Hoe is het met jullie??

Het lijkt me wel raar straks weer normale kleren aan te kunnen enzo, ik heb nog niet zo veel last van mijn buik dus ben het ook nog niet beu ofzo
Ben alleen op mijn buik aangekomen dus ben wel benieuwd hoe ik er straks na de bavalling uitkom haha
Ja vond die echte warmte ook niets, maar als het maar droog is he?!
Hoop dat er snel meer bijkomen om elke dag lekker te kletsen!

liefs daantje

Kijk, dat heb ik dus ook. Ik bedacht me van de week ineens dat deze buik over een paar weken weer weg is (nou ja weg... in ieder geval een groot gedeelte) zal het dan ook "leeg" voelen? Tuurlijk heb je dan je beeb in je armen en daar gaat het om, maar lijkt me zo'n vreemd gevoel.

Dat je bijv. je darmen voelt en denkt dat het de baby is, terwijl die gewoon in zijn bedje ligt haha dat schijnt wel raar te zijn, ik voelde de beeb natuurlijk al heel vroeg dus dat gevoel is nu zooo normaal dat ik dat echt zal missen, nu ben je altijd met zijn tweetjes en dan ineens niet meer, dan heb je haar gewoon in je armen haha kan het me nog niet voorstellen!
De kriebels beginnen hier wel te komen ook bij manlief haha
Alles is klaar dus het kan over 6 weekjes komen als ze wil...................
Wat ik ook erg heb is dat ik niet over bijv. een vakantie voor volgend jaar durf na te denken, we sparen elke maand met schoonouders en broer/schoonzus van mijn man en dan gingen we om het jaar weg, nu zijn we dus met zijn achten volgend jaar en ze hadden het over een weekje weg, ik kreeg het helemaal benauwd, gelukkig begreep de broer van mijn man mijn gevoel, ik weet niet eens hoe het allemaal gaat zijn met zo'n kleintje laat staan hoe het dan op vakantie gaat haha maar hij zei ook dat het allemaal vanzelf gaat dadelijk, ja dat zal en hopen we maar, maar eerst zeker weten dat er een gezond kindje is enzo.

liefs Daantje

Hoi, ik ben  van het ene op het andere moment verkouden geworden, erg fijn, NOT .
Nou heb ik eigenlijk geen idee wat je wel en niet mag gebruiken. Ik wil graag gaan stomen om erger te voorkomen, maar weet niet waarmee ik dat mag doen. Weet iemand welke verkoudheidsmiddeltjes wij zwangeren, , mogen gebruiken ?
Ik hoop het wel, des te sneller kan ik proberen die dichte neus weer open te krijgen.

Ik zou voor de zekerheid gewoon even naar de HA bellen wat je wel en niet mag hebben! Heb ik ook gedaan en ik mocht gewoon stomen met rhinocaps, gebruik ook die inhaler voor neus van Dampo en heb voor vastzittend slijm Fluimicil bruistabletten mogen gebruiken. Dacht echt dat ik niets mocht tot ik het dus zooooo beu was dat ik gebeld heb en misschien ligt het er ook aan hoever je bent in je zwangerschap dat je dan meer mag hebben, volgens mij wel. Ben eigenlijk helemaal niet van dat soort dingen, maar niet slapen breekt ook op he?!
Hopenlijk voel je je snel beter!!

liefs Daantje

@ Daan: wat fijn dat je toch op wat begrip kunt rekenene. Pff, ik ben ook nog helemaal niet bezig met "volgend jaar". Laten we eerst maar bevallen met zijn allen he?

@ Bibi: hopelijk voel je je snel weer beter. En net wat daan zei...bel je ha maar die kan het je vertellen.

Hier alles ok. Vandaag naar de vk geweest waar alles goed was, maar ook een ERG drukke dag gehad op het werk gehad en ik ben nu dus doodop.

Manlief is vanmavond naar een concert van Queen...*zucht* anders was ik toch echt meegweest...nu dus niet.

Queen, gaaf, ja ik snap heel goed dat je mee had gewild, Weekee,  maar dat zit er even niet in. Ach joh, lekker kletsen op het forum is toch ook leuk .
Ik ben vandaag bij de vk geweest en alles was goed, we krijgen een flinke baby, dat was nu wel duidelijk. Hij (ja, we weten nu ook dat het een jongen wordt ) ligt keurig met zijn hoofd naar beneden en zijn benen omhoog, heel mooi dus, houwen zo.
Gelukkig heeft de verkoudheid zich volgens mij bedacht en is alweer een heel eind weg. Ben blij toe, ik hoop dat het niet terugkomt, maar ja...

Het zit ook echt in de lucht hoor. Mijn   collega's kuchen en proesten ook de hele dag door. Gelukkig ben ik er nog vrij van, maar ik kan me voorstellen dat je naast je zwangerschap niet zit te wachten op een hevige verkoudheid. Heb je nou zitten stomen dan? Of toch wat anders?

Terug
Bovenaan