Hier verder gaan Trischa mamma van Kay??

Hoi Trischa,

Het is hier lekker rustig, dus ik heb ff mooi de tijd om wat te schrijven. De kids zijn bij opa en oma. Ze blijven daar ook slapen.Ook wel vreemd dat er nu niets is....het is gewoon stil. Omdat ik vanmiddag moest werken (extra omdat het goede vrijdag is) en morgen ook, heb ik ze maar ff uitbesteed. En de kids vinden het geweldig....worden er ook lekker verwend natuurlijk.

Wat een akelige verkoopster had je ja.....pffffff. Die probeerde je dus echt wat aan te smeren. Groot gelijk, zou ik ook nooit weer naar toe gaan. In de tijd dat Sander zo moest huilen met passen, had ik ook een verkoopster nou nou. Ik vroeg aan haar om een brede schoen omdat hij ook zo'n brede voet heeft. Komt ze met van alles aandragen, maar niets breed hoor. Misschien dacht ze wel dat ik loog ofzo. Had ze toch meteen kunnen zeggen dat ze geen brede schoenen had.  
Justin heeft trouwens grote voeten (vind ik hoor, of dit zo is weet ik niet zeker) Hij heeft maatje 23. Ik weet helemaal niet wat gemiddeld is op deze leeftijd. (ff een vraag op het forum zetten)   Sander had op die leeftijd ook ongeveer 23/24, maar het zijn ook broers he? hahahahaha. En ieder kind is wel verschillend natuurlijk....zo ook in lengte en gewicht toch???? Hoe lang is Kay nu??

Het is echt wel genieten van het mooie weer he? Justin wil met moeite maar weer mee naar binnen.....elke keer weer huilen. We moeten nodig met de tuin aan de gang. Door de verbouwing is het om het huis niet zo mooi meer en de zandbak moet ook op een andere plek komen. Er zit inmiddels bijna geen zand meer in. Elke keer gaat er wel weer wat in de kruiwagen en beland het op het gras. En gooien he? Justin heeft het uitgevonden hoor. Wel moeilijk om het af te leren.
Hij is op het moment zooooo dwars. Alles wat niet mag dat doet hij juist. Zo mochten ze maandag bij me schoonmoeder op de salontafel zitten. En nu zit ik er weer mee. Justin klimt er constant op, maar ook op de keukentafel. Straks valt hij er nog af. Toch maar ff met me schoonmoeder praten, want dit kan natuurlijk niet.

Dit was het weer voor nu even....ik spreek je later wel weer. Als ik je voor die tijd niet weer spreek...........een hele fijne paasdagen!!

Groetjes Renate
 
quote: Renate74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-03-2005 20:16:59'));

Hoi Trischa,

Het is hier lekker rustig, dus ik heb ff mooi de tijd om wat te schrijven. De kids zijn bij opa en oma. Ze blijven daar ook slapen.Ook wel vreemd dat er nu niets is....het is gewoon stil. Omdat ik vanmiddag moest werken (extra omdat het goede vrijdag is) en morgen ook, heb ik ze maar ff uitbesteed. En de kids vinden het geweldig....worden er ook lekker verwend natuurlijk.

Wat een akelige verkoopster had je ja.....pffffff. Die probeerde je dus echt wat aan te smeren. Groot gelijk, zou ik ook nooit weer naar toe gaan. In de tijd dat Sander zo moest huilen met passen, had ik ook een verkoopster nou nou. Ik vroeg aan haar om een brede schoen omdat hij ook zo'n brede voet heeft. Komt ze met van alles aandragen, maar niets breed hoor. Misschien dacht ze wel dat ik loog ofzo. Had ze toch meteen kunnen zeggen dat ze geen brede schoenen had.  
Justin heeft trouwens grote voeten (vind ik hoor, of dit zo is weet ik niet zeker) Hij heeft maatje 23. Ik weet helemaal niet wat gemiddeld is op deze leeftijd. (ff een vraag op het forum zetten)   Sander had op die leeftijd ook ongeveer 23/24, maar het zijn ook broers he? hahahahaha. En ieder kind is wel verschillend natuurlijk....zo ook in lengte en gewicht toch???? Hoe lang is Kay nu??

Het is echt wel genieten van het mooie weer he? Justin wil met moeite maar weer mee naar binnen.....elke keer weer huilen. We moeten nodig met de tuin aan de gang. Door de verbouwing is het om het huis niet zo mooi meer en de zandbak moet ook op een andere plek komen. Er zit inmiddels bijna geen zand meer in. Elke keer gaat er wel weer wat in de kruiwagen en beland het op het gras. En gooien he? Justin heeft het uitgevonden hoor. Wel moeilijk om het af te leren.
Hij is op het moment zooooo dwars. Alles wat niet mag dat doet hij juist. Zo mochten ze maandag bij me schoonmoeder op de salontafel zitten. En nu zit ik er weer mee. Justin klimt er constant op, maar ook op de keukentafel. Straks valt hij er nog af. Toch maar ff met me schoonmoeder praten, want dit kan natuurlijk niet.

