hoe is het met iedereen die rond 22/23/24 september hun NOD hadden??

quote: Marje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-09-2005 13:42:00'));

Hoi Cato,

Ik duim voor je hoor! Wijst toch wel veel in de richting ven een zemgerschap.

Succes!

Marje.

Sorry, niet zemgerschap maar zwangerschap!

hoi hoi

nou ik heb de 23e mijn nod... en ik merk nog niets......................

nergens last van.. wel moe de laatse tijd en gisteren dacht ik ziek te zijn , had het koud?!?!?!? voor de rest niets?!?! net liep ik in de stad en voelde me wat misselijk.....

Dus kan alle kanten op.. Ik ga er maar van uit dat ik ongi wordt......en als ik ga testen doe ik het pas na een week......heb ik de eerste keer ook gedaan..

tobi

ik duim voor iedereen

misschien wel leuk om ieders zijn gevoel even te checken wat een ieder denkt

tobi denkt: niet zwanger

Leuk idee

misschien wel leuk om ieders zijn gevoel even te checken wat een ieder denkt

tobi denkt: niet zwanger
judith denkt: niet zwanger

hoi,

nou hier ook nog nix, maar voel wel vanales, ga elk half uur plassen omdat ik denk dat het zover is maar steeds niets, heb ok wel meer afscheiding maar kan ook omdat ik met de pil ben gestopt??? ach we zien wel.......

tobi denkt niet zwanger
judith denkt niet zwanger
brenda denkt niet zwanger

groetjes brenda (die wel hoopt.....)

IK KON ECHT NIET MEER WACHTEN EN HEB VANMIDDAG EEN TEST GEDAAN:

WE ZIJN ZWANGER!!!!

IK KAN HET NOG NAUWELIJKS GELOVEN, ZO SNEL AL (2e RONDE, vorige keer 22e Ronde)

Maar er staan echt 2 streepjes, terwijl morgen pas mijn NOD is!!!!!! Mijn man is ook helemaal in de wolkjes!

Onze uitgerekende datum is dus 02.06.2006

Hoi Cato
Wat fijn voor jullie! Van Harte gefeliciteerd. Ik kan me voorstellen dat je er niet op rekent als het met de eerste zo lang heeft geduurd. Hartstikke leuk voor je.
Groetjes Juup

Wow Cato,

Wat ontzettend gaaf voor jullie! Zeker omdat het de vorige keer zolang geduurd heeft! Super, geniet ervan!

Bij mij laat de ongi toch nog op zich wachten heb alleen een heeeel klein beetje lichbruine afscheiding gehad  en stom stom kon ik niet wachten met testen maar dat was natuurlijk negatief...Heb verder ook helemaal geen  signalen van m'n lichaam die wel op een zwangerschap duiden,  dus hoop nu dat ik snel echt ongi wordt dan kunnen we weer gaan voor de volgende ronde.

Liefs Sterre.

Dag meiden,

Na een Cato helemaal in de wolken, hier een ukkepuk helemaal in de put.
De voortekenen van mijn ongi zijn net begonnen (bruin slijm). Gisteren zag ik alles nog heel positief in, maar helaas, het mag gewoon nog niet zo zijn.
Op naar ronde 10.

Groetjes Ukkepuk

Terug
Bovenaan