Hoe is het met jullie??

Ik heb even gespiekt en nu weet ik het weer, haha.
Het is inderdaad wel lief dat hij nog gedraaid is, maar ook wel een beetje eigenwijs, zo op het laatste moment .
Ik ben zo benieuwd wanneer ik ga bevallen, ik hoop echt wel dat het eerder is, maar ja, daar twijfel ik sterk aan. Ik kan haast niet meer wachten......
Ik heb vandaag ook niet heel veel gedaan, vanmorgen alleen wat laatste decemberinkopen. Nu is alles binnen, de sinterklaascadeautjes, de kerstcadeautjes en de verjaardagscadeautjes, want ja, die hebben we ook nog in december. Lekker druk, maar gelukig is dat nu allemaal klaar. Alleen nog even inpakken, maar dat is zo gebeurd. Thuis heb ik niet veel gedaan, alleen een was tot nu toe. Ik heb geen zin, ik zit nu lekker met een bakkie thee en de beentjes omhoog. Maar zo wil ik nog wel even de krantenbak uitzoeken, liggen weer zat folders enzo in die wegkunnen.

Met een berg sneeuw ga je inderdaad niet zo snel naar buiten. Maar ik vind het altijd wel lekker, alles is zo fris dan buiten en als het gesneeuwd heeft, lijkt alles zo schoon.
Dan hou jij ook niet van wintersport zeker ??

Hé allemaal,

Voor goed 2 jaar terug hadden we hier  ruim 50 cm sneeuw!! Echt niet normaal. Mijn baas geloofde het ook niet en vond dat iedereen maar gewoon naar het werk moest.... foto's gemaild en toen was het goed dat we kwamen als de straten schoon waren....... dat was om 16.00 uur  s'middags!

Vandaag naar de gyn geweest. Hij schatte de kleine tussen de 6 en 7 pond.. heel netjes! Nu maar hopen dat hij goed geschat heeft natuurlijk. Voor de rest alles prima.

Wat balen saskia dat je partner nu een weekje langer moet werken. Is het ook een optie dat hij die week er dan achteraan opneemt, gewoon een weekje opschuiven zeg maar. Dan heb je hem in elk geval wel die dagen nog thuis.

Hier neemt vriendlief in elk geval die 2 dagen vrij en daarnaast heeft hij al een papa-dag dus dat is ook wel lekker. Voor de rest zien we wel hoe het komt.

En nu weet ik niet meer wat er nog allemaal meer getypt is......

Liefs Noah

Ja, wat zijn verder eigenlijk zo'n beetje de geschatte gewichten van de kleintjes ?
De mijne is geschat op een goeie 8 pond . Wordt weer een knipje, haha.  

Onze kleine word geschat tussen de 3200/3400 gram mits ik de volle 40 weken uitdraag, anders ff lichter... Maar ja het blijft een schatting he...

Liefs Jess

Mijn vriend heeft inderdaad ook die 2 dagen verlof en hij neemt nog 1 week vrij..Of de week dat de baby word geboren of de week erna (als de kraamverzorgster weg is dus). En hij heeft zo ie zo 2 weken vrij tussen kerst en oud en nieuw...En het eerste weekend van januari gaan we een weekend weg (met 13 personen) dus hij hoeft 6 januari dan pas weer aan de gang, lekker hoor!

Vervelend saskia dat je man toch nog die week  moet werken..Kan hij hem niet erachteraan plakken nu zodat hij dus evengoed 5 weken vrij is??

Liefs Jess

Mijn meisje wordt geschat op 7 pond en ze schijnt lang te zijn.........maar is en blijft een schatting he?

oh een weekendje weg gezellig om dat in het vooruitzicht te hebben zeg!

Wij gaan 29 feb. met 3 vrienden chic uit eten bij Oud Sluis in Zeeland en dan daar ook slapen, even lekker verwend worden, heb er ook echt zo'n zin in en opa en oma kijken er ook naar uit de eerste oppasdatum staat al vast haha

mijn man heeft het nu erg druk op zijn werk en ziet er naar uit dat dat in december nog erger wordt........dus een weekje lukt nog wel en mss een paar halve dagen maar meer zit er waarschijnlijk niet in helaas!

liefs Daantje

Hoi allemaal,

Ik lees wel altijd met jullie mee maar weinig tijd gehad om mee te kletsen (geniet erg van jullie verhalen)
Gisteren is bij mij de 35 weken gepasseerd en het gaat nu dus echt opschieten.
We zijn hier alleen nog steeds bezig met een verbouwing !!! Gelukkig hebben we de ergste troep gehad en zijn we nu aan het schilderen. We hebben een stukje aan het huis gebouwd waar een nieuwe keuken inkomt. Maar nu word de keuken waarschijnlijk pas 9 dagen !!!!! voor de uitgerekende datum gezet. je snapt wel : best wel stress. Nu zijn onze andere kinderen allemaal na de uitgerekende datum geboren maar ja je weet maar nooit hé !!
Wel liggen alle babykleertjes gewassen en gestreken in de comode en het wiegje is ook al klaar. Gelukkig heb ik een   goeie zwangerschap en heel weinig kwaaltjes (alleen dat ellendige maagzuur en af en toe spierkrampen) Kan ook nog goed bewegen al gaat het niet meer zo vlug.......   Volgende week hoor ik of de beeb goed ligt de huisarts dacht dat het misschien wel in een stuit ligt hoop dus echt van niet want weet echt niet wat ik dan moet kiezen: keizersnee of stuitbevalling. Gelukkig las ik al van twee meiden dat de beeb goed gedraaid was dus houden we nog maar moed !!!!
Bij mij beweegt de baby nog volop en schopt soms keihard doet t dat bij jullie ook nog ? Ook gaat het af en toe vanonder al een beetje steken (baarmoedermond?) in ieder geval is het zich al aan het voorbereiden voor de bevalling.
Nou jullie weten weer wat van mij en vanaf nu ga ik proberen elke dag effe te reageren (wel zo leuk en gezellig toch?)

groetjes Annemarie

Terug
Bovenaan