Hoe is het met jullie??

Balen dat je je hele verhaal weer kwijt was Bibi. Ik krijg hier vaak foutmeldingen, maar vervolgens doet hij het wel. Heb op dit forum ook al tijden de melding staan dat er fouten op de pagina zijn... ?  

Die interne klok is niet uit te zetten. Het ritme zit er echt in....

Ik ben een fotoboek aan het scrappen, maar niet overdreven. Je kunt via kruidvat/trekpleister/hema ed fotoboeken maken, maar de opties die daarin zitten  vind ik niet leuk. Te beperkt, qua achtergronden en het invoegen van teksten en fotobewerking. Dus nu maak ik de pagina's eerst via digitaal scrappen en dan kan ik ze later zo importeren in een fotoboek.
Kruidvat heeft ze af en toe in de aanbieding, dus als ik  dan weer een boek af heb, kan ik het direct mailen, anders heb ik echt niet genoeg tijd.

Liefs Noah

poeh.... morgen 35 weken! Maar de baby wordt echt zwaaaar joh... Ze ligt onderin en dan kan je bijna niet meer bukken he, je voelt dan gewoon dat er iets in de weg zit.. Morgen weer een echo voor de groei en ligging en dan wil ik eigenlijk ook weten of ze t gewicht kunnen schatten... ben benieuwd!

@Noah, die meldingen krijg ik ook weleens van fout op de pagina, maar meestal doet hij het dan wel, maar nu was echt alles weg. En dan kan ik echt balen als ik net een hele reactie klaarheb die ik wil plaatsen, haha, dan moet ik me even afreageren, dus dan maar een mopperberichtje tussendoor .
Wat leuk dat digitaal scrappen, dat ken ik helemaal niet. Ik ken het wel gewoon, zeg maar, maar daar heb ik 2 boeken mee gedaan en ten eerste ligt overal wat van die plaatjes enzo en ten tweede krijg je er superdikke boeken van die je haast nergens meer normaal kunt opbergen.
Heb je een speciaal programma voor dat digitaal scrappen of hoe doe je dat dan precies ? Lijkt me wel heel leuk.

Ook even een reactie op jouw berichtje, Saskia, ik wist net niet meer wat je geschreven had, dus moest ik eerst even spieken
Ik ken het gevoel, ik ben nu 36 weken en 2 dagen maar ik kan ook moeilijk meer uit de voeten. Ze hebben mijn baby geschat op een geboortegewicht van goed 8  pond, dus da's niet mis . Ik zal ook blij zijn al hij er is, dan kunnen we met herstellen beginnen.

Noah, wel een leuk idee van dat fotoboek! Hoe doe je dat dat schrappen? We zulllen zeker veel foto's maken in t begin en daar wil ik graag een fotoalbum van maken en dan via hema of kruidvat is een goed idee!

aaaarrrrchhhh, volgens mij wordt ik heel boos op vriendlief......... onze touchpad doet het weer.... is dus weer aangezet, zo'n aanraakmuis op de laptop.... ben nu een heel verhaal kwijt....

Eerst even weer uitzetten en dan kom ik terug....... vond al dat de laptop raar deed vandaag!

jep... super iritant noah en bibi. Gelukkig kunnen mijn man en ik er allebei niet mee overweg en hebben we een gewone muis erop aan gesloten...

Terug
Bovenaan