Hoe is het met jullie??

Tja, papierwerk moet ik ook nog doen, maar ja, geen zin .
Ik heb vanavond de enveloppen voor de kaartjes klaargemaakt, adres en postzegels, dus dat is ook gebeurd. Morgen nog wat strijken en de wieg en het ledikantje opmaken en dan is alles wat de baby betreft volgens mij klaar. Heerlijk gevoel

Hoe gaat ie met jullie? Een goed weekend gehad?

Hier ligt ook nog een bult papierwerk op te ruimen.... ligt nog steeds netjes op een stapel, maar het moet nog ff. Laatste dagen niet zoveel zin om iets te doen.  

Mijn weekend was druk druk druk. Nog verjaardag gevierd hier, maar was wel heel gezellig.  Vriendlief is goed verwend met allemaal vogelvoederspul, lijkt  nu  heel gezellig buiten met al die vogeltjes!  

Liefs Noah

hoi hoi!

T is wel ff wennen hoor, die vrije tijd ineens! Maar heerijk uitgeslapen vanmorgen en zo ff een wasje strijken. Gisteren een pan erwtensoep gemaakt en  straks nog een maaltje naar mijn ouders brengen.

We hebben gisteren wel de box in mekaar gezet en schoongemaakt.. staat wel erg leuk nu in de kamer hihihi.

Liefs, Sas

We moeten nu nog lekker genieten van het uitslapen en de vrije tijd he?! alles mag niets moet, want straks zitten we met gebroken nachten haha en visite........

Ik ben hier helemaal klaar, vandaag weer wasjes draaien en dan morgen dus weer strijken verder even met een doekje door badkamer en met de swiffer over de vloer en dan is het weer netjes.........

Hebben jullie al last van serieuze oefenweeen? hier beginnen ze wat vaker te komen (nog steeds in de vorm van rugweeen) en ze zijn best pijnlijk af en toe, nu kreeg ik net de mailing van kindje op komst en je kunt deze valse weeen ook in je bekken en onderrug dus en je darmen krijgen.......echte weeen schijnen boven in je buik te beginnen, dames met ervaring is dit zoooo????

liefs Daantje

Heerlijk he saskia, al die vrije tijd, maar wel wennen hoor.

Hier ook wel oefenweeën. Bij mij puur onderin, in de bekkenbodemspier. Een drukkend, samenknijpend/stekend  gevoel. Echt het gevoel dat het kindje er zo uit kan vallen ,  
Mijn zus had voorweeën echt in de rug zitten toen-die-tijd, volgens mij ook bij iedereen weer anders, want weeën  kun je voelen in de buik, rug, benen.

Liefs Noah    

Noah: nog gefeliciteerd met je vriend!

Tja voorweeen schijnen (net als gewone weeen) bij iedere vrouw weer anders te zijn. Ik heb soms van die pijnscheuten rond de navel...dus echt het midden. Of dat nou voorweeen zijn weet ik dus echt niet.

Daan ik denk nog steeds dat jij een van de eersten bent (nou ja jessica eerst misschien) die gaat bevallen. Spannend he?

Hoi hoi

Ik zou écht niet meer weten waar in mijn buik de weeën begonnen, maar als ze beginnen WEET je het gewoon...heel maf maar ook bijzonder...Zo voel me vandaag ein-de-lijk iets fitter (mag het na een week) en vandaag last gehad van menstruatie pijn (ik hou hoop hihi)...Verder heb ik het af en toe zooooo heet hebben jullie daar ook last van???

Liefs Jessica

Hoi,
Nou, Jessica. Ik dacht al dat ik de enige was die opvliegers had. Maar jij dus ook. Geen idee hoe dat ineens komt, maar had het wel erg bij het geven van borstvoeding. Maar dan eigenlijk meer zweterig in bed, echt drijfnatte slaapshirts, bah. Vandaag had ik gelukkig geen last van hitte aanvallen, haha.
Voorweeen had ik 2 weken geleden al erg. Hevige menstruatie achtige pijn in mijn onderrug en ook in mijn buik en druk op mijn schaambeen. Baby  was aan t  indalen bleek later bij de VK. Nu is het weer rustig, ben eigenlijk best wel aan het wachten tot "het" begint.
Heb sinds een week het bed op klossen en zeiltje erin. Sindsdien vind ik het erg warm in bed, dat zeil is echt zweterig. Iemand anders hier ook last van?
Groetjes,
Sonja

Terug
Bovenaan