herfstwandeling, wie gaat er mee

Ha meiden,

Bussum vind ik prima, is wel een stukje rijden, maar dat geeft niet. Ik kom uit Rotterdam en kan nog 1 iemand met kind meenemen.
Alleen ik kan de 8ste niet.... Wel 2 weekenden erop

Liefs Reneke

Hallo,

Ik vind het ook leuk om mee te gaan. Ik heb wel niet zo veel gepraat op het forum maar wel veel gelezen. Ik kom uit de buurt van Utrecht. Als ik iemand moet meenemen vind ik het ook goed. Ik kan vaak wel maar soms ook niet, dus spreek maar een datum af en ik kijk wel of ik kan. Dat laat ik nog wel horen dan.

Groetjes
Margot (Noortje 31-01-2008)

oke bussum word het dan.
Maar zullen we een andere datum doen dan de 8ste?
Ik lees dat de meeste dan toch echt niet kunnen.
Wat dachten jullie van zaterdag de 22ste?? Is iets verder weg, maar dan kunnen misschien meer mensen en anders kunnen ze hun andere afspraken nog verzetten
ik moet eerlijk zeggen, dat ik het wel een beetje ongezellig voor mijn man, want ik zie hem al niet zo veel, maar ik zou het zo leuk vinden, om deze mama's te ontmoeten!!

En ik kan nog steeds iemand meenemen..

Groetjes Suus

hoi meiden,

ik heb een hulpmiddeltje gevonden om een datum te prikken: www.datumprikker.nl een aanrader van mijn collega.
maar dan heb ik wel jullie email adressen nodig.

het werkt als volgt:
ik heb een account aangemaakt met een afspraak, daar heb ik verschillende mogelijke data ingevuld (die ik kan in november). als ik jullie email adres daar invoeg kan ik jullie een mailtje sturen met een link daarin. als je daar dan op klikt kom je in mijn afspraak maker uit en kan je aangeven welke data je wel, niet of liever niet kan. zodra iedereen dat dan heeft gedaan kan je zien welke datum de meeste mensen kunnen.

zo moet het toch gan lukken he hihih

als je het vervelend vindt om hier je email neer te zetten kan je mij ook een mailtje sturen: chatlinnie@hotmail.com zet wel even je naam in het mailtje

ik hoor (zie) het wel

groetjes linda

Dat klinkt als een heel handig idee. Hopelijk lukt ons hiermee eindelijk een datum te prikken.  
Mijn emailadres is:

apfelstrudi@yahoo.co.uk

Liefs Trudi

heyhey.

ook ik ben er weer, na een druk weekend hihi
ik lees net dat het bussum wordt

@ tante reneke: ik kom ook uit rotterdam. ik zag dat je nog plaats had voor een persoon met kind, zou ik a.u.b. met je mee kunnen rijden?

mijn e-mail is do-tjuh@hotmail.com

ik kan vrijwel elke dag, behalve 18 en 19 november en dat weekend ( 22 en 23 nov)
de rest altijd :D

nou, ik lees het wel weer. hihi

liefs, do

Hallo meiden,

Het hou voor mij op dordrecht was enigszins wel te doen geweest maar bussum niet.
Ik vind het jammer maar ik ben afhankelijk van ov en oppas voor milton. Misschien in de toekomst vlissingen als jullie dat leuk vinden   boulevard strand en bos. Oja we hebben ook bambini overdekt speeltuin.

groetjes lisette

Hoi!

Wat goed toch dat er collega's op de wereld bestaan!

Mijn email is: dollfijn@hotmail.com

Liefs Monica

Terug
Bovenaan