Hoe is het met jullie??

@Daantje,
Wat een tegenstrijdige tijd straks voor jou... zo gelukkig met je kleine... maar degene, aan wie je haar trots had willen laten zien, is er niet meer.  We kennen het hier helaas ook. Mijn schoonmoeder is overleden toen Jan 18 was en zijn vader met zijn 25ste. Kan me heel best voorstellen dat je die 2 dagen niet tegelijk wil hebben en natuurlijk kun je dat aangeven bij de verloskundige, daar houden ze dan echt rekening mee.
Onze dochter is wel geboren op de verjaardag van mijn schoonmoeder en gelukkig vindt Jan de gedachte erachter dat zijn moeder er zo altijd een beetje bij is heel bijzonder.
We hebben nu alleen nog 29 november te gaan... de overlijdensdata van zijn moeder.  

Liefs Noah

Ik heb een blah-dag! Vanochtend heel flink aan het schoonmaken geweest en nu..ik zak als een mislukte pudding in elkaar! Ik heb van een vriendin allemaal oude blaadjes gekregen (wij jonge ouders, mama etc) dus ik ga maar lekker lezen...ik heb echt geen zin meer!

Groot gelijk hoor! Lekker tijd voor jezelf nemen..... je merk pas dat je teveel hebt gedaan, als je er last van krijgt, maar ja, dan is het al te laat!

Breng mijn dochter zo lekker op bed en ga dan zelf ook heerlijk languit op de bank, fleece dekentje erbij.... oh heerlijk. Als het meezit slaapt ze tot goed 4 uur dus dan heb ik ook lekker lang de tijd....

Oh heerlijk en wat een goed idee...zo'n fleecedeken. Die haal ik er ook ff bij. :)

pffff de computer heeft hier kuren is zoooooo l;angzaam echt balen en waardoor? Mark heeft hem eergisteren helemaal opgeschoond en toen ging ie als een trein.......nu is het een stoptrein geworden haha maar goed hij heeft om 15 uur nog een afspraak en dan komt ie naar huis, heeft enorme rugpijn pfff balen!

mmm doen jullie maar lekker rustig aan! die tijdschriften zijn ook zooo leuk kan daar uren in lezen haha gewoon lekker dromen over wat er allemaal gaat komen en verhalen lezen haha

hier genoeg energie! maar verschilt ook erg per dag hoor!

liefs daantje

En..heeft mark de pc weer kunnen fixen of ligt ie nog in bed/opde bank met zijn rug. Balen hoor!

Goedemorgen dames,

Nou hij heeft de pc gisteren nog gefixt hoor, bleek weer een of ander programmatje te zijn wat zich automatisch opstarte en dus voor een trage pc zorgde pfffff en hij had al wat minder last van zijn rug gelukkig!!!! hopenlijk blijft dat zo!

Hier vanmorgen naar de vk geweest (alweer de 10e keer) en alles was goed, houd erg veel vocht vast en zit qua kilo's dan ook al op +13 kg pffffff
baby is nog niet helemaal ingedaald maar ligt er mooi voor, ook zei ze dat het geen reusje zal worden, gelukkig want wil liever niet bevallen van een peuter haha
Nu mag ik maandag weer! joehoe......

Verder weinig op de planning vandaag manlief is laat thuis vanavond dus alleen eten, maar heb hem vanmorgen wat langer bij me gehad natuurlijk omdat hij mee naar vk is geweest........

liefs Daantje

Fijn om te horen dat het met zijn rug weer wat beter is. En ook natuurlijk dat het bij de vk weer ok was. :)

Enne...13 kg dat valt toch nog wel mee? Ik zit ook op +12 kg nu. Vanochtend ben ik ook weer naar de vk geweest. Ik heb toch wel erg veel last van indalingspijn...maar babietjes zit mooi vast en dat is dus een zorg minder. Verder heb ik vannacht wel waardeloos geslapen zeg. Ik denk niet dat het te maken heeft met die klossen, maar ik kan gewoon NIET meer lekker liggen...niet op mijn zij, niet op de rug...ik ben gewoon alleen maar aan het draaien. Misschien vanavond rechtop slapen? haha Ik ga nu (wanneer ik klaar ben op het forum) even lekker liggen in bed...al rust ik maar een beetje.

Geniet lekker van de dag en doe vooral niet teveel!!

Terug
Bovenaan