hoe is het met iedereen die rond 22/23/24 september hun NOD hadden??

Hi..

Nou..weer een dag (nacht) verder..en nog steeds niks te zien..
Ik heb het er met mijn vriend over gehad, maar het kunnen natuurlijk ook andere dingen zijn..waarom het zichzelf maar uitstelt

1: Ik ben pas net van de pil af..dus nog genoeg hornmonen..(denk ik)
2: Gewoon door de spanning/zenuwen
3: Zwanger natuurlijk..
4: Of toch gewoon btje ziekes..en vandaar dat er niks komt..

Het gisteren even gekeken of ik koorts had..voelde me koud/warm/koud/warm..om gek van te worden..37.7 volgens mij niet echt normaal..maar ja we gaan gewoon verder..
Gelukkig gaat het vandaag iets beter..heb weer ff lang geslapen..
Voel me buik wel rommelen..dus ik ben benieuwd..
En hoe is het met alle andere meiden..?? Succes allemaal

LIefs san

hoi,

hier ook nog nix, wel de tekens, maar nog nix, meestal komt het 's nachts dus vanancht maar weer afw88     en ik ben ook nog maar in de 1e ronde dus heb nix te klagen..

groetjes brenda

Hoi, hoi.
Hier de status nog steeds hetzelfde. Minimaal bloedverlies (maar dus wel wat), echter nog geen doorgezette menstruatie. Ergens denk ik dat het het begin is van mijn ongi, durf niet te hopen op een innestelingsbloeding. Omdat zaterdag mijn NOD is, is het ook voor mij afwachten. Ik ga in ieder geval mezelf niet gek maken door nu al te testen, want wat zegt nu een negatieve test? Omdat ik het weekend niet thuis ben en we hebben afgesproken om samen te testen, kan ik op zijn vroegst pas dinsdag met ochtendurine testen!?! Maar als het zondag nog niet is doorgezet heb ik toch wel in mijn uppie goede hoop.
 Groetjes,
Juup

nou hier ook niks,helemaal niks,ook geen tekens,niks,nada,noppes!!!

groetjes Bri

Ik heb last van een aantal kwaaltjes (hoofdpijn, steken in mijn buik, soms in mijn onderrug, 's avonds beetje misselijk en erg moe) maar ja.. dit kunnen ook de tekenen zijn van een ongi!! Dus ik hoop niet teveel
Zaterdag mijn NOD.

Hoi meiden,

Ik sta er niet bij in het lijstje. Weet ook niet wanneer "het" moet komen. De 21e (gisteren) of de 25e! Ben namelijk nog maar net gestopt met de pil dus ik heb ook niets te klagen! Geen idee hoe mijn cyclus nu is. Dus ook maar afwachten. Heb toch wel een heel groot vermoeden dat de Red Devils snel zullen komen, want ik heb last van mijn buik, onderrug, hoofdpijn en chagerijnig.

Verder wens ik ieder veel succes!
Marje.

Morgen is mijn NOD.......ik heb nu nog nergens last van, normaal gesproken heb ik nu al barstende koppijn en pijn in mijn rug. Ook ben ik al een week doodmoe en slaap veel beter en vaster 's nacht. Tel daar een grieperig gevoel en af en toe misselijkheid bij op en je zou toch bijna gaan denken dat ik morgen echt NIET ongesteld ga worden. Ik wacht rustig af. Bij mijn zoontje had ik precies dezelfde "kwalen"   maar toen wist ik niet dat het kwam omdat ik zwanger was, ik dacht de griep te hebben (de moed was ons toen al een beetje behoorlijk in de schoenen gezakt, vandaar dat ik niet aan zwanger zijn dacht). Op advies van mijn man heb ik toen een testje gedaan en inderdaad, zwanger. Nu beweert hij dat hij aan me kan zien dat ik zwanger ben. Ben benieuwd of hij gelijk krijgt. Ook wel grappig overigens: een collega van me beweert te kunnen zien of iemand zwanger is aan de ogen. Bij mijn zoontje vroeg ze me kort voor de test of ik soms zwanger was en gisteren vroeg ze het me weer....................Duim voor me, ik ben heeel benieuwd! Groetjes Cato

Hoi Cato,

Ik duim voor je hoor! Wijst toch wel veel in de richting ven een zemgerschap.

Succes!

Marje.

Terug
Bovenaan