Hoe is het met jullie??

nu je t zegt Bibi, Weekee is idd altijd nog wel hier te vinden.. en dan die poetsdrang van gisteren... zou het???

Ben net terug uit t ziekenhuis en ons meisje ligt mooi met t hoofdje naar beneden.. beetje schuin maar als t verder indaald dan zit ze mooi recht. Lange benen(!) van dr pappa en alles wertkte goed, hartje, blaas, maag...   Qua grootte is t wel een flinke baby, ze schatten op 7 pond bij de bevalling!!! al met al zou de uitgerekende datum nu 1 a 2 weken eerder zijn door de grootte maar ik hou me mooi vast aan 30 dec. we zien t allemaal wel gebeuren he..

Liefs, Sas

Nou bibi, heb ff stiekum gegluurd op haar site... maar ook alles rustig, geen nieuws... wat zijn we nieuwsgierig hè!?!?!?   Ben zo benieuwd naar ieders kindje, de namen en de verhalen. Zal hier nog wel ff duren ben ik bang, alles rustig, maar heb geen rust in de kont. Blijf lopen en ff hier poetsen en dat opruimen... alles 10 keer anders neerzetten, soms wordt je best moe van jezelf!

Van dat kaartje baalde ik wel behoorlijk toen ik het zag, maar alleen een collega van mij zal het denk ik weten. Dat zijn vrienden van elkaar, dus we zitten niet bij  elkaar in een vriendengroep of zo. Dat scheelt alweer.
Met een collega had ik het met de naam van onze dochter. Toen ik belde om te zeggen dat we een dochter hadden gekregen, was mijn collega ook bijna uitgerekend  en ze hadden dezelfde naam voor als hun kindje een meisje werd... bij hun werd het jongetje.   Niets is uniek en anders hadden we zelf het kaartje moeten maken/ontwerpen.

Nou femke, dat ken ik best wel hoor... als ik nu hoor dat iemand bevallen is dan wil ik dat ook zo graag! Ons kindje leren kennen en alles erom heen.
Van dat snurken heb ik zelf geen ervaring mee, meer mijn partner zo af en toe..... maakt dan ook niets uit hoe hij  ligt... maak hem dan wakker en vaak helpt het dan na 3 keer wel.

Wat balen Sonja dat je je nou zo beroerd voelt, zeker nu je mannetje dat ook heeft. Gelukkig waren de kinderen vanmorgen nog gezond. Met z'n allen in de lappenmand is ook niet alles.

Liefs Noah

Hey Sas,

Had je berichtje helemaal gemist, waren we vast samen aan het typen! Wat mooi dat alles goed is en lange benen is toch mooi!! Ben benieuwd of ze gelijk krijgen met  de data..

Ik ga voor vandaag er maar weer eens mee stoppen, zo nog even lekker met vriendlief wat drinken (is vandaag zijn papadag) en daarna op naar het werk..... 2 uur luisteren en daarna lekker eten.

Liefs Noah

Ja, we zijn allemaal supernieuwsgierig . Gelukkig was alles weer goed, Sas, altijd weer een lekker gevoel. Ik ben ook vandaag geweest en het gaat prima.
Balen, hè, van zo'n kaartje, je verwacht het eigenlijk niet omdat er zoveel kaartjes zijn, maar dan zal je het idd net zien.
Trouwens, Sas, zou wel lekker zijn als de uitgerekende datum wat naar voren komt. Maar ja, aan de hand van de metingen zou ik ook al 2 à 3 weken verder zijn, maar bij mij gebeurt er ook nog niks, helaas

Hey meiden,

Ben ook weer terug van de gyn. Met de beeb is alles oke. Hij of zij daalt niet in maar ja dat nemen we maar voor lief. Ligt iig wel met het koppie nog steeds naar beneden. Ik heb de gyn verteld dat ik geen inleiding wil en hij begreep het wel en moest ook een beetje om mij lachen want ik was mijn verhaal echt aan het verkopen aan hem haha...ja ik moest het voor mijn gevoel wel goed brengen natuurlijk. Volgende week moet ik terugkomen voor controle en dan gaat ie toch wel even inwendig kijken hoe ver het er al mee staat en dan gaan we het nogmaals bespreken hoe dan verder....

