Het lijkt wel of het alleemaal jonge moeders zijn hier..

Hallo,

Ik ben 25 en mijn vriend is 35.
We wonen samen en zijn al 2 jaar samen.
Onze relatie is super goed en we hopen snel een kindje te verwachten.
Ik ben nog jong, maar mijn vriend is 10 jaar ouder...zou het voor hem ook niet leuk vinden nog al te lang te wachten, het lijkt hem niet zo leuk om vader te worden terwijl hij zelf al aardig op leeftijd is :)

Lfs Niek

Hallo allemaal,

Ik voel me op dit forum inderdaad regelmatig een ouwe muts. Ben 32 en in de NOD lijst van januari zo'n beetje de enige boven de 30 (oke, niet overdrijven, er staan er nog een paar). Volgens mij heeft dat er ook mee te maken dat de moeders van mijn leeftijd (gatver, wat klinkt dat oudbollig) niet zoveel achter internet zitten. Dat is meer iets van een jongere mensen. Van jongere moeders zie je volgens mij ook veel vaker dat ze een online babyboek ofzo hebben. Ik ben daarin redelijk allenig in m'n omgeving waar meer 30+ moeders zitten.
Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik wel af en toe jullie stukjes lees ;-). Jullie hebben wat mij betreft gelijk dat je er bijtijds bij wil zijn!

Groetjes!

Haai Kabouter1985! Natuurlijk is dat niet erg dat je meedoet en meeleest in dit topic! Juist gezellig! Je hebt wel gelijk wat de computers betreft ja, de vrouwen van 30 + zijn misschien niet zo actief met internet en forums! Maar er zitten hier ook nog vrouwen van boven de 40, dus we mogen ze niet allemaal over één kam scheren  hahaha
Echt hartstikke gezellig! Mijn man wordt horendol van mij want ik praat er alleen maar over, terwijl we eigenlijk besloten hebben om pas in augustus voor de 1ste ronde te gaan...  En we zijn nog maar januari!! Ik mag hier eigenlijk nog helemaaaaal niet zijn!! Maar het is zo gezellig en ik geniet van al die interessante, leuke verhalen..
Ik kan haast niet wachten.. maar dan heb ik wat meer zekerheid met een baan etc.. En of we een huis kunnen bouwen hopen we dat ook te weten.
Maar ja je weet niet wat de toekomst brengt, dus het kan nog 100x anders! Eerst weer groetjes!

hoi dames,

Ik ben ook nog erg jong (22) maar heb er ook samen met mijn vriend voor gekozen om zwanger te raken, erg spannend!
Ik ben er toch wel mee bezig en geniet er ontzettend van!
Ik   vind het ontzettend leuk dat er ook  mensen van mijn leeftijd mee bezig zijn!

Ach joh het maakt niet uit dat je over de 30 bent,   is ook nog erg jong!!!
Het gaat erom hoe je je in je hartje voelt

Liefs

Hallo jonge moeders,
Ik voel me echt een oude muts vergeleken met al deze jonge moeders, maar gelukkig voel ik me niet zo. Ik heb een geweldige leuke tijd zonder kinderen gehad en heb dit nu ook met kinderen. Ik was 30 toen de eerste geboren werd en ben nu net 35 en zwanger van de derde.
Groetjes, Yoeke

Lieve moeders in spe,

Hier even een berichtje van een vader in spe die via Lientje bijna alle verhalen meekrijgt. Ik ben het helemaal eens met de vrouwen die zeggen dat je er op tijd bij moet zijn. Maar de opmerking over zoveel te jonger de moeder zoveel te gezonder de baby vind ik echt niet tof. Dat zo dus betekenen dat alle moeders die op latere leeftijd een kindje krijgen, geen gezond kind hebben. Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk. Wel zijn er grenzen dat snap ik echt wel.

Verder wil ik nog even zeggen dat ik het forum een geweldig initiatief vind en dat ik merk dat mijn vrouwtje er veel aan heeft. Ga zo door, en voor alle al wat oudere vrouwen/moeders veel succes met het krijgen van gezonde babys.

Groeten man van Lientje

(sorry moest dit even kwijt, heb net de laptop uit de handen van mijn vrouw gepakt)

Hoi allemaal,

Ik ben 29 jaar en moeder van een zoon van 6 en een dochter van 3. Toen ik zwanger was van mijn zoon viel mij tijdens zwangerschapsgym al op   dat vrouwen wel degelijk langer wachten met zwanger raken. Ik  was de jongste met mijn 23 jaar en de volgende jongste was 29 en voor de rest allemaal boven de 30. Er waren er maar twee die voor de tweede of derde keer zwanger waren, van een groepje van 10 of 12. Mijn man heeft vroeger altijd gezegd dat hij voor zijn 30e kinderen wilde ( we schelen 5 jaar ), daarom zijn we toch vrij jong begonnen.
We zitten nu in de 6e ronde (na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap) voor een derde kindje.
Het valt me op het forum wel op dat de leeftijd toch lager ligt dan het in de statistieken lijkt.

Groetjes, Manon

Terug
Bovenaan