@ Noah, vervelend he als je er niet uit hoeft dat je dan toch vroeg wakker bent he, heeft mijn man ook maar die gaat er dan gelukkig uit en laat mij slapen.. vroeger ging die mij wakker maken en dan had ik nog zo'n slaaaaap
@ weekee, spannend zoals t klinkt bij jou zeg! Rommelen in je buik, en dan die steken.. lijkt er echt op dat je kleintje verder aan t indalen is hoor... Ben benieuwd, nog een beetje kunnen slapen?
Maar als je bevalling doorzet moet je toch van te voren ook je slijmprop hebben verloren? Ik wacht daar op en dan ga ik pas geloven dat de pijntjes een aankondiging kunnen zijn van de bevalling...
Ik heb nu de hele tijd van die plopjes in mijn buik... hoor je echt heel hard plop! dan verder niks... ze zit met t vruchtwater te spelen denk ik dan.. verders goed beweeglijk, lekker tegen pappa's hand aan schoppen hahahaha.
Verders heel lekker geslapen vannacht.. wel een paar keer eruit om te plassen maar verder lekker omtspannen, heerlijk uitgerust wakker geworden.
vanmiddag naar de film, leuke dingen dag vandaag! Scheelt wel dat ik nu thuis ben, kan ik door de week t huis bijhouden, niet moeilijk hoor met nesteldrang hahaha. En hoeven we in t weekend alleen samen even de boodschappen te halen en verders weinig.... fijn!