Hoe is het met jullie??

@ bibi, het schijnt er allemaal bij te horen he die rare dromen, gelukkig heb ik geen nachtmerries meer!!

@ noah, toch wel te begrijpen hoor dat je liever even alleen gaat hoor.. wandelen is lekker maar als je iets meot doen kan je  t sneller even alleen.

@ Jess, heel herkenbaar hoor dat je liever geen medicijnen pakt! Zou t ook spannen d vinden als ik dat deed. Maar met die ontsteking is t beter van wel. Ik denk dat de baby er meer last van hebt dat jij je beroerd voelt als dat je een paracetamol pakt..

Net bij de vk geweest en wederom alles goed. Kleine is al aan t indalen en alles zag er mooi uit.. over 2 weken weer terug!

bibi, de kleine is echt aan t indalen bij je hoor. nog 5 dagen tot de uitgerekende datum zeg je? Dan zullen we je ook binnenkort hier moeten missen!

Ik ben benieuwd!

Nee, Sas, ik mag nog tot 20 december, Jess moet nog 5 daagjes officieel. Ik hoop wel op 5 daagjes, maar dat zit er niet in denk in.
Ik ga ook liever niet meer weg, daarom heb ik nu zoveel voorraad gehaald vanmorgen en gisteravond zonder peutergezelschap, is idd wel zo rustig.

Ben zo terug , even spieken wat er nog geschreven was.

Ben ik weer . Ik zou het ook niet tof vinden, hoor Jess, van die paracetamol, maar soms kun je niet anders. Je hebt denk ik wel een prettiger gevoel als je het nog even gevraagd hebt aan je vk, gelijk heb je.
Ik ben benieuwd wat zij ervan zegt. Ik lees hier  6 paracetamol, dat is toch best veel ? Of valt dat mee als er geen coffeïne inzit ? Ik moet zeggen dat als ik paracetamol zonder coffeïne neem, kan ik net zo goed niks nemen, dat helpt bij mij toch niet.

Coffeine mag wel bibi, maar codeine (soort antihoest middel) mag niet, althans zo hebben ze het mij altijd uitgelegd.....  

Er staat wel altijd op de bijsluiter dat je in overleg met een ha moet tijdens de zwangerschap.

Liefs Noah

Oeps, heb weer eens niet goed gelezen .
Sowieso is het idd denk ik wijs om te overleggen met de ha. Gelukkig heb ik de paracetamol nu niet nodig.

Hai ben ik ook weer eens.

@ Saskia: wat leuk dat die vrouw er nog even was om je te zien. Is toch wel even speciaal dan he? Enne...wat lastig he dat als je lichamelijk toch wel moe bent en wilt gaan slapen, je er geestelijk niet aan toe bent omdat er nog zoveel door je hoofd spookt. Om gek van te worden! Mooi trouwens dat bij de vk weer alles goed was. kun je dara rustig over zijn

@Bibi: hmm tja die nare steken. Vervelend. Maar wie weet wat er de komende dagen voor je gebeurd.

@ Noah: succes morgen met de laatste boodschapjes. Ik kan me voorstellen dat je je aan de ene kant een beetje schuldig voelt dat je alleen weg wilt...aan de andere kant...je loopt toch tegen het eind dus is het makkelijker wanneer je vriend even kan oppassen hoor.

@ Jess: ooooh jeetje nog 5 dagen. dat komt nu toch echt wel heel dichtbij. Ik moet nog 10 dagen en dat vind ik al spannend. Hoe was het bij de vk?

Ik ben vanmiddag ook weer bij de vk geweest. Eigenlijk weinig nieuws. Alles gaat goed met de baby en tja..de vk kan nu ook weinig doen. We hebben al wel even besproken hoe het gaat mocht ik "overtijd" raken, maar ze zei dat ik me nog niet te druk moest maken, want het kon zo ineens gebeuren. Tja, dat KAN natuurlijk. We zullen zien.

Verder heb ik vandaag de foto's van Danielle en lisa op haar Hyves gezien. wat een poppie en ik weet niet hoe haar Mark eruit ziet maar volgens mij heeft ze de neus van Daan lol. Zo mooi om de foto's te zien. Ik ben ook zo benieuwd naar die van jullie!!!

het zal straks idd wel even rustig zijn er zijn er dus wel aardig wat die niet lang meer hoeven, ik hoef ook maar nog 11 daagjes, heb weinig zin om weg te gaan, zijn er trouwens al waar het rommelt?

Terug
Bovenaan