Hoe is het met jullie??

Heerlijk om al die  herkenbare verhalen te lezen.

Hmm...wat is een Bolus?

Een bolus is een soort broodje in de vorm van een krakeling met een stroperige plakkerige laag over het broodje. Ik geloof dat er ook kaneel in zit. Eeeeeeeeerg lekker

OOOh die! Dan ken ik het wel ja.

Nou, hoe het met me is....hmm. Tja wat zal ik ervan zeggen. Mijn koortsuitslag is gelukkig al grotendeels opgedroogd. Resultaat: een enorm lelijke korts onder mijn lip, maar in ieder geval geen groot besmettingsgevaar of vieze blaasjes meer.

Dan nog...het borrelt al de hele avond wat in mijn buik. ik denk telkens..is dit het nou of niet? Maar goed...feit is dat ik de afgelopen twee dagen gewoon niet zo goed naar de wc kon....vandaag wel...dus misschien zijn het ook gewoon mijn darmen die flink aan het werk zijn nu? Heb je dat wel eens dat je nodig naar het toilet moet voor de grote boodschap maar niet kunt en je er dan buikpijn van krijgt? Nou dat vole ik zo af en toe.

Het is meer een mix...een mix van menstruatiepijn, dat "niet-kunnen-poepen-pijn"(tja sorry...noem het maar zo) en dan...en dit is de ergste... "messteken in je vagina pijn". Jeetje zeg! Het is niet zo dat ik door de grond ga (en vandaar dat ik dus niet denk dat het weeen zijn) maar het doet wel even venijnig zeer.

Dus...het is nu bijna 12 uur en ik ga straks hopelijk lekker slapen. Misschien zet er zich iets door en misschien niet. Het is allemaal afwachten. Ik hou maar vast aan het verhaal van de vrouw die mijn zwangerschapscursus leidde: "je hoeft niet bang te zijn dat je de start van je bevalling niet meemaakt. Wanneer je een wee hebt, dan WEET je het."   Ik ben benieuwd!

Ik had voor mezelf wel een beetje gehoopt op dit weekend, maar nu het zover is....oh ik vind het toch ook wel erg spannend hoor!

Vooralsnog...tot morgen!! :)

@Weekee

Nog een beetje kunnen slapen? Spannend hoor. Het begint bij iedereen ook weer anders.... bij de eerste echte wee of als de vliezen breken weet je het pas echt.

Hier alles heel heel rustig.... onze dochter heeft bij opa en oma geslapen en die  gaan we straks dus weer ophalen... Geen geroep door de babyfoon vanmorgen dat ze wakker was. Ik vind het heel raar dat ze er niet is. Konden we lekker uitslapen, maar we lagen om 8 uur allebeide al klaarwakker in bed. Toch dat interne klokje vergeten uit te zetten.

Liefs Noah  

@ Noah, vervelend he als je er niet uit hoeft dat je dan toch vroeg wakker bent he, heeft mijn man ook maar die gaat er dan gelukkig uit en laat mij slapen.. vroeger ging die mij wakker maken en dan had ik nog zo'n slaaaaap

@ weekee, spannend zoals t klinkt bij jou zeg! Rommelen in je buik, en dan die steken.. lijkt er echt op dat je kleintje verder aan t indalen is hoor... Ben benieuwd, nog een beetje kunnen slapen?

Maar als je bevalling doorzet moet je toch van te voren ook je slijmprop hebben verloren? Ik wacht daar op en dan ga ik pas geloven dat de pijntjes een aankondiging kunnen zijn van de bevalling...
Ik heb nu de hele tijd van die plopjes in mijn buik... hoor je echt heel hard plop! dan verder niks... ze zit met t vruchtwater te spelen denk ik dan.. verders goed beweeglijk, lekker tegen pappa's hand aan schoppen hahahaha.
Verders heel lekker geslapen vannacht.. wel een paar keer eruit om te plassen maar verder lekker omtspannen, heerlijk uitgerust wakker geworden.

vanmiddag naar de film, leuke dingen dag vandaag! Scheelt wel dat ik nu thuis ben, kan ik door de week t huis bijhouden, niet moeilijk hoor met nesteldrang hahaha. En hoeven we in t weekend alleen samen even de boodschappen te halen en verders weinig.... fijn!

