hee meiden, vraagje, nu we 't over de miskraam zelf hebben...zijn jullie van te voren goed voorbereid op wat er kon gebeuren? ik namelijk niet echt. ik wist dat ik erge krampen kon krijgen en grote stolsels kon verliezen, maar dat het zo erg was en zo lang dat wist ik niet. alles bij elkaar heb ik dus 7 uur echte weeen gehad, en dat onder paracetamol en ibuprofen als pijnstilling. later zeiden ze me "ja, het kan echt op een bevalling lijken". toen dacht ik WAAROM KREEG IK DAN GEEN EXTRA PIJNSTILLING!! ze zeiden ons dat ik me aan de hoeveelheid op de bijsluiter moest houden, en ja, op dat moment was ik zo van de wereld dat ik ook niet meer durfde te nemen.
nou is gelukkig bij iedereen de miskraam anders, je hoort ook mensen die er niet zoveel 'last' van hebben, maar toch, ik vind dat de voorbereiding echt veeeeeel beter zou kunnen. ben benieuwd hoe het bij jullie is gegaan en met de begeleiding van de verloskundige.
liefs s
nou is gelukkig bij iedereen de miskraam anders, je hoort ook mensen die er niet zoveel 'last' van hebben, maar toch, ik vind dat de voorbereiding echt veeeeeel beter zou kunnen. ben benieuwd hoe het bij jullie is gegaan en met de begeleiding van de verloskundige.
liefs s