Hier verder gaan Trischa mamma van Kay??

Hoi Trischa,

Wat een hitte vandaag he? Het was om 8 uur nog 31 graden bij mijn schoonmoeder achter het huis. Zo warm hoeft het van mij ook weer niet. Ik hoop wel dat het morgen een beetje mooi blijft. Mijn man is jarig (morgen)  en dan zouden we mooi buiten kunnen zitten. Ik heb vandaag gewerkt ook nog. Gelukkig was het wel koel in de winkel. s'Morgens hebben we het nog druk gehad, maar s'middags lag het op zijn gat. Ik moest eigenlijk tot 4 uur werken, maar ben om half 4 maar weg gegaan. Kwam mij wel ff goed uit, want moest nog gebak halen en wilde thuis nog ff de vloer dweilen (ja ja met die hitte) De kids waren toch nog bij mijn schoonmoeder, dus ik kon mooi ff mijn gang gaan. Tegen etenstijd ben ik er naar toe gegaan en we zijn daar de hele avond gebleven.
We waren eigenlijk weer veel te laat thuis (half 10) Sander was al in de auto in slaap gevallen en die heb ik zo overgelegd op bed en Justin wordt meestal wakker en die heb ik direct naar bed gedaan. Die heeft eerst nog ff een poosje liggen teuten. Wat is het warm boven zeg......pffffff. Heb nu de ramen nog flink open staan en hoop dat het er nog een beetje doorwaait. Maar het waait niet echt hard he?
 
Jeee vervelend van je pols zeg. Kunnen ze wel zeggen je mag er niets mee doen, maar dat valt niet mee met zo'n kleintje. Ongemerkt doe je dan toch weer te veel. Heb je ook pijnstillers gekregen? Ik hoop voor je dat het niet te lang gaat duren.

Voor de rest gaat eigenlijk alles zijn gangetje. Nu het zo warm is en de kids steeds in zwembroekje rondlopen, gaat justin steeds meer aangeven waneer hij moet poepen. Dan komt hij bij mij en zegt poep (niet zo'n lekker praatje) en dan zet ik hem even op het potje. Er komt dan niets, maar ik doe hem dan even een luier aan en 9 van de 10 keer poept hij dan. Wel grappig hoor, zo leert hij het toch al een beetje.

Verder geen nieuws......ik ben er denk ik zondag nog wel ff weer. Zondag middag gaan we bbq-en van de buurtvereniging. Meestal is dat wel beregezellig.
Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

Ik spreek je snel en de groetjes
Renate
 

Hoi Renate,

Zo ik zal ook even weer een berichtje typen, ben er nu alleen wat langer mee bezig met 1 hand maar ja het went...........

Ik heb zeker medicijnen gekregen ze helpen al wel een beetje als ik nu mijn pols gewoon stil heb liggen heb ik minder pijn gelukkig!
het is echt geen pretje zo, heb sinds donderdag al geen luier meer verschoond haha dat is niet zo erg vooral die poepluiers
Maar ik hoop ook dat het snel over is helemaal omdat we over 3 week naar Ameland gaan! maar het gaat de goede kant op nog even de bloedtesten afwachten hoor ik maandag of dinsdag.

Grappig ja dat Justin al op het potje gaat, hij ziet dat natuurlijk van zijn grote broer dat is wel handig! aan het eind van het jaar koop ik er wel 1 voor Kay dan is die toch pas 2 dan zal die wel meer begrijpen wat het is.

We gaan straks op verjaardag van mijn toekomstige zwager ze gaan waarschijnlijk 26 augustus trouwen.......
kunnen we daar in de warmte zitten, ze wonen in een flat pfffffffff gelukkig is het maar 1 verdieping.
Nog gefeliciteerd met je man trouwens!!

Kay heeft vrijdag in zijn zwembadje gezeten hij vond het eerst maar niks wou alleen maar op mijn man z'n schoot zitten maar later wou die er haast niet meer uit toen vond die het geweldig grappig is dat he dat ze eerst zo bang zijn en later niet meer.

Nou verder heb ik weinig te vertellen spreek je later.........

Groetjes Tischa
 

Hoi Trischa,

Hoe gaat het nu met je hand? Heb je al uitslag ervan? Hopelijk is het niet te ernstig.....Lastig is het wel natuurlijk.

Wij hebben zondag bbq van de straat gehad. Het was echt top!!! We hebben een hele lange straat en er zijn ook nog oud leden, denk dat we wel met zo'n 45 mensen waren en wel 15 kindertjes. De kids hebben zich prima vermaakt en wij konden mooi rustig zitten eten (en kletsen) Alleen de kids hebben geen hap vlees gehad. Sander heeft een stukje stokbrood gehad, maar meer niet. En ze hadden nog een ijsje gekregen. Thuis heb ik ze later maar een boterham klaar gemaakt.   Bbq begon ook al om 3 uur, dus of ze hadden nog geen honger, of ze waren te druk met het spelen.

