Hoe is het met jullie??

Ik vind die hik altijd zielig haha kan soms zo lang duren voordat ze er vanaf is......en soms heeft ze ook wel 6/7 keer per dag de hik, kleine slokop is het haha

Maar wel fijn dan weet je dat ze wakker is! ik ga zo in bad, vind ze ook altijd erg leuk dat water gaat ze ook altijd flink bewegen haha zou het een waterrat worden, was ik wel vroeger, ga er ook zeker mee op babyzwemmen zodra dat kan, lijkt me zo leuk!

liefs daantje

Dat lijkt me ook zo leuk. Zo zijn er nog tig voorbeelden van dingen die ik mezelf straks al zie doen.

Heerlijk als je wat met ze kunt gaan doen! En dat kan al best snel. Heb met Zoë wel babyzwemmen gedaan, maar moest er ruim 30 km voor rijden heen en dan ook nog weer terug. Ga ik deze keer niet meer doen, maar wel regelmatig een zondagochtendje zwemmen met ons viertjes. Is ook heel gezellig!

De dierentuin (en vooral de apenheul) is geweldig, maar ook de kinderboerderij en ballorig (grote hal met allemaal springkussens en ballenbakken ed.) Krijg er alweer zin in om iets met haar te doen, is ze zo blij..... maar geef haar een pak papier en stickers en ze is ook zeer gelukkig! Of klei, maar daar word ik wat minder blij van!

Ja, het kunnen natuurlijk ook de billen zijn, dat is wel waar. Die zitten dan nu precies op dezelfde plek als waar eerst het hoofdje zat en daar heeft hij zo mee lopen duwen dat dat plekje echt topgevoelig is, dus als daar langs komt, doet het al pijn. Zelfs de stof van mijn broek of trui is soms al teveel, dat wrijft er dan zo langs, auauau  
Heeft verder niemand dat, dat die huid op sommige plekken zooooooooo gevoelig is ?
Uhhhhhhhhhh, en wat was er ook alweer nog meer geschreven

O ja, zwemmen ( ik ben echt een zeef, dan moet ik even spieken, hoor ), dat is idd leuk, ik vind het zondagochtend het leukste, het familiezwemmen.

Hey meiden, gezellig hier.

@ bibi ik ken dat pijnlijke van je kleding die langs bepaalde plekjes op je buik schuren pfffffff auwerdeauw. Nu gaat het wel weer maar een aantal weken geleden was het vreselijk.

@ Noah, ik las even tussendoor dat je het over ballorig had. Woon je toevallig in Roosendaal of in de buurt? Ik ben er heel vaak geweest. Wel leuk ja maar dan wel het liefst als ze al kunnen lopen haha...maar de tijd vliegt dus voor je het weet zijn onze ongeboren baby's alweer aan de wandel.

Nou meiden, nog even....de buik begint toch nog iets te zakken geloof ik. Vandaag kreeg ik 2 x de opmerking van verschillende vrouwen dat mn buik al laag hing....en ik dacht??????? zal wel haha. Hebben jullie ook last van veel afscheiding? (sorry beetje vies praatje haha...maar echt van dat slijmerige) heb het gevoel dat mn buik ook wat rommelt. Maar ja dat is wel normaal zo onderhand lijkt me. Goh hoor mij nou, bevalling nr 3 en het nog niet weten haha.

Nou tot laterssssssssssss

nou, daar ben ik weer hoor... huisje benedenaan kant en toch ook maar even de boververdieping nog maar een keer gezogen..

gezellig kaarsjes aangedaan en kerst () liedjes op de laptop aangezet via nederland fm... vond het inennes tijd daarvoor....

@ noah, ja, dat zwemmen lijkt me helemaal superrr, wij gaan begin maart met ons drietjes naar centerparcs en willen daar ook gaan babyzwemmen met ons dochtertje

@ bibi, ja herkenbaar... waar de rand van je broek zit kan ik het af en toe niet meer hebben, zeer, jeuk alles op een hoop.... als ik dan even smeer met weleda olie gaat t wel weer. Bij mij zit t dan ook aan de buitenkant he.. heb denk ik toch wel een beetje geluk dat ik de placenta aan de voorkant heb zitten, toch een soort schokbreker hahahaha

Dr is weer veel getiept vandaag zeg!

Liefs, Sas

Dierentuin vind ik zoiezo altijd heel leuk! dus gaan we vast vaak naar toe!

idd hier ook veel last van afscheiding, meer dan afgelopen weken moet ik zeggen!
Verder lijkt mijn buik nog net zo hoog te zitten, zakt ie altijd voor de bevalling? maar goed manlief en ik kijken er natuurlijk anders tegenaan dan mensen die je even niet hebben gezien he?

Hier is het zwembad niet zo heel ver, maar ik heb geen auto dus lopend is het dan weer wel zo'n half uur, nou ja zal mooi weer worden als ik met haar mag gaan zwemmen hoop ik haha

Hier is ons meisje echt heel irritant onderin mijn buik bezig haha pfff ze wordt echt sterk nu!

liefs Daantje

Terug
Bovenaan