Het is niet zozeer dat ik mijn kindje er niet uit kan krijgen, het hoofdje gaat prima maar de schouders zaten dus vast bij de 1e en bij de 2e ook. En dan heb je het probleem dat een keizersnede niet meer kan als het hoofd er al uit is.....en daar zat ie dus over in. En dat kan ik ook begrijpen. Dan moeten ze aan zo''n kind gaan trekken met alle gevolgen van dien. Maar goed, vooralsnog is afgesproken geen inleiding. Tenzij ik niet te lang blijf lopen met kans op een kindje dat groter is dan mijn laatste. Bij 40 weken zou het kindje over dat gewicht heen gaan. Dus.....maw, volgende week checken en dan zien we verder.

@ alle meiden met de griep en verkoudheden en diarree toestanden. Heel veel beterschap. Moet er niet aan denken zo aan het einde van de zwangerschap. Dat jullie maar gauw beter mogen worden hoor.

Wat spannend van Weekee, het zou idd zomaar kunnen. Zou leuk zijn he.

Ik zal eens kijken voor een oppepper bij de reformzaak. Zou best eens goed kunnen helpen ja. Ik vergat het nog te vragen aan de gyn of hij iets wist. Bedankt voor het meedenken meiden.

Fijn dat het bij iedereen goed was met de baby's en dat ze ook nog heerlijk met het hoofdje naar beneden liggen. Dat is al een hele geruststelling he. Geen gedraai meer nu en alles komt goed haha.

Tot laterssssssss

Sonja, ik vergeet jou helemaal beterschap te wensen, balen zeg dat je nu nog door de griep geveld wordt. Dat is wel het laatste dat  je kunt gebruiken.
Je hebt gelijk hoor, Peet, dat je je verhaal duidelijk verteld hebt, je wilt toch zeker zijn dat hij het ook begrijpt. Ik hoop voor je dat inleiden volgende week niet alsnog nodig is.
Ik ben zo benieuwd wanneer iedereen bevalt, zodra er één langer als een halve dag niet op het forum is, denk ik gelijk, zou die aan het bevallen zijn.... ??!!  

Helaas helaas meiden, ik ben er gewoon weer! Ik heb het denk ik gisteren gewoon TE druk gehad en lag al vrij vroeg in mijn bedje te slapen...tot vanochtend 10.20!!!! En vdnaag had ik een drukke dag, moest naar de fysio en moest de laatste spulletjes nog even kopen. Dus..nog niet bevallen. Maar wie weer vanavond? haha. Ik vond het winkelen verschrikkelijk! Harde buiken besloten me eerder naar huis te laten gaan.

Weet je wat ik trouwens zo erg vond? Aangezien ik vee sint (en verjaardags)cadeaus moest kopen had ik toch wel veel tassen bij me... doe daarbij een mandje van de desbetreffende winkel met wat spulletjes erin EN mijn dikke buik. Mensen die gingen MIJ in een gangpad aankijken, zo van: "nou even aan de kant want dan kan ik er langs? Of draai je eens even om." En hoe vaak ik niet sorry of pardon heb gezegd (omdat ik mezelf ook wel een beetje inde weg voel staan natuurlijk maar Ik er niks aan kan doen) van die anderen hoor ik NIKS! pfff.

@ Noah: fijn dat je fun ctioneringsgesprek zo goed is verlopen. Jij sluit het jaar zeer zeker goed af! En dat vanb het kaartje is natuurlijk erg balen. Een vriendin van mij had ook zoiets in haar zwangerschapsgym groepje....waren er twee die PRECIES dezelfde naam hadden!!! Dus niet zozeer het kaartje maar de naam (die uit twee namen bestond) was echt precies hetzelfde! Anne Sofie. Dus die baalden ook.

@ Bibi: hoera, dus toch ongerust geweest om niks. ik ben blij dat je beeb gewoon nog met het koppie naar benee ligt.

@ Sonja: beterschap hoor! ik hoop dat je je snel beter voelt.

@ Saskia: Oh kijk aan, nou ik hoop voor je dat de baby zich wat eerder meldt.

@ petra: he wat spannend zeg. En nee, dat duw en trekwerk aan zo'n babietje is natuurlijk helemaal niks. maar goed, gewoon weer even de volgende check-up afwachten dus? Wel fijn dat de gyn je begreep.

*lamme vingers* dan ga ik nu maar eens eten. Tot vanavond (denk ik... )

Terug
Bovenaan