Hoe is het met jullie??

Hier beweegt het kindje ook nog volop! De voetjes liggen in mijn rechtzij en daar gaat het soms tekeer!

Vanmorgen was er een co-assistent bij de gyn en zij deed de onderzoeken, waarna de gyn alles nog een keer over deed. Toen de assistent moest voelen hoe het kindje lag, kreeg ze een beste trap tegen haar handen aan ! Ze schrok er flink van, direct handen van mijn buik! Wel grappig. Aan de ene kant duwde ze tegen de rug van de kleine en aan de andere kant tegen de voetjes en blijjkbaar vond ons kleintje dat niet goed, of wou juist spelen.

Liefs Noah

WAT EEN  WEER ZEG!

pfff, Ik ben ook een echt zonmens. Hoeft niet eesn heel warm te zijn, maar gewoon zo'n lekker zonnetje. Dit is toch wel heel deprimerend. Zelfs mijn warme chocolademelk wilde vanmiddag niet helpen me een beetje beter te voelen (ik zit immers binnen en hoef er niet!) Maar toch...bah! En dan van het weekend natte sneeuw...dat vind ik helemaal niks. Sneeuw is (als je er niet uit hoeft) erg leuk, maar natte sneeuw wordt zo'n troep.

haha ik heb weer even een klaagmomentje zie ik al wel. Ik ga gauw weer!

hoi hoi,

Net wezen winkelen met mijn moeder en was super gezellig! Helpt wel om je humeur wat te verbeteren hoor hahahaha.

Ik woon in Oss Bibi en ik hoorde net dat ze ook echt sneeuw gaan neerleggen zodat konderen sneeuwpoppen kunnen maken enzo, leuk!!

Kou kan mij niet deren, als het zo'n helder vriesweer is kan ik echt genieten, die sneeuw van 2 jaar geleden kan ik me ook nog heeeeel goed herinneren ja!

Als mijn mannetje zo thuis is hebben we t er nog even over, zo door de telefoon is dat toch minder vind ik... als hij die week er achter aan kan plakken zou het idd mooi zijn...heeft ie lekker een weekje langer met z'n dochtertje..

Liefs Sas

Wat leuk, Sas, van die sneeuw. Ja, hier in Zuid-Holland zijn ze wat dat betreft niet zo ondernemend, helaas.
Ik ben benieuwd of je man die week eraan kan plakken, zou in ieder geval een pleister op de wonden zijn.

Ik heb trouwens ook van die steken onderin, echt venijnig af en toe. Weet iemand wat dat is ? Is dat het indalen ? Herinner me dat niet meer van de vorige keer.
Ik hoop echt dat hij met het indalen en geboren willen worden wat meer vaart maakt dan met het draaien . Soms heb ik echt het gevoel dat ik als laatste moet bevallen, de meesten zijn al best snel uitgerekend en ik weet wel dat het maar 2 weken scheelt ofzo maar ja, als ik dan zie dat er al één bevallen is, okee een tweeling is altijd eerder, maar toch, dan heb ik echt het gevoel van ik wil ook nu en niet nog (misschien) weken  hoeven wachten. Het is niet echt jaloezie wat ik dan voel, maar ik wil wel graag ook al zover zijn, snappie ?!  Iedere dag duurt nu lang vind ik. Gek hè, soms heb ik nergens last van en draag ik het met gemak, maar soms heb je van die dagen dat je niet meer wilt wachten en dat je echt nu wilt bevallen. Dan lijkt alles een eeuwigheid te duren. Hebben jullie dat nou ook ? Of zijn mijn hormonen gewoon op hol geslagen ?

