bij ons niet zo zijn. Was het maar alvast zaterdag.

Sterkte jullie.

Dubbel trouwens: heel blij met dit forum, maar alle verhalen van twee miskramen maken me ook wel weer bang. Ben pas een keer zwanger geweest  en dat is dan nu bezig met stoppen...

Liefs
D

hoi dattig!

een begrijpelijk gevoel hoor... dat heb ik ook heel erg. ik ben nu 2x zwnager geweest, vond het heel leuk, maar zal blij zijn als het ooit langer wil bliven duren!

hoi mier!

wat een overeenkomsten... die stolsen had ik de vorige keer ook hoor! dan voel je het echt ploppen daar beneden. dat is heel normaal.
ik heb de eerste keer wel 2 weken gevloeid. de ene dag wat meer dan de andere.

deze keer heb ik dat helemaal niet. het is alleen bij het afvegen dat er bloed en velletjes enzo zitten. zo'n plop en een groter stolsel heb ik niet gehad. ook geen buikpijn. maar goed.. 5,5 weken is natuurlijk ook nog niet ver he!
dus dan kan het ook niet groot zijn.

ben blij dat die opgezette buik niet alleen bij mij is... ik voel me net een opgeblazen olifant!

mijn schoonzus is trouwens vandaag toch ongesteld geworden. ze denkt dat het toch een miskraam is, en dat de gyn dat dus neit gezien heeft omdat het al weg was uit de baarmoeder. ik weet niet zo goed of dat wel kan.

maar goed.. voor ons allemaal geldt... nieuwe ronde.. nieuwe kansen!
liefs Carina

hoi dattig,

zo n curretage lijk me ook heel wat hoor,ja als het niet  vanzelf komt  is dan is het zo natuurlijk en niet anders.
ben in ieder geval wel blij dat het vanzelf bij mij is afgekomen maar dat is misschien ook een beetje persoonlijk.
jij ook sterkte...

hoi carina,

fijn dat ik niet de enige ben die het heb gehad en dat het wel normaal is!
wat een gek verhaal van je schoonzus zeg!! ik weet niet of dat het idd kan dat de gyn niks meer zag en de testen positief waren. gek hoor! jullie hadden eigenlijk even ver geweest als het bij jullie allebei goed was toch??
vind het wel goed dat je het laat onderzoeken hoor,je kan het beter idd maar weten.
maar ook grote kans dat er niks uitkomt wat we natuurlijk hopen.
mijn moeder heeft 3 miskramen gehad voor mij en mijn 2 zussen en we zijn alle 3 gezond!

wacht jij zoiezo nog een cyclus af??

xxx mier

Hoi Mier,

Ik wil nog ff reageren op het stukje wat je schreef over die stolsels verliezen he. Ik had dat ook. Bij mij begon het bloeden donderdag 3 januari met veel buikpijn en echte weeën en ik had dus ook een minibevalling, in en in wit zag ik en was echt zo slap als een vaatdoek en ik verloor erg veel bloed. Vrijdag de hele dag ging het wel tot savonds toen begon het wederom en ik had een enorme buikkrampen en zaterdag morgen onder de douche kwam er een stolsel tevoorschijn. Dat was echt de nageboorte zeg maar. Ik had op internet nog nagelezen en er stond beschreven dat er iets uit je kan komen ter groote van een hamburger (haha raar praatje) maar dat was dus ook echt zo gegaan bij mij. En daarna heb ik nog n week ofzo gevloeid maar geen grote hoeveelheden meer.

Gek dat het bij iedereen anders gaat he. Ik was 9 weken zwanger en de baby was gestopt met groeien bij 7 weken en 4 dagen.

Groetjes en sterkte nog!

Petra

hoi petra,

dat is onderhand hetzelfde verhaal als mij zeg! bij mij ook rond een week of 7 gestopt met groeien was bijna 9 weken dacht ik.
ook jij heb dus van die stolsels gehad! echt fijn om te horen dat het gewoon normaal is!
bij mij was het afgelopen vrijdag die erge buikkrampen en dat het vruchtje eruit kwam zaterdag ook flinke krampen met flinke stolsels zondag niks maandag ook niks en vanmorgen weer een grote stolsel en flink weer wat bloed op de wc maar niet in mijn maandverband  wel oud bloed! hoop dat het snel stopt want vloei nu al 2 en een halve week alles bij elkaar!

jij ook sterkte

xxx mier

hi!
ook maar even reageren, ik had ook hetzelfde, 9 weken zwanger en vruchtje was 6 weken en 5 dagen geworden... ik heb ook een paar dagen lichtjes gevloeid totdat ik vreselijke krampen kreeg en ook grote stolsels verloor. daarna weeen, vreselijk, 5 uur achter elkaar, ik was echt helemaal niets meer waard. ben op bed gelegd en toen viel ik zowaar in slaap. 's morgens weer een uur weeen en toen ik opstond enorme hoeveelheden bloed. daarna zakte de pijn en vloeide 'k gewoon als 'n heftige menstruatie. 2 dagen later stond er al een afspraak bij de gyn gepland, dus die kon mooi checken of alles eruit was...niet dus, vruchtje zat er nog in dus kon meteen in 't ziekenhuis blijven voor curretage (onder verdoving van ruggeprik). ze vertelde mij dat als echt alles eruit zou zijn ik ook geen pijn meer zou hebben en 't bloeden ook snel minder zou worden. dat kun je dus zelf goed in de gaten houden, als de grote stukken er eenmaal uit zijn dan is het ergste geschiedt. weet niet of je er wat aan hebt, maar goed, ik dacht ik schrijf 't ook even op.
liefs s

Terug
Bovenaan