Dit was het weer voor nu even....ik spreek je later wel weer. Als ik je voor die tijd niet weer spreek...........een hele fijne paasdagen!!

Groetjes Renate








 

Hoi Renate,

Ja volgens mij heeft Justin al wel grote voeten ik dacht dat ze rond deze leeftijd maatje 20/21 hebben maar het zou ook wel per kind verschillen natuurlijk! Kay heeft ook nog babyvet op zijn voetjes hij komt heel moeilijk in een schoen met een lage voorkant en dan werkt die ook nog eens extra tegen door zijn tenen te buigen  en ik krijg het in die winkels al zo warm.......

Ik weet niet precies hoe groot Kay is ik  denk ongeveer  85cm lang is, ik vind hem niet te klein voor zijn leeftijd, hij is 3 maandjes jonger als Justin  toch? Kay is van November 2003 dus er zal wel een beetje verschil zijn.

Heb jij er ook zo de pest aan dat ze bij opa en oma alles mogen en dat mogen ze dan thuis normaal niet? ik wel voral bij mijn schoonouders word er helemaal gek van  en als je er dan wat van probeerd te zeggen gaan ze dom zitten lachen hoor! nou ja dan denk ik maar weer laat maar.......... zal de leeftijd wel zijn haha.
Mijn schoonvader is al 77 en is natuurlijk helemaal gek op zijn eerste kleinkind soms een beetje te maar ja laat hem er nog maar van genieten zolang het nog kan, denk ik dan maar.

Kay is ook helemaal dol op buiten lopen hij begint in de buggy echt vervelend te worden als die er te lang in zit, maar ik laat hem niet in alle winkels lopen hij gooide laatst in de DA alle make-up doosjes op de grond mijn moeder snel alles terug gelegd en bij de trekpleister kon die net bij de shampoo's komen nou daar gingen de flesjes..
Doet Justin dat ook ??

Nou heb niet echt veel meer te vertellen.......... dus een fijn paasweekend dan maar!!!

Groetjes Trischa
 

Hoi Trischa,

Justin is van eind juli (29e) Van welke datum is Kay? Als baby's merk je wel dat er verschil in leeftijd zit, maar hoe groter ze worden hoe kleiner dat verschil is. Mijn zus heeft een dochtertje van april 2003, dus da's ook 3 maand. In het begin zie je heel veel verschil, maar nu eigenlijk niet meer. Justin liep ook eerder dan haar, maar zij praatte wat eerder. Nu zijn ze even groot.

Ja dat is wel wat he? Opa's en oma's.   Vooral m'n schoonmoeder kan er wat van. Ik vind dat ze de kids veel te veel snoep geeft. Ook als ik er bij ben hoor. Ik was er laatst en we hadden er brood gegeten, toen moest ik even een boodschapje doen en was ff weg. Toen ik terug kwam hadden ze alweer snoepjes gekregen. Pfffffffffff als ze dan honger hebben, dan kunnen ze van mij nog een plak brood krijgen. En chips ook.........ze denkt dat ze de kids elke keer dat we daar zijn chips moet geven. Nou het gaat ook wel goed zonder een dagje chips. Mijn moeder weet dat ik daar een hekel aan heb.   Zij verwend ze ook wel hoor, maar ze geeft ook nog wel een keertje fruit ofzo. Sander kun je echt trakteren op aardbeien. Nou, das wel heel wat gezonder.   Ik ben zelf ook wel een zoetekauw hoor, maar ik wil het bij de kids wel een beetje proberen te beperken ( en zo beperk ik het meteen voor mezelf ook een beetje, want er mag best wel wat af )
Nou dan gaan we een paar slechte dagen tegemoet hahahaha. Eerst morgen brunchen. Nou dan ga ik echt niet kijken van dit mag wel en dit niet. Ik eet dan echt wat ik lekker vind.   Na de pasen maar weer wat strenger. Het wordt ook weer wat mooier weer, dus ik wil eigenlijk wel weer gaan skeeleren.

Ik ga stoppen, want ik ga nog ff me man z'n haar knippen. Dan ziet hij er ook weer wat netter uit met de paasdagen. Ik spreek je snel wel weer.