Justin vind in het badje niet zo, wel als Johan of ik er bij in ga. Anders gaat hij er steeds uit....roept dan koud koud. Dan droog ik hem af en zit even op schoot. 2 tel later wil hij er weer in. Dus je blijft aan de gang, maar ik vind het maar niets. Laatst was ik er zelf ff bij ingegaan, toen heeft hij het een hele tijd uitgehouden.

Het weer is nog steeds prachtig. Net met m'n mannetjes verjaardag konden we niet buiten zitten. Jammer hoor. Ik had wel al verwacht dat het zou gaan regenen, want dat doet het wel vaker met de TT . Hebben jullie nog veel meegekregen van alle motoren? Eerder (heeeeeel lang geleden hahaha) fietsten we wel eens naar de snelweg en dan gingen we motoren kijken.

Dit was het voor nu weer even. Veel sterkte met je hand en ik spreek je snel.

Groetjes Renate
 

Hoi Renate,

Het gaat elke dag weer een beetje beter met mijn hand gelukkig, het bloedonderzoek was allemaal goed dus dat scheelt ook weer!
Doe het gewoon rustig aan   merk wel waneer ik teveel doe want dan doet het wel pijn dan maar even weer rusten........

Ja heerlijk weertje hebben we he niet te warm, gelukkig is het op de slaapkamers ook goed afgekoeld, maar we gaan eerdaags even een airco aanschaffen want toen het zo heet was vond ik het zo erg voor Kay hij sliep toen ook slecht.

Wij hebben heel wat motorrijders gezien ja en de TT Camping zat ook mooi vol we reden er zondag nog langs toen waren ze het zootje aan het opruimen wat een vreselijk werk zeg!
Heb nog naar 1 wedstrijd gekeken met Valentino Rossi vind ik altijd wel leuk om te zien wat die nu weer uithaalt.

Gaan jullie dit weekend naar Ponypark Slagharen?
Wij gaan over 3 weekjes gaat snel hoor heb er wel weer zin in ben echt zo'n vakantie mens he! ach ja thuis is ook altijd maar een sleur toch?
En volgend jaar zal het er wel niet van komen als ik eerdaags zwanger word......het is nu zo moeilijk te schatten waneer ik vruchtbaar ben heb namelijk een hele verschillende cyclus steeds  nou ja het lukt vanzelf.

Voor de rest weinig nieuws meer dus ik spreek je later.........

Groetjes Trischa
 

Hoi Trischa,

Gelukkig was de uitslag van het bloed goed. Alleen waar komt het nu dan van he? Maar gelukkig dat het steeds iets beter gaat.

Morgenavond nog werken en dan eindelijk.......weekendje genieten. Ik heb me echt voorgenomen om me niet druk te gaan maken dan en echt vakantie te gaan vieren. Valt natuurlijk niet mee met 2 kids....en dan rustig, maar niets moet dan.....
Ik heb er wel enorm zin in hoor. Ik heb al veel dingen klaar liggen wat mee kan. We kunnen pas om 14.00 in de caravan, maar wel al vanaf 10.00 op het park. Dus we willen ook niet te laat weg. Morgen nog ff de laatste dingen bij elkaar zoeken en dan kan het zo  vrijdagmorgen in de auto.
Hopelijk blijft het weer ook een beetje mooi dan. Vrijdag zou het iets minder zijn en dan zaterdag en zondag weer mooi. I HOPE SO!!

Vanmorgen was het niet zo mooi weer, dus ik had de kids een lange broek aangedaan.   Johan ging ff naar buiten en de kids wilden wel mee.....du ik wil Justin sokken aan doen, nou DRAMA!! Hij loopt al weken op blote voeten en sandaaltjes, dus al weken geen sokken aangehad. Nou hij wilde ze echt niet aanhebben. Hij hijsen en sjorren dat hij ze uitkreeg, maar dat ging gelukkig niet. Ik heb hem maar een poosje genegeerd. Toen later Johan hem zag liet hij heel trots zijn sokjes zien. HAHAHA.....raar kereltje hahaha.
Had hij in het begin ook met een t-shirt aan....zat hij te trekken aan de mouwen.....of ze zo langer zouden worden.

Jammer is dat he? Dat je niet een regelamatige cyclus hebt, dan kon je een beetje proberen te plannen (in zoverre dat gaat natuurlijk)
Ik had wel een regelmatige cyclus....altijd 25 á 26 dagen. Dus dat was zo rond de 10e dag klussen hahahhaa (dom woord, maar ik lees dat hier overal op het forum.....zwangerschapsforum dan)
Maar ik hoop voor jullie dat het niet te lang duurt.....wachten duurt zo lang!!

Ik ga mijn berichtje versturen, want meestal zijn jou berichtjes van s'avonds van 21.... dus dan kun je het net nog lezen.

