Hoe is het met jullie??

Goeiemorgen meiden,

Net terug van de huisarts (controle) en alles was weer helemaal goed.
En joepiiieee !!!!   Het lag netjes met het koppie naar beneden !!!! En t was zelfs al een beetje ingedaald, vandaar dus dat drukkende gevoel vanonder...... morgen 36 weken en over een week mag ik dus thuis gaan bevallen. HB is bij mij nogal laag (5.8) slik nu ijzer maar heb nog even nagevraagd of t geen kwaad kon bij de bevalling   (mocht het eerder beginnen) maar kan geen kwaad zei tie.
Oudste drie zijn naar school en de jongste naar de PSZ dus gauw even wat poetsen (kan ik even doorwerken)
Maar eerst een bakkie thee, hmmm !!!

kom straks nog wel ff kijken

doei

goeie morgen allemaal!

@ Jess, verdorie, t is vervelend dat die verkoudheid zo is opgelopen zeg! Beterschap en ik hoop dat t stomen en sprayen helpt!

@ Petra, ga eens naar zo'n reform huis.. daar hebben ze vaak op plantaardige basis heel veel wat je kindje geen kwaad kan doen. Ik heb vorig jaar ook pillen daarvan gehad tegen vermoeidheid. Mijn rechter schildklier was net verwijderd en voelde me helemaal op.. Heeft mij geholpen maar weet niet meer hoe die plant heette....

Verder heb ik vannacht zoo slecht geslapen...vanaf 3 uur telkens van die hazeslaapjes en dan ga je maar denken he ... na 6 uur nog geslapen gelukkig...

Liefs, Sas

Hartstikke goed, mama an, koppie naar beneden. Geeft weer wat rust, hè. Geniet lekker van je thee en succes met soppen.
Ik durf niet te zeggen wat je kunt gebruiken voor een oppepper, maar idd het reformhuis kan je vast verder helpen.

Gelukkig slaap ik zelf goed, wel steeds half verstopte neus, maar niet echt verkouden.
Voor mijn vriend een stuk minder, ik snurk tegenwoordig behoorlijk stevig en die neus maakt het er niet beter op...
Meer met deze ervaring en weet   iemand wat je er aan kunt doen? (ik slaap al op mijn zij)

Wel een beetje jaloers op degene die nu elk moment kunnen bevallen, ben zelf de 25e pas uitgerekend, dus dat kan ook januari worden.
Geen idee hoe wij het gaan doen met kerstkaarten ed. Kerstboom willen we wel, maar had het leuk gevonden om blauwe kerstballen te gebruiken (krijgen een zoon),
maar als hij na kerst geboren wordt, is dat ook weer wat te voorbarig.

Hey balen jessica, die verkoudheid wil maar niet over! Hopelijk helpt het stomen een beetje en ben je snel van de pijn af. Persen en een holte ontsteking zijn niet echt een goede combinatie!

Hier druk druk druk vandaag.... Vanmorgen functioneringsgesprek gehad.....   t/m oktober al 430 ziekte uren, dus niet zoveel om over te praten. Bleek nog 10 weken vrij te hebben staan, en nu worden er 8 uitbetaald en neem ik 2 mee naar volgend jaar (maximaal bij ons).... + een 13e maand en decemberloon.... ik eindig het jaar dus goed! Gesprek was binnen 20 minuten ook weer gedaan. Meer koetjes en kalfjes praat....

De laatste wijziging voor het geboortekaartje doorgegeven vanmorgen..    ligt er net een geboortekaartje in de bus van 1 van zwangerschapscursus.... ons kaartje dus..... Balen balen balen.... maar ook niets aan te doen.   We hebben gelukkig wel compleet andere namen   uitgezocht, andere tekst, alleen de tekstkleur komt wel weer overeen...

Vanmiddag nog even naar de bank en vanavond een bespreking en etentje met collega's. Wel gezellig.

Nog even snel het forum door en dan reageer ik morgen wel overal op.... denk ik, of ik moet vanmiddag nog puf hebben.

Liefs Noah

Da's een goed eindejaar voor jou, Noah . Lekker, toch ?!
Wij hadden dat ook met het kaartje, tenminste wij hadden er twee uitgekozen en daar hebben we er uiteraard weer één van gekozen. Kregen we vorige week het geboortekaartje van mijn nichtje, was dat precies dat kaartje dat we van de 2 niet gekozen hadden, mazzel.

Ik ben net bij de vk geweest en hij is gelukkig niet teruggedraaid en is prima aan het indalen, we zijn er dus klaar voor, haha.

Overigens, Weekee komt meestal 's avonds laat nog op het forum en anders de volgende dag wel weer op tijd, maar na 8-en heb ik gisteren niks meer gezien en vandaag ook niet. Zou het .....????

Trouwens, Noah, jij zit toch ook op de decembermama hyves ? Dan kun jij misschien wel daar kijken of Weekee bevallen is, als je vandaag nog op het forum komt ?!

Hoi allemaal,
Nou, ook ik ben geveld door een griep of zoiets! Vannacht werden mijn man en ik allebei hondsberoerd. Diarree, bleh... Die darmen voel ik door mijn hele buik, helemaal tot aan mijn ribbenboog. Voel me echt moe en futloos. Heb net 2 uur in bed gelegen en met moeite een boetrham naar binnen gewerkt. Nu zit ik met een kopje thee hier en manlief in bed. We wisselen lekker af!
Gelukkig zijn de kids naar KDV en is er niks met ze aan de hand. Want dat kunnen we er natuurlijk niet echt bij hebben, met de bevalling voor de deur! Nou maar hopen dat ik ze straks niet ziek op haal...
Van mij mag de beeb wel komen, ik verveel me echt! Ik ben al vanaf 33 weken thuis, bij de andere 2 met 36 weken. Ik heb echt alles gedaan wat ik moest doen en de muren beginnen op me af te komen, zo saai! Ik wil die kleine nu wel eens leren kennen... Bij de 1e met 39 weken (morgen) bevallen en bij de 2e met 38+3 (afgelopen weekend). Vind het dus erg lang duren, klaag klaag!
Zouden deze griepachtige verschijnselen de start zijn? Ik hoop het.

Groetjes,
Sonja

Terug
Bovenaan