Groetjes Renate

ps (wel gek dat mijn vorige stukje er 2 keer op stond.......)
 
quote: Renate74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2005 21:11:12'));

Hoi Trischa,

Justin is van eind juli (29e) Van welke datum is Kay? Als baby's merk je wel dat er verschil in leeftijd zit, maar hoe groter ze worden hoe kleiner dat verschil is. Mijn zus heeft een dochtertje van april 2003, dus da's ook 3 maand. In het begin zie je heel veel verschil, maar nu eigenlijk niet meer. Justin liep ook eerder dan haar, maar zij praatte wat eerder. Nu zijn ze even groot.

Ja dat is wel wat he? Opa's en oma's.   Vooral m'n schoonmoeder kan er wat van. Ik vind dat ze de kids veel te veel snoep geeft. Ook als ik er bij ben hoor. Ik was er laatst en we hadden er brood gegeten, toen moest ik even een boodschapje doen en was ff weg. Toen ik terug kwam hadden ze alweer snoepjes gekregen. Pfffffffffff als ze dan honger hebben, dan kunnen ze van mij nog een plak brood krijgen. En chips ook.........ze denkt dat ze de kids elke keer dat we daar zijn chips moet geven. Nou het gaat ook wel goed zonder een dagje chips. Mijn moeder weet dat ik daar een hekel aan heb.   Zij verwend ze ook wel hoor, maar ze geeft ook nog wel een keertje fruit ofzo. Sander kun je echt trakteren op aardbeien. Nou, das wel heel wat gezonder.   Ik ben zelf ook wel een zoetekauw hoor, maar ik wil het bij de kids wel een beetje proberen te beperken ( en zo beperk ik het meteen voor mezelf ook een beetje, want er mag best wel wat af )
Nou dan gaan we een paar slechte dagen tegemoet hahahaha. Eerst morgen brunchen. Nou dan ga ik echt niet kijken van dit mag wel en dit niet. Ik eet dan echt wat ik lekker vind.   Na de pasen maar weer wat strenger. Het wordt ook weer wat mooier weer, dus ik wil eigenlijk wel weer gaan skeeleren.

Ik ga stoppen, want ik ga nog ff me man z'n haar knippen. Dan ziet hij er ook weer wat netter uit met de paasdagen. Ik spreek je snel wel weer.

Groetjes Renate

ps (wel gek dat mijn vorige stukje er 2 keer op stond.......)






Hoi Renate,



Kay is geboren op  18-11-2003 hij is 3 weken te vroeg geboren ik was ook nog net geen 37 week op 2 dagen na, maar hij was een flinke baby ondanks dat die te vroeg was woog die nog 3190 gram en hij was 51cm.



Nou ik hoop toch niet dat mijn schoonmoeder straks ook snoep gaat geven denk het bijna niet denk dat zij juist eerder fruit geeft, ik zou er ook echt wat van zeggen als ze met snoep aankomt ik beslis nog altijd wat Kay wel en nier mag! en daar heeft ze zich maar aan te houden.....

Nou ben blij dat de paasdagen bijna weer om zijn gister veel vlees gegeten met fonduen was wel lekker maar je gaat er zo naar ruiken weer een wasmachine vol!
Straks komen mijn schoonouders nog hier lekker chinees eten nou dan mag ik ook wel vanaf morgen op dieet anders lijk ik straks op mallorca net een tonnetje in een badpak haha...
Heb niet echt veel zin om op dieet te gaan wil straks toch weer zwanger worden en voor die 2 maandjes vind ik het wel goed zo ga na de tweede wel flink aan de gang!



Heb afgelopen zaterdag nieuwe schoen voor Kay gekocht hij heeft nu maatje 20 vond die andere schoenen al wat aan de kleine kant dus het was op het goede moment kreeg lekker 25 euro korting bij ziengs want ik had mijn spaarkaart vol dus dat kwam mooi uit  lekker goedkoop dus!



We zijn vanmorgen even naar de gamma geweest voor een verduisterings rolgordijn voor Kay 's kamer nu helemaal handig het blijft zolang licht.

Hoelaat gaat Justin eigelijk altijd naar bed? Kay rond half 8 gaat om 7 uur in bad en dan nog wat drinken en dan slapen.



Nou ik hou het even weer voor gezien de visite zou zo wel komen spreek je wel weer......



Groetjes, Trischa

 

Hoi Trischa,

Nog even wat schrijven voordat ik m'n bedje op ga zoeken. De paasdagen zijn alweer ten einde. Pfffff wat ging dat snel zeg.
Gisteren hebben we gebruncht.......het was weer geweldig. Waar we altijd heengaan is het altijd prima voor elkaar. Voor de kids lag er een kleurplaat met potloodjes. Dan kunnen ze zich meteen vermaken he? En er kwamen 2 paashazen langs de tafel. Moest je Justin zien kijken joh!!! hahahahaha alsof hij het in keulen hoorde donderen hahahahaha. Al met al was het heel geslaagd, want dat is altijd maar weer afwachten met kids. Ze waren mooi rustig en helemaal niet vervelend ofzo.

