Hoe is het met jullie??

ohhh irri als je je verhaal helemaal klaar hebt en het vervolgens kwijt bent door een foutmelding. Ik heb het ook wel eens gehad ja....bleh.

Nou vandaag heb ik flinke menstruatiepijn en de stoelgang gaat als een tierelier dus wie weet ben ik mezelf al aan het schoonmaken van binnen haha...lekker praatje weer.

Zo'n kruidvat foto album lijkt me ook wel wat, ik ga eens spieken dalijk.

Meiden, heb n hoop te doen, zou rustig aan doen maar nu heb ik ineens enorme zin om te poetsen zeg....damn. Ja zou het dan snel komen? hahah....

Als het goed is gaat het nu een heel stuk beter. Als ik de spatiebalk aanraak en ik hou mijn vingers iets te laag, dan komt er luchtdruk op het touchpad te staan en dat is hetzelfde als je hem aanraakt.....  en weg is alles.

Het wordt nu echt zwaar hè saskia, alles wil minder. Ben ook wel blij als de kleine er straks is.

Nou bibi, ik ken mijzelf een beetje met scrappen op papier, dan heb ik op een gegeven moment een kast vol met scrapbenodigdheden, maar natuurlijk niet in de kleur die ik dan wil hebben. Het wordt bij mij dan meteen weer zo'n dure hobby en tot nu toe is er nog zoveel gratis op het net te vinden dat ik nog niets heb hoeven kopen.
Het scrappen doe ik met photoshop cs2, maar er zijn ook zat andere pakketen. Het voordeel van photoshop is dat je er echt alles mee kan, maar dat is ook het nadeel, er kan zoveel mee, heb echt het idee dat ik alleen de basis van het pakket beheers.
Op www.digitaalscrappen.nl kun je een hoop voorbeelden zien, bijvoorbeeld onder layout van de week. Hier heb je ook topicen hoe het pakket werkt je diverse dingen voor elkaar krijgt.  Heb nu  een nieuwe site met alleen maar gratis kits (papier, elementen enz) dat ik nog jaren vooruit kan.

Liefs Noah

Het duurde ff voordat ik mijn berichtje klaar had. Kan wel snel typen, maar voordat er wat staat!!

Inderdaad spannend Petra, heb ik ook gehad de dagen voordat ik bevallen ben van onze dochter.

@ Bibi: wat een rotzooi ja weer met dit forum en je verdwenen bericht. dat is balen! Oh en van die steken...goed dat je even meldt dat het geen weeen zijn, maar het zal toch vast wel wat met de voorbereiding te maken hebben...toch?

@ Noah: Leuk man dat scrappen. Ik vind PS echt helemaal geweldig en ik vind het ook leuk om foto's digitaal te bewerken. Helaas werk ik nog met PS 9.0 dus ik ben helemaal jaloers op jouw CS2!
Oh en dat van die "pagina is gereed, maar met fouten"   Dat staat  er  gewoon ALTIJD bij mij. Heel dom, maar het werkt allemaal wel. Ik weet niet waar het aan ligt.

@ Petra: oh oh spannend. Het lijkt alsof we een beetje gelijk bezig zijn vandaag. Mijn darmen maken ook overuren en ik ben vanochtend bijna stofzuigend uit bed gesprongen. Heeeeeel actief vandaag. Vreemd

nou Weekee, dat klinkt bij jou ook spannend... was het niet dat jij van t weekend meldde dat je ook een hoop gerommel voelde van binnen? Hett komt nu allemaal wel steeds dichterbij hoor!  

Ja, dat was ik. Maar...maar... ik ben me er nu toch wel van bewust dat ik misschien voor mijn eigen gemoedsrust, er maar gewoon vanuit moet gaan dat ik ook gewoon 19 december kan bevallen (zaterdag 20 dec ben ik 42 weken, maar ze leidden me uiterlijk de 19e in dan) Dan reken ik nergens op en komt ze misschien zo.

Bij iedereen nog rustig?

Ik zou even gaan liggen, maar tsja.... ik was gisteren zo lekker aan het scrappen dat ik nu alweer achter de computer zit.... muziekje erbij aan, drinken voor mijn neus.

@Weekee,
Ik ben momenteel bezig om PS cs3 nld extended  te krijgen.... nog even afwachten of het lukt, maar anders wil ik hem wel naar je opsturen hoor, stuur je hem daarna weer terug. Kun je hem bij jou ook op de computer zetten. Stuur je nog wel een krabbel als ik hem kan krijgen.

Kom straks nog wel even weer kijken, maar zal niet zo snel zijn..... vergeet de tijd altijd als ik zit te prutsen.

Liefs Noah

Terug
Bovenaan