Hoe is het met jullie??

Ja ach, ik ben inmiddels wel zo ruimdenkend geworden dat als dinsdag blijkt dat hij weer gedraaid is, dan ik dan direct een afspraak wil maken voor een keizersnee, ik wil niet weken in onzekerheid en spanning zitten.

Goh ik moet ook dinsdag weer naar de gyn. die gaat nog een meting doen pfff. Nou ik heb toch al besloten dat ik geen inleiding wil dus hij meet maar een eind weg haha. Wel leuk nog een echo. Hij zou me ook inwendig gaan onderzoeken ivm inleiden etc en dat mag ie wat mij betreft dan ook wel achterwege laten, bleh!

Ik draag altijd inlegkruisjes met zo'n lekker geurtje er aan. Ik zou me geen raad weten zonder! Want dan lek ik ook dwars door mijn ondergoed zo in mn positiekleding en daarvan heb ik echt niet genoeg om me een paar x per dag te verkleden. Ik vind het zo vies zo'n nat kruis joh pffff. Ik heb nog nooit last gehad van de inlegkruisjes dus ik kan er niet over meepraten. Gewoon vaak verschonen dan krijgen bacterieën enzo ook geen kans toch? Ik laat het niet zo lang zitten dat het allemaal begint te broeien hoor whaha....oh wat een praat. Nah ja....meiden het rommelt al de hele tijd in mn buik, menstruatiepijn en wat meer harde buiken....laat het zo zijn dat het zelf begint...yes yes yes haha. Ach ik ga me nog maar niet verheugen, voor hetzelfde geld ben je gewoon een week met het gerommel aan de gang he. Of 2 of 3 weken!

Hebben jullie ook menstruatiepijnen?

Nou bibi, hier nog iemand die voor je duimt hoor! Het is zo moeilijk om voor jezelf te voelen hoe het kindje nou ligt! Zeker als je al zere plekken hebt!  Zijn het nou handjes of voetjes.... een hoofdje of een kont... Ze zeggen dat het het lekkerste ligt met het hoofdje naar beneden, maar ook niet iedereen ligt het lekkerste om zijn buik.

Vandaag weer een goede dag! Heerlijk geslapen vannacht, helemaal niet wakker geweest en vanmorgen normaal ontbeten! Toen we wakker werden was alles hier wit! Raar gezicht hoor, ze waren vannacht druk aan het strooien. Zo nog 2 boodschapjes halen en dan het huis nog even door! Heb er zin in, gebruik van maken dus!   Kwam vanmorgen nog op het rampzalige idee dat ik de kelder ook nog wel een keer kan stofzuigen.... heb maar niets tegen Jan gezegd, anders had hij de stofzuiger meegenomen naar het werk!

Ik kom vanmiddag nog wel ff  weer langs.

Liefs Noah

Haha, ik ken dat, als ik zeg wat ik wil doen dan word me dat à la minute verboden, haha. De overbezorgde mannen . Ik weet idd niet wat wat is bij de kleine, ik voel wel allemaal dingen als ik een beetje op mijn buik duw, maar wat het is, geen idee,
Ik ga zo nog even een was opvouwen en dan straks naar Sinterklaas. Ik hoop dat het droog blijft. Hier is het ook wit, tenminste gedeeltelijk dan, maar toch. Ziet er leuk uit.
Fijn dat je nu wel goed geslapen hebt, dan kijk je heel anders tegen de dingen aan. Nou, succes met stofzuigen en tot straks.

@Petra, ik heb af en toe wel wat krampen, maar niet noemenswaardig, ik mag dus waarschijnlijk nog wel een poosje wachten

goeie morgen dames! Hier ook lekker geslapen en maar 1 keer naar de wc gemoeten hahahahaha

Ik ben wel al het vocht wat ik aan t vasthouden was kwijt aan t raken!! Kan ineens weer mijn laarzen aan... heb nu een legging (een mooie!!) aan met daarop een shirtje en een bolero met lange mouwen... over mijn buik een band en laarzen eronder... voel me superrrrrrrr nu ik weer andere schoenen aan kan dan platte lage!! hahahaha

Hoi allemaal,

Over afscheiding kan ik helaas ook meepraten gelukkig geen schimmelinfectie.......
Laatste twee nachten moest ik om vier uur naar de wc dus ook ik hou het niet meer heel de nacht vol....
Ja gek hé dat je de beeb soms boven en soms onder voelt trappen raak je wel in de war van.
Gister feestje van mn dochter gehouden. Ben naar t zwembad geweest. lekker makkelijk !!! en de kids hebben genoten.
ff eten kom straks terug

doei

Hier af en toe wel krampen en harde buiken. Af en toe zo heftig dat ik niet verder kan lopen. Denk dat ik dan of te veel doe, of er gewoon wat werking in alles zit.

Wat heerlijk saskia dat je het vocht weer kwijt raakt! Voelt goed als je weer leuke kleren aan kunt! Hier is het elke dag weer anders. De ene dag kan ik s'avonds mijn laarsen en sokken zo uit doen, de andere dag dan puilen mijn kuiten boven de laarsen uit....  tot blauwe striemen aan toe.... thuis loopt ik lekker op pantoffels.

Zwemmen wil ik ook nog wel doen..... maar volgens mij pas ik mijn badpak echt nooit! Misschien volgende week even proberen en dan met zijn drietjes nog even een ochtendje zwemmen.

Hoi was ik weer

Bij t zwemmen gister ook harde buiken zwemmen vind ik dus niet echt lekker meer.
zwempak had ik van mn buurvrouw geleend (positie) maar dat zat niet echt lekker meer.
Ik kan ook bijna niet lopen als ik een harde buik heb (beetje kromlopen)
Net nog een paar boodschappen gedaan en nu weer ff uitrusten.
Ze zijn hier druk aan t schilderen en een lambrisering aan t maken, dus aan t eind van de middag mag ik nog ff poetsen (bleh)
Wil telkens alles schoonhebben maar ben dan daarna wel erg moe (vandaar dat ik s nachts nog goed slaap)

Ga nu koffie zetten voor de werkmannen, met een bolus erbij (heerlijk !!!)

doei

Terug
Bovenaan