Vandaag was het een heel rustig dagje.........we liepen nog om half 11 in de pyama. Johan (mijn mannetje) had nog even (chocolade) eieren verstopt in de tuin. Nou ja verstopt.........neergelegd, en dan nog hebben ze moeite met ze te vinden hahaha. Heel grappig om te zien. En vanavond zijn mijn ouders nog even geweest koffiedrinken. Die zijn net weer weg, dus ik dacht nog ff kijken of er nog nieuwe stukjes staan.

Met Justin was ik 3 dagen overtijd. Ik dacht toen dat gaat nog wel een weekje duren, maar zo kreeg ik toch nog weeen tegen een uur of half 11 s'avonds.   M'n schoonzus kon het niet geloven toen we die de volgende dag belden dat Justin geboren was, want we waren de avond ervoor nog tot half 10 bij hun geweest.   Kay was idd goed aan gewicht naar hij toch 3 weken te vroeg was.   Justin woog bij de geboorte 3890 gram en was 56 cm lang. Wat een lengte he? Maar ja....zijn papa en mama zijn ook wel lang hoor. Ik ben zelf ook 1.80.  

Zo dit was het voor nu even. Morgen is mijn schoonmoeder jarig, dus daar gaan we naartoe. Ik ben er overmorgen wel weer.  
Tot laters en de groetjessssssss.......van
Renate  
 
Hoi Renate,

Eindelijk heb ik dan waterschoentjes gevonden vanmorgen hadden ze ze bij de hema ik was natuurlijk ook een beetje vroeg met zoeken maar aangezien we al met dik een maand op vakantie gaan, vind het wel wat veiliger in het water met die schoentjes heb vroeger zelf een keer een teen open gehad door glas.

Ben nou alleen nog op zoek naar een leuke zomerjas niet waar iedereen al inloopt.. als je een jas bij de C&A koopt bijvoorbeeld.

Morgen komt mijn zusje Kay's haar weer knippen dat groeit hard vind het wel leuk staan een beetje lang maar nu voor de zomer is lekker kort beter, en ik laat dat van mij nu juist groeien  terwijl ik het ook altijd kort heb in de zomer.

Weet jij mischien waar ik een leuke zwemband kan vinden? ja van nijntje die kun je overal krijgen maar dat vind ik niks voor kay.

Heb eigelijk niet zo veelmeer te vertellen, ga nog even wat schoonmaken nu Kay nog slaapt gaat dat wat makkelijker.........

Groetjes, Trischa
 

Hoi Trischa,

Tjonge zeg, wat is Justin vandaag vervelend. Pfffffff zo heb ik m maar zelden meegemaakt. Hij huilt om van alles, niets is goed. Om gek van te worden. Hij ligt nu even in bed, maar hij heeft net wel 20 minuten gehuild voor hij sliep. Ben wel paar keer bij hem geweest, maar hij zei steeds "weg weg".   Ik zit me dan steeds af te vragen of hij misschien last heeft van zijn oortjes of keel. Maar zit nu net te bedenken dat het ook wel kiezen kunnen zijn. Helaas kan ik niet meer voelen, want hij bijt echt heel hard op mijn vinger dan.  Afgelopen nacht is hij van half 3 tot 6 uur wakker geweest. Als ik dan bij hem was, dan ging het wel, maar als ik net weer een kwartiertje in me eigen bed lag, dan begon het weer. Vermoeiend hoor.   Ik had gisteren voorgenomen om veel te gaan doen als Justin in bed lag en Sander naar de peuterspeelzaal was, maar er komt weer niets van terrecht.   ff Tijd voor mezelf hoor.

Een band voor het zwemmen........jeetje. heb je al bij de prenatal gekeken? Of bij de bristol of scapino ofzo?? Heb eigenlijk geen idee. Bij ons bij het zwembad verkopen ze ook wel leuke trouwens, weet niet of ze bij jullie zwembad ook wat verkopen. Voor Justin heb ik zo'n gele ring ( 2 aan elkaar) maar daar wil hij niet meer in. Bij het zwembad staat een bak met allemaal zwemvleugeltjes, dus die gebruiken we voor Justin. Sander heeft zelf een paar. Heb ik eens bij action ofzo gekocht......voor een paar cent, maar werken perfect. Knal oranje met visjes. Justin wil eigenlijk ook die zwemvleugeltjes niet om, maar hij moet wel anders komt hij het water niet in.

Ik heb een leuke zomerjas gezien bij WE......oranje en helemaal niet duur.....€ 20. Tenminste vind ik wel meevallen voor een zomerjas. Nog even op pad dus.
Ik ga stoppen, doe nog ff snel een wasje op de waslijn hangen. Ik spreek je snel.
Groetjes Renate

 
Terug
Bovenaan