HEVIGE BUIKkrampen (VOORAL IN DE NACHT) maar geen bloeding

Hallo allemaal, 
 
hier nog eentje met dezelfde klachten. Fijn om te lezen dat er meer zijn met krampen en zweet-aanvallen ? 
Ik ben nu 6 weken zwanger, over 1,5 week weer een echo. 
(Heb al echo gehad omdat we via ziekenhuis liepen, maar dat is off-topic dus vandaar ?) 
 
Hoop dat het met iedereen goed blijft gaan :)
 
Heerlijk, zo'n topic wat lekker lang door loopt!! 
Ik ben nu 5 weken zwanger en lig elke nacht om de drie uur wakker van de pijn. Maar dat niet alleen, ook na een dag van "lichte" inspanning, werk, of een -voir mij normale- wandeltocht krijg ik gigantische steken. Deze steken zijn vooral rechts en gaan gepaard met zweten, duizelingen, gevoel dat ik moet poepen maar er komt niets/of ineens diarree, pijn in mijn onderrug en uitstraling naar mijn bovenbenen... 
Ik kan op dat moment niet eens meer huilen van de pijn, alsof ik niet meer weet hoe dat moet. Verloskundige gebeld en ik moest afwachten. Morgen maar weer eens bellen, want dit trek ik zo niet. 
Herkennen jullie het ook, dat de pijn voornamelijk rechts is?
 
Goedemorgen!
Hoe is het met iedereen die hier gereageerd heeft? Ik herken mezelf helemaal in jullie verhaal! Gisteren naar de dokter geweest, dokter vertelde me dat ik moest rekenen op een miskraam.  Heb verder geen bloedverlies.
 
 
 
Ik had dezelfde klachten ik kon niets meer door de pijn. Waren uiteindelijk de darmen. Vaak gecontroleerd op buiten baarmoeder zwangerschap en noem maar op. Maar inmiddels ruim 28 weken zwanger.
Sterkte hopelijk loopt t bij jou ook goed af.
Vk zei mij weldat pijn aan de darmen verlicht kan worden door een warm (niet heet) bad.
 
Hallo
Ik lees alle berichten hier en zit zelf met wat vragen ik denk als het zo is'zwanger zijn' zou het ong 3 weken zijn mss 4 nu heb ik vanaf de ovulatie al mega erge buikpijn flinke krampen alsof je niet recht meer kan staan een paar dagen niet na de wc kunnen en als je dan kan je zoveel kramp hebt je er een half uur op zit dit is voor ons de eerste keer dat we echt voor een kindje gaat ik moet afwachten of ik dit weekend of volgende week ongesteld word ik eet nu dingen die k normaal niet eet en heb vlagen van misselijkheid en gevoelige borsten wat ik normaal ook niet heb ik lees wel vaak dat het ook schijn zwangerschap is omday je het zo graag wilt ik maak me best zorgen en weet dat ik moet afwachten of ik ongesteld word maar hebben andere dit ook gehad ?
 
Mvg kimberly 
 
Hoi allemaal, 
Wat fijn dat ik nog kan reageren op dit topic. Ik ben nu voor de derde keer zwanger, niet helemaal gepland, maar wat zijn we er blij mee! 
Ik ben nu volgens de berekeningen 5 weken en 4 dagen zwanger. Ik werd met 5 weken gelijk misselijk. Tot gisteravond, rond een uur of 3 s'nachts kreeg ik opeens wat buik/rug krampen, wist niet hoe ik liggen moest. Heb de hele tijd kloksgewijs over m'n buik gewreven en uiteindelijk kwam er een hoop gerommel, een opluchting. Maar, toen ik er s'ochtends uitging, helemaal geen misselijkheid! Uiteraard dus gelijk ongerust :-( Nu lees ik dat het dus ook de darmen kunnen zijn, en dat de misselijkheid gewoon weer kan terugkomen... Heeft iemand hier ervaring mee?
Ieder kindje blijft toch zo bijzonder, lijkt wel of het zorgen maken alleen maar erger word, haha
 
Hoi Lizie, hoe erg is dat als een huisarts zegt dat je moet rekenen op een miskraam!!Dit kun je toch niet voorspellen?Hoe is het nu met je?! Wij hebben een gezonde dochter van bijna 1 jaar. 4 weken geleden helaas een miskraam gehad, de buikpijn kwam van de 1 op de andere minuut en ging niet meer weg, 2 uur later flink bloedverlies en helaas ook het vruchtje afgekomen. Echt super jammer, maar toch gaan we na het verwerkt te hebben verder met het proberen om nog een kleine hupke te krijgen. 
 
Wat fijn te lezen dat ik niet de enige ben die hier afgelopen nacht voor het eerst (en hoop het laatst) last van heeft gehad. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger. Ik werd rond 3 uur 's nachts wakker met hevige pijn net boven de schaamstreek. Dit ging gepaard met zweten, duizelingen en misselijkheid. Ben naar de wc gegaan en daar viel ik bijna flauw. Vervolgens met een koud washandje in bed gaan liggen toen trok het weg. Het heeft ongeveer 5-10 minuten geduurd. Daarna had ik nog last van lichte tintelingen in mijn bovenbenen. Vanmorgen toch de verloskundige gebeld om mijn klachten te bespreken. Zij heeft me gerust gesteld en denkt vooralsnog niet dat het om een miskraam kan gaan omdat dan de pijn langer aan moet houden en dit gepaard gaat met uiteindelijk bloedverlies. Ik vond het doodeng... hopelijk gaat alles bij jullie zwangerschappen verder voorspoedig! 
 
Terug
Bovenaan