Hoe is het met jullie??

pfff. net bij vk geweest en met de baby is alles goed )heeft nu de hik trouwens hihihi), bloeddruk ook prima. Alleen.... ik moet stoppen met werken.. dat valt me echt zwaar want ik dacht dat t allemaal wel goed met me ging maar ik heb een hele harde buik, is erg gegroeid in de laatste weken en dat vinden ze niet goed...

ik wil vandaag en morgen nog gaan en dan heb ik verlof.. aan de ene kant mooi, lekker thuis rondlummelen en je ding doen, aan de andere kant had ik graag tot 4 weken voor de einddatum gewerkt en nu stop ik met 6 weken voor de uitgerekende datum..

ik weet, ik mag niet klagen, werk nu nog volop 40 uur maar ja, t is gewoon een tegenvaller als ze zeggen dat t toch niet zo goed gaat als je zelf denkt..

Bibi, succes bij de vk vandaag!!!!!! ik duim voor je!

Saskia, ja snap dat het even een domper is dat je moet stoppen, maar goed je moet maar zo denken dat ze dat niet voor niets zeggen, geniet van je verlof en rust lekker uit!

had je nog verteld dat je 's nachts wakker wordt met een soort ademnood?

ik heb soms het idee dat er aders afgekneld worden hier en ik word ook wakker met slapende handen en soms een kloppend gevoel van rug naar achterhoofd, heb er wel iets van gelezen maar denk dat ik het toch maar even vraag maandag bij vk.

liefs Daantje

Bibi: hoe was het bij de vk? Is je kindje gedraaid?

Saskia: ik kan me voorstellen dat het een tegenvaller is wanneer je denkt tot 4 weken door te werken en nu toch eerder moet stoppen, maar ik denk dat je straks zult denken dat het ook wel goed is voor je. je wilt uiteraard het beste voor je kindje en wanneer de vk zegt dat je zo niet door moet gaan, dan moet dat ook maar niet.

Daan: hoe is het bij je? ik had nog ff gereageerd op je poll ;) 24-11 denk ik voor je... meestal zit ik er compleet naast met die dingen hoor, dus dat zal nu ook wel het geval zijn haha.

Zo! Nu wilde ik nog wat zeggen, haha, maar dat ben ik alweer kwijt. ik kom later vandaag wel even weer!

Da's balen, Sas, maar als het beter is voor je kindje moet je het zeker doen.

Ik baal ook, ben net terug van de vk en helaas is mijn kindje niet gedraaid, sterker nog, hij is geen cm verschoven. Nu ben ik dus overgedragen aan de gyneacoloog, volgende week moet ik naar het ziekenhuis voor een draaipoging en om één en ander te bespreken. Als de draai lukt, mag ik terug naar de vk en anders blijf ik in het ziekenhuis onder controle. En dan komt de vraag, wordt het stuitbevallen of een keizersnee ? Of stuitbevallen proberen en als het niet lukt alsnog een keizersnee ? Het tolt in mijn hoofd, dit was echt het laatste waar ik op gerekend had.
Wel allemaal bedankt voor het duimen

He gatsie, dat vind ik nou vervelend. Ik had zo gehoopt dat je kindje gedraaid was, want zoals je ziet brengt dit alleen maar extra stress met zich mee.

Maar, houd moed he? Je zult niet de eerste en laatste zijn die vlak voordat ze naar het ziekenhuis gaat voor een draaipoging erachter komt dat haar kindje TOCH uit zichzelf is gedraaid!

Liefs

Ik hoop het, Weekee. Ik moet nu in ieder geval proberen ontspannen te blijven en dat is op deze manier heeeeeeeeeeeeeeeel lastig

Bibi balen zeg pffff is echt een tegenvaller!
Hopen dat de kleine of alsnog goed gaat liggen of met de draaipoging goed komt te liggen!

liefs Daantje

Ja, Daan, ik hoop het ook echt. Maar ik betwijfel of hij nog uit zichzelf goed gaat liggen, dat geloof ik niet meer. Ik zie erg op tegen dat draaien, ik heb geen idee wat me te wachten staat.

Terug
Bovenaan