@Noah: he wat jammer. Een gemiste kans. maar goed... ondanks dat je vroeg wakker was heb je wel even extra kunnen genieten denk ik.

@ Saskia: leuk! Welke film ga je?

Nou hier is het weer rustig...jammergenoeg haha. Het is vannacht een hele tijd doorgegaan en ik heb tot zeker half 2 geen oog dicht gedaan en daarna is het gestopt denk ik. Nu voel ik gewoon ons kindje af en toe even een slag of stoot geven, maar verder niks.

En saskia, volgens mij klopt hetw el van je slijmprop, maar verwachten veel vrouwen dan ook echt een prop en ik heb gehoord op de zwangerschapsgym dat de meeste vrouewen die prop niet eens waarnemen, omdat hij soms zo groot is als een speldeknop. nou ja, zo goed kijk ik natuurlijk ook niet in de toiletpot.

Wij gaan straks even op visite. Ik zie jullie vanavond wel weer.

Trouwens...het is wel erg stil rond jessica en Daantjuh....zal het???  Ik heb net even op beide Hyves gekeken en ik denk dat Jessica gewoon nog erg ziek is en last heeft van die ontsteking (beterschap nogmaals) en Daan...hmm ik wete het niet. Erg stil ook op haar hyves.

We hebben heerlijk genoten en hebben daarna lekker koffie gedronken bij mijn ouders. Zoë liep nog lekker in pyama en was nog helemaal niet van plan om met ons mee te gaan naar huis!

Vanmiddag lekker croissantjes gemaakt en nu ligt de kleine meid lekker op bed en zijn vriendlief en ik allebeide lekker wat aan het prutsen. Hij in de garage/schuur en ik ben bezig een fotoboek aan het maken. Heb net ook nog  de laatste dingen voor Sinterklaas gedaan. Ben nu helemaal klaar!  

Jammer Weekee dat het niet heeft doorgezet.... , maar er kan natuurlijk ook vanalles gebeurt zijn binnenin. Kindje verder ingedaald, klaarmaken voor de bevalling, verstrijken, of gewoon even moeders plagen.

Het is inderdaad stil rond de andere meiden, maar ja, het is ook zondag en de partners zijn lekker vrij. Het is (hier) al de hele dag droog weer, dus misschien wel lekker even naar buiten...... maar het zou natuurlijk ook kunnen dat......er iets begonnen is....

Wat betreft die slijmprop..... ik weet dat ie er officieel moet zitten, maar bij onze dochter heb ik het niet gemerkt dat ik wat verloren ben....... nu heb ik daar de laatste tijd wel vaker last van , zou dat ook aan de hormonen liggen! Het schijnt dat je het ook gewoon telkens een klein beetje kunt verliezen en het dan lijkt het  of je meer afscheiding (ander topic geloof ik!) hebt als anders.  

Nou ik ga weer verder met waar ik was.... maar kom vandaag vast nog wel even spieken!

Liefs Noah

Haaa meiden,

Ik laat me ook nog maar even horen. Wat een nacht had ik weer zeg. Ik heb nog steeds last van enorme krampen in mn dijen en heupen en billen, bah bah bah wat slaapt dat slecht. En dan nog een aantal keren naar de wc in de nacht, van die miniplasjes, tjonge jonge. Klaag klaag haha.

Ook mijn benen houden idd vocht vast. Mn sokken staan er savonds in en mn laarzen krijg ik niet meer helemaal dicht tot bovenaantoe.

@ Weekee, wat spannend he dat gerommel. Heb het dit weekend ook wel een beetje en van dat moeten poepen maar dan niet kunnen gevoel dat ken ik ook en dat doet ook best zeer soms. Dan krijg je van die ongi krampen en even later kan je dan toch haha. Het hoort er allemaal bij dat weet ik wel want bij mijn andere 2 had ik dat ook.

We zien wel wat het allemaal gaat worden. Vandaag en morgen mag het van mij niet komen want ik moet naar het ziekenhuis en alles is hier wit van de sneeuw dus kindlief moet echt nog event wachten!!!!! Haha omgekeerde wereld. Eerst wil je dat het komt en nu moet het weer wachten pfff. nah ja, dinsdag is prima dan is de sneeuw een eind weg als het goed is. Is het bij jullie ook overal wit?

Groetjesss Peet

Terug
Bovenaan