Hoe is het met jullie??

ow ja,

@ petra en daan, die afscheiding is hier ook aanwezig... kan me per dag wel een paar keer verschonen met een nieuw inlegkruisje (dom woord, wie dat nu verzonnen heeft???) Maar dan maakt je lichaam zich toch gewoon verder klaar voor de bevalling als dat er is? Duurt bij mij nog eventjes maar als je 5 en een halve week heel snel zegt is t ook zo om hahahahahahaha

Groetjes Sas

He he,

@ Petra
Ben nog nooit in Roosendaal geweest...  We gaan naar Heerenveen of Assen.

@Daan
Je hebt ook van die beugels voor op de fiets. Kun je de maxi-cosi op vast klikken, maar persoonlijk vind ik het heel eng lijken. Zou ik eerder gaan lopen. We hebben hier wel een zwembad in het dorp, alleen geen baby of vrijzwemmen. Het water is altijd ijskoud!

Liefs Noah

@ Noah, haha dus dan heet dat daar ook gewoon Ballorig? lachen zeg. Nah ja ik woon nu niet meer vlak bij Roosendaal ook hoor, ik woon in zeeland en ben pas nog verder daarvandaan verhuisd dus we zullen wel niet zo snel meer naar Ballorig gaan.

Wat die inlegkruisjes betreft...haha idd dom woord maar goed....ik heb ze echt wel nodig en vooral sinds gisteren nog veel meer. Ik ben 13 dec uitgerekend maar het mag in principe vanaf dit weekend komen he. 3 weken ervoor en 2 erna. dus speling genoeg dus voor die kleine en ja die van mij is ook behoorlijk sterk. Beweegt goed haha.

Ah afscheiding...heerlijk onderwerp  Hier nog een die er last van heeft. ik heb ook sommige dagen dat ik me een paar keer per dag mag verschonen....dat heeft ook te maken met het feit dat ik GEEN inlegkruisjes draag. Ik ben veel te bang voor een schimmelinfectie of iets dergelijks en ik heb gelezen dat je daar veel meer kans op hebt wanneer je tegen het einde van die inlegkruisjes draagt. Gewoon katoenen onderbroeken voor mij dus.

Tja, afscheiding, ik heb er ook last van (volgens mij wij allemaal als ik het zo zie, haha). Ik gebruik ook geen inlegkruisjes, heb bij de vorige zwangerschap op het laatste moment een virusinfectie gekregen waar ik medicijnen voor kreeg en dat vond ik niet zo tof, want zo'n kuurtje is voor je kleintje niet zo super en de infectie moest weg zijn voordat de bevalling begon, anders kon het ook nog overslaan op de baby. Stress dus, maar gelukkig was het op tijd weg.   Maar ik ga ook voor katoen.
Ballorig is volgens mij gewoon een keten die op meerdere plekken in het land zitten, hier zit er geloof ik ook één in de buurt. weet niet precies waar, maar ik hoor er meer moeders over.

Oei, zie je Bibi jij hebt het meegemaakt. ik hoor er meer over, vandaar dat ik dat dus niet wil.

Nee, ik doe het ook niet meer. Je weet natuurlijk nooit waar het door komt, zo'n infectie, maar ik vermijd zoveel mogelijk risico's.

Uiteraard! daarom eten we ook met zijn alleen geen filet Americain op dit moment.

Terug
Bovenaan