Maar goed, we beginnen leuk opnieuw :
@Weekee, die steken heb ik ook, maar ik kan je zeggen dat dat geen weeën zijn, hoor, die voelen beduidend anders aan. Die krampen lijken er dan meer op.
@Saskia, die slijmprop kan een eerste teken zijn van je bevalling, maar dat hoeft niet. Ik heb er vorige keer niks van gemerkt, het is bij mij begonnen met weeën en zelfs mijn vliezen braken niet, die heeft de vk 10 uur na de eerste wee gebroken.
Jammer dat de film niet doorging, maar ja, slapen is ook lekker. En met dit weer kun je ook beter niet met de auto weggaan als je niet hoeft.
Hier ligt ook een flink pak sneeuw en ook hier staat een sneeuwpop voor de deur. Ik ben benieuwd of het er morgen ook nog ligt.
Zou het inderdaad raak zijn bij Jessica of Daniëlle ?? Nou moet ik zeggen dat Daan in het weekend volgens mij nooit zoveel op het forum komt, maar ja, je weet nooit.
Stom hè, Petra, zo willen we dat ze eruit komen en zo toch weer niet. Nee, idd is het nu beter van niet, want voordat we nu in het ziekenhuis zijn, zijn we wel weer een poosje verder, dus de sluisdeuren nog even dichthouden .
@Noah, hoewel het raar is als je schat niet thuis slaapt en er dus niet is als je wakker wordt, is het toch wel lekker, even een momentje voor jezelf. Maar ja, die interne klok die blijft idd. .
Ben je een fotoboek aan het scrappen of gewoon aan het inplakken ?