Hoe is het met jullie??

Ook hier geen inlegkruisjes hoor. Schijnt inderdaad niet echt goed te zijn, katoen is beter.
Ik kijk wel uit naar een lekkere boterham met filet americain, hmmmm!

Fris praatje... afscheiding...

@Bibi,
Heb jij dan een gbs infectie gehad tijdens de eerste zwangerschap, omdat je het hebt over overslaan op de kleine? Ik namelijk wel tijdens deze zwangerschap en heb daarvoor een antibiotica kuur gehad van 15 dagen (dit was rond de 13 weken) en hierdoor is mijn ph aangetast en heb ik om de haverklap een schimmelinfectie. Krijg nu kuren van 3 dagen die geen kwaad kunnen voor de kleine, ook niet als de vliezen breken en je hebt net een capsule ingebracht. Maar hierdoor kan de schimmelinfectie niet overslaan op de kleine.
Zodra de kleine er is kan ik wel goede medicatie krijgen waardoor de schimmelinfectie definitief verdwijnt.... als het goed is.

Van die gbs infectie kom je nooit meer af (werkt op dezelfde manier als het koortslipvirus) en hiervoor zijn ze wel bang dat het eventueel overslaat op de kleine.

Liefs Noah

Ik krijg van die kleine van die heerlijke wisselende signalen, in de vorm van beweging bedoel ik dan. Dan voel ik alleen maar onderin trappen en dan weer alleen bovenin en soms vliegt die hele buik van links naar rechts. Voelen jullie het altijd op dezelfde plek of is het bij jullie ook wisselend ?

Nee hoor Bibi, is ook bij mij erg wisselend. Dit staat ook op babybrabbel:
"Doordat de kleine niet meer veel ruimte heeft in je buik, kan je de bewegingen door heel je buik voelen."

Ik had een gardnerella bacterie/virus (weet ik niet of ik het goed schrijf), is ook een schimmelinfectie. Ik kreeg een kuur die de infectie gelijk definitief weghaalde, kon ook geen kwaad voor de baby, zeiden ze, maar ja, ik ben niet zo op medicatie tijdens de zwangerschap.

Okee, Weekee, ik twijfel nu bij ieder dingetje wat ik voel of hij gedraaid is. Denk ik wel logisch, ik ben er niet gerust op tot ik het dinsdag gezien heb en hij vast zit in mijn bekken, hij is tot nu toe erg wispelturig.

Wat heerlijk dat die kuur bij jou hielp. Door die antibiotica helpen de gewone medicatie niet genoeg om hem echt weg te krijgen. Moet officieel een kuur slikken, maar dat mag niet. Nu nog voor de bevalling de laatste kuur doen..... (anders krab ik s'nachts straks alles kapot ) en dan zien we na de bevalling wel weer.

Ik lijk nu echt wel zo'n muts die om de haverklap bij de arts zit..... kom er normaal nooit, maar gaat deze zwangerschap niet zoals het hoort.

Liefs Noah

Bibi ik duim voor je hoor!

Noah: ja heel vervelend. maar je bent er bijna!!!

Terug
Bovenaan