Ik denk dus niet dat ik nog weer een berichtje typ voor we weggaan, dus ik wil jou ook een heel fijn weekend toewensen. Hebben jullie nog plannen??

Doei groetjes Renate en tot snel!!


 

Hoi Renate,

Ik zal je ook nog even een berichtje sturen voor het weekend..........
Alvast heeeel veel plezier en ik hoop voor jullie dat het mooi weer word!!!
Wij hebben geen plannen voor het weekend zaterdag ben ik alleen met Kay vanaf 14.00 tot s'avonds? ik kijk wel of we nog iets gaan doen soms bedenk je ineens wel eens wat.

Kay heeft vandaag de schommel uitgevonden! hij wou er niet meer uit,dan liep die er meteen weer heen, toen ik zei dat we gingen eten toen wou die wel weer mee naar binnen slim mannetje he!
Kay zit soms ook aan zijn t'shirt te trekken dan heeft hij iets met lange mouwen aangehad en dan wil die volgens mij de mouwen langer maken hahaha je blijft ook om ze lachen he!

Het gaat vandaag ook al weer wat beter met mijn pols ik gebruik hem nu ook weer met typen  gaat een stuk sneller
De huisarts had gezegd dat het ook wel kon komen door mijn erge keelontsteking ( ik zie het verband er niet tussen maar goed het zal wel) als het maar snel weer over is.

Nou tot na het weekend dan maar he!!!!

Groetjes Trischa











 

Hoi Trischa,

Zo daar zijn we weer.......!! Nou het weekend was geweldig. De kids hebben zich prima vermaakt en dan hebben wij het ook al snel leuk he?

Vrijdags hebben we af en toe een bui gehad, maar tussen de buien door lekker op het park gewandeld. Justin heeft zijn ogen uitgekeken......Sander ook wel, maar die was al eens eerder geweest en die had ook die boekjes al gezien.
We sliepen in een stacaravan. We hadden voor Justin campingbedje wel meegenomen, maar die heeft onderop het stapelbed geslapen. Dat was ook wel de bedoeling, maar dat kon alleen maar als het bovenste bed een verhoogde plank ervoor had. Sander valt nog wel eens een keer uit bed (ik heb 2 woelwatertjes) en dat kan natuurlijk niet van bovenaf. Er zat dus een stang er voor langs, dus Sander kon wel boven en Justin beneden. Vrijdag heeft Justin tussen de middag helemaal niet geslapen, dus die was s'avonds kapot. Ze zijn goed in slaap gevallen, ze hebben nog wel ff liggen kletsen, want het was voor hun ook wel vreemd.

Zaterdag zijn mijn ouders nog geweest. Das voordeel dat het niet zo'n heel eind is. Ik had van de jaarbeurs toen een kaartje meegenomen, dat we nog een keer voor de helft van de prijs er in konden. Mijn ouders pasten op de honden toen wij er niet waren, dus mocht ook wel ff wat leuks tegenover staan. Voordeel was nu ook wel dat we ook wat meer atrakkties in konden, want de kids kunnen natuurlijk niet overal in.  

En zondags was ook een geslaagde dag. Tegen 8 uur s'avonds waren we erweer. Wat een rommel sleep je dan mee die 3 dagen he? Pffffff. We hadden maar 2 nachten onder het beddegoed geslapen, maar alles ruikt zo muf, dus alles moet gewassen worden.
Al met al was het dus helemaal geslaagd......en we hebben ook erg veel geluk gehad met het weer.

Vanmorgen had Sander schoolreisje. We zijn naar ballorig geweest met 2 groepen van de peuterspeelzaal. Wel een drukte hoor al die kids, maar Sander vond het geweldig.

Hoe is het nu met je hand? Kun je er al weer een beetje mee doen?

En hoe is het met Kay? Ik hoor het allemaal wel weer........ik spreek je snel.

Groetjes Renate
 
Hoi Renate,

Hier gaat alles goed mijn pols is ook al weer genezen
Jullie hebben dus een leuk weekend gehad, gaat  wel snel voorbij he!
Gingen jullie verder mog wat doen deze zomer?
Nog anderhalve week dan gaan we er ook nog even lekker tussen uit, ben benieuwd hoe Kay het op de boot gaat vinden!

Ik heb vandaag nieuwe gordijnen gekocht voor op Kay's kamer met blauwe kleuren dat is al zijn lievelings kleur hoor! zijn een beetje donkerder  hij had er eerst gebroken witte gordijnen hangen  nou daar kwam heel veel licht doorheen hopen dat die nu ook s'morgens weer eens wat langer door slaapt, eerst sliep die wel tot half 9 nu is die soms al om 7 uur wakker dan ben ik nog zo moe  erg he.....

Tja verder eigelijk weinig nieuws aan deze kant niet veel beleefd van het weekend, dus ik zal het hier eerst maar weer bij laten spreek je later......

Groetjes Trischa
 
Terug
Bovenaan