Hoe is het met jullie??

Tja ik vind dat rommelen zo'n uitgebreid begrip. Het voelt soms bij mij wel een beetje apart ja dat wel. Wat zeurende ongipijn of wat steken, maar soms houdt het ook zo weer op. Ik weet het dus niet...vooral omdat het mijn eerste is.

Nou, hier rommelt het hoor! Zere onderrug, soort menstruatiepijn maar zet niet door.
Lig al 3 uur wakker en ben er nu maar ens uit gegaan. Zal straks proberen weer even te slapen, kids zijn bij oma&opa. Stom he, kan ik eindelijk de hele nacht doorslapen (jongste elke nacht wakker) en dan lukt het niet...
Gisteren nog wat inkopen gedaan, heb nog voor mezelf een nieuwe pyjama gekocht. Zit ik er weer leuk bij als de eersten de baby komen bewonderen haha. En nog wat dingetjes voor 5 dec met korting bij V&D.
Kwam moe terug en zere onderrug, maar heb toen lekker relaxed een uur met m'n zus aan de telefoon gekletst.
Morgenochtend naar VK...
Zo, nu even verder lezen op t forum, want manlief heeft gisteren de computer bezet
gehouden.
Gr. Sonja

Hoi, hier lekker geslapen 1 keertje (3uur) eruit om naar de wc. daarna tot 7 uur geslapen.Wel moet ik vaker omdraaien in bed omdat mn heupen en schouders zeer gaan doen en ook gaat mn arm dan tintelen (iemand die dit herkent?)
Ben al 2 weken verkouden en dat wil niet echt overgaan, van die oren die alsmaar open en dicht gaan prettig hoor!!! hoor je steeds jezelf praten. Baby is nog steeds erg beweeglijk en zit lekker tegen mn maag. Bij elke steek vanonder denk ik yes, daal maar lekker verder naar beneden krijg ik tenminste weer een beetje ruimte. Als het zo tekeer gaat ben ik wel eens bang dat mn vruchtwater zal breken al is dat bij mn andere kinderen ook nooit spontaan gebeurd. Lijkt me wel een gekke ervaring trouwens.
Ga zo nog s wat doen maar heb niet echt zin vandaag, het weer is hier ook niet zo geweldig :beetje mistig en het miezert. Wil voor de bevalling nog een keer de buitenboel zemen maar met dit weer helpt het niet echt.

Weet iemand trouwens hoe je dat kadertje weer weg doet van de emoticons enzo ?
bij mij wil dat na gebruik niet weggaan met gevolg dat ik niet meer zie waar ik gebleven was met typen. en k vind die gezichtjes juist zo grappig !!!!

groetjes Annemarie

Ik heb ook goed geslapen, moest alleen om 5 uur een keer plassen. Maar daarna gewoon terug en verder slapen.
Dat lijstje krijg je volgens mij gewoon weg door ergens in het witte vlak te klikken, tenminste bij mij is het nog nooit blijven staan dan. En als je een emoticon gekozen hebt, gaat het vanzelf weg, dat rijtje.

Oh ja, en bij mij rommelt het wel, alleen niet in mijn buik, maar in huis. Poeh, moet maar eens gaan opruimen , overal ligt weer speelgoed.

Bij mij blijft het dus staan en in het witte veld klikken helpt niet.....

Hihi ik herken het dat gerommel in huis, die van mij gooit alles om maar spelen ho maar en ik maar op mn knieen om t op te ruimen. Kan trouwens niet erg op mn ene knie zitten zou dat door vocht komen   (niet dik ofzo) maar doet pijn net of er een speld in prikt

@ Sonja: spannend hoor! maar natuurlijk wel vervelend dat je nu zo verrekte slecht hebt geslapen. Ik hoop voor jou nu ook dat je lekker op een oor ligt.

@ Annemarie: Voor jou hoop ik dat die verkoudheid toch snel eens overgaat. Dat is zeer vervelend. Enne over dat indalen...mijn kindje ligt sinds 5 november al lekker ingedaald...maar nog steeds drukt ze me af en toe tegen de ribben etc. Soms beweegt ze zich en dan komt er ineens een hap eten weer naar boven. Lekker onsmakelijk. maar goed, het is natuurlijk wel beter dat ze ingedaald is dan niet he.

Dan die smiley's eens zien. Ik wete niet helemaal wat je bedoeld want volgens mij klotp het wat Bibi zegt. Wanneer je weer op de smiley's drukt dan verdwijnt het knopje. Of zit jij dan soms in de "texteditor" te werken ipv de "htmleditor"? Zie beneden in dit groene vlak?

@ bibi: he bah, zo ben je nooit "klaar" he? haha. Succes met opruimen maar doe rustig aan!

Hier alles prima. ik heb vanochtend lekker uitgeslapen, want de nacht was niet bijzonder goed...daarna ontbeten en wat kleine dingetjes gedaan. Afgezien van de was en beneden stofzuigen doe ik vandaag ook niks heb ik besloten. Lekker rustig aan en beetje aanklooien.

Ik weet het dan ook niet, Annemarie, met die smileys. Ik zou niet weten wat je hieraan kunt doen.

Ja, Weekee, zo blijf je idd in de rommel, maar ja, met al een peuter over de vloer moet je je daar echt bij neerleggen. Ik wou het eerst steeds weghebben, echt die nesteldrang, maar ja, ik heb me er maar aan overgegeven voor mijn eigen rust. Ik heb wel een extra speelgoedkist in elkaar gezet vandaag, hij heeft hiermee geholpen en vond het vervolgens dan ook prachtig om er zoveel mogelijk speelgoed in te doen, dus dan lost het "probleem" zich al deels op .

ik denk dat we allemaal wel last hebben van slechte nachten zo af en toe... soms weet je ook niet meer hoe je moet liggen he, en dat zeiltje in bed is zoooooooo warm en kraakt erg

erg he weekee, als je net hebt gegeten dat ze dan beweeglijker worden, dat heeft ons meisje ook... gelukkig kan ik t nog een beetje tegen houden en heb geen last van maagzuur maar de hele zwangerschap loop ik al te boeren  als ik net heb gegeten en eet toch rustig aan...   Alleen soms als ik ga liggen heb ik ineens wel dat t omhoog komt.. t hoort er allemaal bij .. wanneer was jij nou ook alweer uitegrekend?

zit ik net te vertellen dat ik ons meisje weinig voel heeft ze t volgens mij in de gaten hoor... ineens weer volop mamma kietelen en schoppen hahahaha ben dan wel weer blij als ik dr voel...

Terug
Bovenaan