Hoe is het met jullie deel 2

@bloemetje, fijn dat jullie ook nog even weg zijn geweest, maar wat vervelend dat je je zo naar ging voelen. Hoop ook echt voor je dat ze je niet tot eind van de week laten doorlopen. Hoelang ben je nu zwanger? Zit je al bijna bij de 42 weken?

Ik heb net nog even een middagdutje gedaan, wat kan dat toch lekker zijn. Manlief zat toch Formule 1 te kijken en onze dochter was lief aan het spelen, dus ik ben lekker even naar bed gegaan. Ben er erg van opgeknapt.

Vlindertjes 39w5d

Hoi,

Fijn dat je lekker hebt geslapen. Dat doe ik s middags niet, want dan slaap ik s nachts helemaal niet meer.
Ben nu 41 weken en 2 dagen. Hoop ook dat ze me niet laten lopen tot eind van de week. Maar mijn gyn heeft al aangegeven geen voorstander te zijn van eerder inleiden. Begin nu trouwens ook heel zenuwachtig te worden voor bevalling, omdat het zo lang op zich laat wachten heb ik er toch best de tijd voor om over na te denken. En tja, hoe gaat dat allemaal, kan ik dat wel. Gek he, komt vast allemaal goed. Maar door al die tijd ga je zo denken.

Ik probeer positief te blijven, en vind het nog steeds heerlijk als ons kindje weer gaat schoppen. Vaak op momenten dat ik me niet lekker voel. Zo van, mama, hier ben ik :)
Hartstikke leuk :)

Nou dames.
Tot de volgende keer.

Bloemetje 41wk en 2d

hey hey dames

jullie dus ook een relax dagje gehad..(behalve dat je zo misselijk was bloem)

hier hebben we ook weinig gedaan.. lekker thuis geweest, rutger wou ook voetbal kijken maar dat feest ging lekker niet door.. opa en oma kwamen..dus lekker buiten gezeten, mart lekker op de glijbaan en in de zandbak.. en nu ligt ie dood moe op bed hihi

verder weinig verandering hier..dinsdag weer na de vk..(hoop het niet) hihi

bloem wel vervelend dat je gyn tegen inleiden is.. kan ie je ook niet op een andere manier een beetje helpen.. strippen of andere tips of dingen??!!

ik ken wel vrouwen waarbij sex hielp (als je der zin in hebt, hier weinig kans hihi)
en voetzoolreflex massage, of een heel lekker warm bad.
ook heb ik bij Mart framboosblaadjesbessen thee gedronken, maar kreeg hier jammer genoeg alleen krampen en harde buiken van.

ik heb tot nu toe alleen het hele warme bad geprobeert, en dat helaas zonder suc6.

nou dames fijne avond nog..

groetjesss

Hoi,

Strippen heeft gyn donderdag gedaan, maar buiten alleen maar harde buiken en ongipijn heeft het niets gedaan. Verlies nu wel heel veel slijm, echt elke keer bij het plassen. Soms gewoon echt stukken

Ben benieuwd hoe de echo en het ctg morgen zijn. Ook nog maar eens vragen op wat gewicht ons ukje word geschat.
En tja, in al die oplossingen, bepaalde thee,warm bad, ... geloof ik eigenlijk niet zo in . Het komt wanneer het komt.

Nog max tot eind van de week hoop ik. Hoop niet dat als ze moeten inleiden dat na het weekend gaan doen.

Liefs

Al die middeltjes helpen inderdaad geen zier hoor, ik heb zelfs 2 verschillende druppeltjes van VSM gebruikt om de baarmoedermond te laten verweken waardoor je eerder zou bevallen, en heb framboosbladthee gedronken, maar ben pas met 41 w 2 d bevallen.
Zonde van al het geld dus. Je beeb komt pas als hij er klaar voor is.
En dat kan nu elk moment, dames!!!!!
Het is haast mei, het eind is in zicht!
Nog even volhouden!!!!!

Teddy

Teddy,
Idd zonde van het geld. Daarom doe ik het dus ook niet. En kindje komt idd wanneer het er zin in heeft. Inderdaad haast mei. Hoop dat het hier toch nog een april kindje word hoor, maar twijfel dr aan.

Om 10u controle, ben benieuwd. Vanmorgen weer deel van slijmprop verloren, al hele weekend veel slijm maar net weer met wat bloed eraan. Dus weer deel weg.
Nou, ben benieuwd wat ctg en echo ons gaan vertellen.

Heb nu regelmatig krampen, alsof ik voor de grote boodschap naar het toilet moet, maar trekt na tijdje weer weg. En komt iets later weer terug.

Liefs

hey hey damesss

bij deze zwangerschap ga ik ok niet aan die troep beginnen hoor.

het komt wanneer het komt hihi

vanmorgen wel wakker geworden met krampen, en heb ze nu nog, naar gevoel in mijn doos en heeeel veel slijm maar heb ik het hele weekend al, maar dan wel zonder bloed.. en net als bij jou bloem die nare kramp, hopelijk doet het iets :D

spannend je hebt dus zo weer ctg/echo enz..en spannend hoor.. ben benieuwd wat ze willen gaan doen.

wat een weertje he dames :S maar wel lekker voor mijn bloemetjes hihihi

nou tot strax he hihi

doegiee

Hoi,

Sisi,
Niet om je teleur te stellen, maar bij mij heeft alles wat jij beschrijft helemaal niets gedaan, maar dan ook niets. Niet meer ontsluiting, niet meer rijper geworden :-( gewoon niets.
Morgen weer terug, om 16.00u, dan gaan ze weer kijken hoe het er dan voor staat. Maar wss word ik morgenmiddag opgenomen. Krijg ik gel in die zn ze werk tot woensdagochtend laten doen, dan kijken ze weer verder. Erg spannend.
Ze hebben wel proberen te strippen, om het misschien toch nog extra duw te geven.
En moet zeggen, had vanmorgen om de zoveel tijd pijnlijke harde buik, maar na het strippen zijn ze stuk heftiger, dus misschien zet het alsnog vanzelf door voor morgen, al hadden ze er niet heel veel hoop op. We zien eht wel. Ga in ieder geval vanmiddag wel ff lekker liggen.

Liefs

Terug
Bovenaan