Hoe is het met jullie??

Ik ga eens kijken op die site voor digitaal scrappen, lijkt me toch wel errug leuk, haha.

Nou, Petra en Weekee, als ik deze schoonmaakdrift zo aanhoor, denk ik dat jullie niet ver van bevallen afzijn. Weekee, idd hebben die steken zeker met de voorbereiding te maken, sowieso voor het indalen, maar misschien voel je dit ook wel als je baarmoedermond verweekt, zo zomaar kunnen.

Over bevallen gesproken, ik merk dat Daantjuh nog steeds niet op het forum is en nu is het weekend toch echt wel voorbij. Meestal is ze hier dan wel weer te vinden. Ik heb sterk het vermoeden dat daar de boel op gang is. Mee eens ???

@ Noah: dat zou natuurlijk super zijn. ik hoop voor je (en mij hah) dat je hem kunt krijgen/ leuk om te zien dat jij er ook zo mee bezig bent.

@ Bibi: ja ja ja jaaaaa, ze is bevallen. Zie mijn topic over haar.

Ja, tof, ik zag je andere topic. Weet je ook hoe ze heet of niet ?

Hier alles nog rustig hoor...helaas.....Ik ben inderdaad nog steedsniet fit, de holte onsteking in mijn kaak heeft zich verplaatst naar mijn voorhoofd....En dat doet zeer!! Vriendlief vond het te gek worden en heeft de huisartsenpost gebeld...Heb nu neusspray, moet stomen, mag paracetamols slikken en heb tabletten om de holte onsteking tegen te gaan.....Ik vind het 3 keer niks al dat slikken maar ja dit mag ik en ik wil wel een beetje fit zijn met mijn bevalling...Als het na mijn bevalling nog zo is mag ik een antibiotica kuur...Dat zal lekker zijn!!! Nou ja het kan nu ieder moment beginnen he ik ben nu 39 weken ben nog niet zo lang zwanger geweest haha Yara werd met precies 39 weken geboren! Wat fijn he voor Daantjuh dat ze bevallen is...ben erg benieuwd hoe het allemaal is gegaan!!

Liefs Jessica

Hé Jess, ja, wij dachten dat jij misschien ook al bevallen was. Vervelend hè, als je echt zit te wachten. Nou, je bent echt bijna aan de beurt
Balen, zeg, dat die ellende aanhoudt bij jou. Ik hoop dat je er toch snel vanaf komt of dat het in ieder geval een stuk minder wordt, want zo je bevalling ingaan is ook geen pretje.
Beterschap !!

Dank je wel Bibi!! Ik hoop ook dat al dat slikken en stomen snel helpt en dat ik fit ga bevallen...Zelf dacht ik 25 november maar dat is morgen al en het is nog aardig rustig allemaal...Maar ja het komt opeens opzetten he...Ach we wachten wel af, misschien word het pas 15 december...pffffffff nog 3 weken.....

Houd moed en verwacht niks, dan kan het ook niet tegenvallen. Maar ja, da's makkelijker gezegd dan gedaan. Ik moet morgen naar de vk en dan kijken we weer of hij goed is blijven liggen of dat hij weer gedraaid is.
Als hij nog steeds goed ligt, dan hoop ik echt dat ik snel ga bevallen. Ik word een beetje jaloers op degenen die al bevallen zijn , ik wil ook zo graag.

Haai,

Ik mag vanmiddag weer fijn naar de gyn om hem precies te vertellen wat ik niet wil haha...GEEN inleiding dus. Het komt maar zoals het komt vind ik.

Ik had gisteren wat hele lichte rugweeën maar niet het echte werk hoor. De poetsdrift is nog niet over maar ik doe vandaag toch echt rustig aan.

@ jess, fit de bevalling in lijkt me een heel fijn plan ja. Tis niks als je zo ziek bent. Sterkte meid.

Ik zou zelf wel een oppepper willen om fit de bevalling in te gaan want ik voel me over het algemeen zeer moe. Jullie ook allemaal of niet. Ik slaap niet zo erg best en voel me eigenlijk smorgens vaak nog moe. Dan denk ik pfff als ik nu moet bevallen dan kunnen ze me gelijk afvoeren. Wie weet er iets om je lichaam wat energie te geven wat niet schadelijk is voor de baby. Mijn vraagteken op het toetsenbord doet het niet meer grrrrr....maar het is dus een vraag hahaha...

Terug
Bovenaan