Hoe is het met jullie??

ha weekee op zich valt 13 kg wel meer alleen zijn er 5 kg bijgekomen de laatste 4 weken haha dat is dan wel weer veel he?

Bij mij gaat het slapen ook steeds minder hoor, rechterzij gaat niet linker gaat wel maar als ik dan wakker wordt moet ik weer naar toilet of draaien ivm pijn in heupen ofzo, vannacht op mijn rug gelegen en dat ging wel goed, maar ben blij als ik weer normaal kan slapen hoor pffff

liefs Daantje

Hoi meiden, ik ben ook maar weer achter de pc gekropen, ik heb helemaal geen fut om iets te doen, alhoewel het nu wel noodzakelijk is. De keuken is een bende en ik moet nog strijken, maar ja... Gekukkig was alles weer goed Daan bij de vk. Ik mag donderdag weer en dna hoop ik dat ze me verteld dat mijn kindje is ingedaald of in ieder geval met zijn hoofd de goeie kant op ligt. Hij lag de laatste keer nog steeds met zijn hoofd boven. Ik  weet niet of hij gedraaid is, maar ik hoop het. Vorige keer zei ik dat ik hem niet zo veel voelde, maar dat kwam doordat hij dus met zijn hoofd boven lag zei de vk. Nu is dat niet veel veranderd, ik voel hem dus nog steeds niet echt veel,vind ik, dus ik vrees dat hij nog niet gedraaid is. Ik was er vorige keer van overtuigd dat hij wel vanzelf zou draaien, maar nu twijfel ik en dat maakt me goed nerveus. Balen !! Ik ben echt bang dat het een keizersnee gaat worden, ik heb zo;n gevoel daarover. Ik hoop het natuurlijk niet, want dat zou me echt tegenvallen . Ik wil gewoon normaal bevallen. Ik voel me niet echt top.
Sorry voor mijn geklaag, maar ik wilde het even van me afschrijven.

Groetjes
Bibi

Ha Bibi geen sorry zeggen omdat je even baalt, kom hier maar lekker zeuren hoor!
Ik snap ook heel goed dat je baalt en hoop zo dat de kleine nog goed gaat liggen voor je en dat je gewoon op de natuurlijke manier kan bevallen!
Ik duim voor je donderdag!!

liefs daantje

Hey Bibi,

Je zeurt helemaal niet hoor, je zit er even doorheen... nou dat mag toch en daar is het forum ook voor. Het is niet niets hoor dat je kindje (waarschijnlijk) nog niet goed ligt en dat je het veel minder voelt...daar voel je je absoluut niet prettig bij.

Een hele dikke knuffel!!

Liefs Noah

hoi Allemaal!

Bibi, ik snap best dat je er af en toe van baalt hoor, dat hebben we allemaal wel eens toch? Gewoon lekker van je af schrijven en dan ben je t alweer een beetje kwijt toch?

Daantjuh, Zodan, de laatste loodjes voor jou maar idd veel erbij ineens... je zei dat je veel vocht vanstield? Op de puf cursus bij mij is ook een zwangeren die zoveel vocht vasthoudt, lijkt me geen pretje!

Ik kom nu maar weinig bij... in 3 weken 1 kilo dus das vergeleken met mijn groeispurt in de middelste weken heeeeel netjes! Ik heb wel iets raars, ik wordt nu elke nacht wel een keer wakker dat ik naar adem loop te snakken, net alsof ik even niet heb geademd??... dan gaat mijn hart tekeer (en t lijkt of ik t hartje van de baby dan ook heel snel voel gaan??) Raar he, hebben jullie daar ook last van?

Liefs van Sas

Bibi voel je absoluut niet schuldig omdat je "klaagt" daar zijn we toch voor? Bovendien voel ik me de laatste dagen ook zo'n klager...die periode zullen we allemaal wel een keer hebben. :)
Ik hoop voor je dat je morgen goed nieuws krijgt!

Saskia: hmm nee, dat heb ik niet. Lijkt me wel eng. Misschien kun je dit met de vk overleggen?

Ja, meiden, even klagen hier lucht wel op, dat is waar. Ik ga zo naar de vk, hoop zo dat ze me kan vertellen dat de beeb gedraaid is.
En nee, Sas, dat heb ik ook niet. Is niet tof inderdaad, hou het in de gaten, hoor.

Terug
Bovenaan