Hoe is het met jullie??

Vannacht een goede nacht gehad maar 2x eruit geweest is echt een uitzondering! heerlijk anders is het toch zo'n 5/6 keer per nacht hoor, ach kan ik vast wennen aan het ritme van nachtvoedingen enzo he?

liefs Daantje

Fijn dat je mannetje dan toch thuis is, Sas. Idd gezellig maken en lekker toeleven naar de bevalling, dat is echt iets om samen te doen.
Die steken zijn nu weer weg, moet ik zeggen, gisteren had ik het wel vaak. Maar ja, ik twijfel ook weer over de ligging . Ik voel weer op dezelfde plek als eerst een harde plek en dat was toen het hoofdje, dus zou hij weer terug gedraaid zijn ???? Ik twijfel heel erg, dat plekje op mijn buik doet echt heel zeer, en zeker omdat de steken onderin ook weer helemaal weg zijn. , weet echt niet wat ik ervan moet denken.

Liefs Bibi

Je niet meteen te druk maken hoor Bibi! Niet goed voor je gezondheid. Bovendien wanneer ze eenmaal met het hoofd naar beneden liggen is de kans erg klein dat ze weer omdraaien. Ook kan je buik je mooi voor de gek hebben. Ik dacht namelijk ook dat ons meisje was gedraaid van de week (ipv rugje rechts, nu links) nee hoor...ligt nog gewoon hetzelfde...hoewel het allemaal zo anders voelt dan bijvoorbeeld vorige week.

Da's waar, een kleine kans, maar ja, het was ook een kleine kans dat hij afgelopen week nog uit zichzelf zou draaien en dat deed hij ook. Maar gelukkig dacht jij ook dat ze anders lag en dat was niet zo, ik wacht het maar af, dinsdag mag ik weer en dan kijken ze weer met de echo hoe hij ligt. Ik vind het allemaal maar onduidelijk zo met dat gedraai

t kan natuurlijk ook zijn dat je de billen voelt Bibi, je kleintje lift natuurlijk met zijn beentjes opgetrokken en dan is dat ook best wel hard en gespannen...

maar t blijft natuurlijk wel spannend zeker nu hij net op t laatste moment nog is gedraaid. Probeer er gewoon vertrouwen in te hebben!

Liefs Sas

Ja Bibi kunnen idd goed de billen zijn, hier haalden de vk het hoofdje en billen door elkaar omdat madame zulke stevige billen heeft!
ik voel die onder mijn ribben (rug rechts, beentjes links)

liefs Daantje

Grappig hoe zelfs DAT bij iedereen anders is he? Die van mij ligt met het ruggetje rechts. Billen dus in mijn rechterribbenboog (voelt soms heerlijk..not) en dan de voetjes en armjes links. Vandaar dat ik links ook het meeste getrappel en gewoel voel.

Vanochtend had ze weer de hik, dat vind ik toch ook wel iets moois.

Terug
Bovenaan