Hoi bibi,

Ik snap je helemaal, jij bent ook pas laat in de maand uitgerekend hé ik ook (24ste) en al hebben we nog erg veel te doen toch kijk ik erg uit naar HET moment.
Ik draag het ook makkelijk en aan de ene kant lijken die 5 weken niks meer (omdat we nog zoveel werk hebben) maar aan de andere kant duurt 5 weken toch nog wel erg lang.....   Ondanks alles vind ik dat deze zwangerschap heel erg snel gegaan is.
Bij mn andere kinderen vond ik het ook zo lang duren en als ze er eenmaal zijn gaat de tijd heel snel en zou je willen dat de tijd een poosje stil stond toch ??
En als we pech hebben word het zelfs een januari-beeb........
Mn andere kinderen kwamen allemaal overtijd dus hou ik daar nu ook maar rekening mee maar stiekem hoop ik toch op "rond de datum".
Ben nu wel erg benieuwd of t kindje goed ligt. Ik kan echt niet goed voelen wat waar zit en in mn liezen voel ik ook steeds gedraai wat daar toch zit ?
Je zou toch zeggen dat ik ervaring heb met 4 kinderen maar ik weet het echt niet.

moet nog een gordijn strijken en ophangen en dan lekker naar mn bed. Mn mannetje is het plafond nog aan t schilderen en morgen is hij thuis kunnen we even doorwerken. De jongste is dan naar de PSZ   dus moeten we het er van nemen !!

ps Ik slaap nog heel de nacht door (zonder eruit om te sassen) wie van jullie kan dat ook nog ?

groetjes Annemarie

Hoi Annemarie,

tja een januaribeeb, dat hoop ik toch niet, ik wil echt zo snel mogelijk bevallen, maar ja... Ik ben idd ook later in de maand uitgerekend, de 20e. Ben wel blij dat ik niet de enige ben die zo ongeduldig is . Ook ik kan niet goed voelen hoe de beeb ligt, ik heb eergisteren dan gezien dat het koppie naar beneden lag, maar of dat nog zo is, ik weet het niet. Hij is zo eigenwijs dat ik er niet van opkijk als hij vrolijk teruggedraaid is. Ik voel overal beweging, maar wat wat is, geen idee.  Volgens mij is echt iedere zwangerschap anders,  dus ik kan me voorstellen dat je, ook na 4 kinderen, niet precies weet hoe en wat je voelt. Ik moet wel zeggen dat ik af en toe echt misselijk ben, als ik op een bepaalde manier zit ofzo. Zou de beeb dan tegen mijn maag trappen ofzo ? Of kan dit duiden op een startende bevalling ?? Vorige keer had ik dit niet, maar dat zegt natuurlijk niks. Ik moet er wel steeds uit om te plassen, hoor helaas. Gelukkig maar 2 keer over het algemeen.

Groetjes
Bibi

Hoi!

Dat lange wachten ken ik hoor... moet tot 30 december hahahaha, maar ik weet gewoon dat ons meisje er zal komen, nog even geduld hebben dan maar. Januari mamma zou voor mij ook heel goed haalbaar zijn he..

Die steken heb ik ook af en toe... heb vorige week bij de vk gevraagd en dan is je beeb aan t indalen... stukje bij beetje.. heb ik ook af en toe.. even een scherpe steek en dan is t weer weg.

Mijn man heeft er eigenlijk helemaal geen zin in om langer te werken zei die maar als ze zeggen dat ze heel veel werk hebben dan voelt hij zich verplicht... wel goed hoor datie zo betrokken is maar nu ff niet hahahaha. Hij werkt heel vaak een weekje door en volgende week zondag ook. Daar heb ik normaal geen moeite mee maar nu ligt t toch anders... hoe moet ie anders al die uren opmaken he... vakantie kunnen ze neit weigeren. Ben wel blij dat ie t neit doet trouwens, lekker in de weken voor de bevalling samen is ook alheel veel waard he...

Lekker samen naar de stad, of gewoon thuis gezellig maken, t is dan toch al een gezellige tijd he, kerst en sfeer... mmmmmmmmmm

liefs, sas

@ Bibi: ja dat is waarschijnlijk het indalen. ik heb dat ook gehad toen die van mij ging indalen.

@ saskia: ja heerlijk he. Dan je de laatste kerstinkopen nog lekker doen met zijn tweeen en genieten van de sfeer en gezelligheid.

@ Annemarie: nou nee, ik kan ECHT al weken niet meer slapen zonder er tig keer uit te hoeven voor het plassen. ik had vorige week een nacht dat ik pas tegen 4.30 wakker werd en naar de wc moest...dat vond ik al heel wat.

Terug
Bovenaan