Hoe is het met jullie??

Hé Weekee, je bent er weer. Ja, je ziet het, je word gemistg als je even niet op het forum verschijnt, haha.
Helaas ben je nog niet bevallen, voor jou dan, sorry, maar ik vind het wel gezellig als het een beetje druk blijft op het forum . Als iedereen nu ineens gaat bevallen, wordt het hier zo stil, hihi.
Gelukkig is hij idd niet gedraaid, hij is al een stuk ingedaald ook

Hai! Ja daar heb je gelijk in. nou zolang hier nog geen signalen zijn van een bevalling ben ik hier nog gewoon te vinden hoor!! Veel te gezellig toch?

Ik kom net onder de douche vandaan. ik was vanmiddag weer zo uitgeput, ik heb gegeten en ik ben in bed gedoken. Misschien niet heel verstandig (als ik twee uur langer had gewacht had ik er gewoon een vroege avond van kunnen maken) maar ik was gewoon doodop en kon de ogen niet meer open houden. Wekkertje gezet om 21.00 uur en daarna douchen. Ik voel me nu weer stuk beter.  Wij kijken altijd naar gordon ramsay op dinsdag, dat is tegen half 12 afgelopen, dus dan duik ik mijn bedje weer in. Heerlijk!

IS het bij jou trouwens al wat meer aan het rommelen?

pas je wel een beetje op jezelf Weekee? Beetje rustig aan doen hoor!

Ik heb vannacht eindelijk weer een keer goed geslapen. wordt er gewoon bang voor om naar bed te gaan en maar te liggen als de slaap niet wil komen. Ben hardstikke moe maar slamen no way! Je gedachten springen van de hak op de tak en das niet lekker...

mijn buik gaat wel erg in de weg zitten, als ik mijn sokken aan wil doen zeg ik altijd wel even tegen ons meisje dat ze eventjes klem komt te zitten hahahaha, doet gewoon zeer joh.. vind dat dan wel weer zielig maar ja, je moet iets..

ik merk wel nu ik verlof heb dat mijn buik zachter aan t worden is, gisteren in t ziekenhuis zeiden ze dat het ook kwam doordat mijn placenta voor zit dat ik vaak een strakke buik heb, en een grotere beeb, speelde allemaal mee zei ze. Ik had een vrouw die eigenlijk al met pensioen is maar af en toe invalt. Nu was gisteren echt haar laatste dag. Ik was wel blij haar te zien want ze heeft bij beide miskramen de echo gemaakt en bij de 20 weken echo van deze zwangerschap had ik haar ook... vond heel leuk dat ze nu kon zien dat t heel goed gaat. Ze nam ook echt de tijd ervoor.

Nou, het is niet echt aan het rommelen, wel aan het steken laag onderin. Maar verder heb ik niet het idee dat de bevalling ieder moment kan beginnen, helaas.
@ Sas : Ik ken dat van die gedachten van hak op de tak, ik heb vannacht gedroomd over blikken doperwten voor in de voorraadkast, ja, sa's pas erg, haha, waar gaat het over ??
Wel fijn dat die vrouw zo lekker de tijd voor je nam, het is voor haar dan idd ook wel fijn om te zien dat alles nu zo goed gaat.

Hey hoi allemaal,

Wat heerlijk saskia dat je die vrouw nog even een keertje had. Met sommigen bouw je gewoon een band op en dat voelt goed.

Een rare droom hoor Bibi, nu ook al zin in doperwtjes..... of blijft het nasi met sate?

Hier gaat alles zijn gangetje. Ben nu ontzettend moe, maar geen rust in de kont. Ben maar even achter de gewone computer gekropen om verder te gaan met het fotoboek. Wel leuk werk, alleen die computer is zo traag.... .kan het eigenlijks niet aan, is ook alweer 6 jaar oud als het niet ouder is.
De laatste nachten wordt ik wakker van een zere buik, net of de buik niet genoeg ondersteuning heeft gehad, maar voor de rest mag ik niet klagen. Voor de rest alles weer heel rustig, baby heeft vanmorgen zijn gym al gehad en zal nu wel diep in coma liggen.

Liefs Noah

@ Bibi; Wat fijn dat de baby nog netjes ligt!!!!

Zo voel me vandaag ein-de-lijk iets fitter, hoofdpijn is zo goed als weg (het is er nog heel licht) t'is nu dragelijk!

Ik was (nou ja ben eigenlijk) zo bang dat ik door de paracetamols die ik geslikt heb de baby iets heb aan gedaan....het voelt zo slecht om ze te slikken maar ja als je zoveel pijn hebt wil je wel...Ik moet vanavond naar de vk (ik hoop nu toch echt voor de laatste keer.....) wil dan wel vragen of het echt geen kwaad kan....Baby is nog wel beweeglijk hoor, maar wel iets rustiger maar dat is vast omdat het nu toch echt zijn of haar tijd is om te komen (joepie officieel nog 5 daagjes!!!!) en de ruimte natuurlijk nu toch echt wat minder word. Maar ben blij als ik dat hartje vanavond weer even mooi hoor kloppen..

Hebben jullie ook geen zin meer om de deur uit te gaan??? Zo ie zo werkt het weer ook niet erg mee, maar ik ben echt het liefste lekker thuis...Beetje rommelen enzo..
Nou heb ik ook geen rijbewijs en moet dus fietsen maar kreeg daar vorige week een harde buik van (.....) en lopen naar het dorp is me nu te ver...Ach straks met mijn 2 mooie kindjes wandelen!!!

Kan me best voorstellen Jessica dat het niet goed voelt om wat te slikken.. het idee dat het kindje er last van heeft is niet prettig....
Wat ik begreep van de gyn mag je zonder problemen 6 asperines op een dag hebben van 500mg, maar wel die zonder codeíne. In mijn ziekenhuis hebben ze op de afdeling gynaceologie niet eens asperines onder de 1000mg in de medicijnkast, dan moeten ze al naar de kinderafdeling toe. Het is toch wel lekker dat je vanavond nog weer even naar de vk kunt en even kunt horen dat alles goed gaat. Nu maar hopen dat het de laatste keer is.

Liefs Noah

Ik ga nog wel de deur uit, maar betrap me er deze week op dat ik dat alleen doe als ik mijn dochter niet hoef mee te nemen..... heel erg, want ze is hadstikke lief en loopt eigenlijks altijd gewoon netjes  mee. Ik loop wel weer elke middag ruim een half uur met haar buiten (als het droog is) dat vind ik dan niet erg, maar om echt het dorp met haar in te gaan.....

Ik wil eigenlijks nog een paar dingen halen, maar heb al een lijstje klaarliggen, zodat ik dat morgen kan doen, dan is vriendlief weer thuis en kan hij op haar "passen" als ik de boodschapjes haal. Ideaal.

Terug
Bovenaan