Hoe is het met jullie??

Iedereen heeft weer andere meldingen met die smilies.... Ik krijg 3 keer de melding van iets met kopieren van het klembord.. als ik dan 3 keer zeg niet toestaan, dan gaat ie weg en kan ik weer verder met typen...

Wat spannend en leuk toch weer om te horen hoe het bij jullie gaat. Ben heel benieuwd wie er als eerste gaat bevallen......

Maar hoe gaat het eigenlijks met jess..... heb nog geen berichtje van haar over vandaag gelezen, de laatste van gistermiddag, of heb ik het nou helemaal fout   .   Ze moet volgens mij nog 4 dagen.....

Hoi meiden,
De hele dag in de weer geweest: VK (alles goed), garage (kapotte uitlaat) en cadeau voor mijn zus opgehaald. Daarna kwam mijn zus met peuter en baby hier spelen. Onze 2 jongens heerlijk gespeeld en de 2 meisjes zitten knuffelen. Ze wilden geschminkt dus zaten ze even later met pietenpak en schmink lekker aan de pepernoten!
Heb al wel de hele dag een soort menstruatie gevoel...
Dacht toch echt dat ik al bevallen zou zijn, na die heftige voorweeen een paar weken geleden! Misschien dat het dan maandag gebeurt, dat was mijn oma's verjaardag... Wil liever vandaag nog bevallen, vind het elke dag zwaarder worden. Vooral met dat slechte slapen. Ga vanavond maar eens vroeg naar bed, want na 12en wordt het slapen moeilijk. Dus dan maar eerder naar bed om  mijn slaap te pakken.
Groetjes,
Sonja

hoi noah, ik heb even gekeken op de hyves van jess en daar nog geen nieuws... wel spannend idd maar ze was al een tijdje zo verkouden he en misschien voelt ze zich gewoon niet lekker..

@ sonja, ja dan duurt het lang als je een paar weken geleden al voorweeen hebt gehad en nu de kleine nog gewoon bij je draagt. Ik hoop ook voor jou dat de bevalling neit lang meer op zich laat wachten hoor!

Poeh, meiden, we lopen echt allemaal op ons tandvlees, hè. Het is te hopen dat we geen van allen nog heel lang moeten lopen. Gelukkig gaan de weken snel, vind ik, morgen alweer vrijdag. Hopen dat we weer een goeie nachtrust hebben, dat verlicht de kwaaltjes misschien ook wel wat. Mijn kleintje is volgens mij na het eten begonnen om verder in te dalen, het steekt flink onderin en ik kan alleen maar een beetje achterover op de bank hangen, rechtop zitten lukt nu even niet.

gelukkig niet de enige die niet best slaapt  ik slaap ook niet super, wel met vlagen de ene nacht heel goed andere niet. ik moet zeker 2 keer plassen en soms nog meer. heb last van maagzuur, en kindje is weer erg in de weer, lekker alles weer schoongemaakt. even de cavias verschoont hoop nu maar dat dat de laatste keer is geweest! iemand al iets van jeany01 gehoord?

herkenbaar Bibi, je kan dan alleen maar hangen in de bank he... als ik rechtop moet komen is dat tegenwoordig ook een heel karwei, die buikspieren die willen niet meer echt mee hahahaha

We worden er niet echt charmanter op zo, dikke buik, ik kan niet meer met mijn benen bij elkaar zitten  en rechtop is lastig hahahahaha

nog niks van jeany gehoord nee... maar ze zou toch worden ingeleid? Dan heb je denk ik meer kans dat je in t ziekenhuis moet blijven toch?

dit is voor mij de eerste dus ben ook benieuwd hoe alles gaat met iedereen

Nou het lijkt erop dat de meeste meiden van mijn zwangerschapsgym ook al bevallen zijn. nu waren de meesten ook veel eerder uitgerekend dan ik 9november mama's) maar toch. Zelfs degene die dezelfde uitgerekende datum had als ik is dinsdag bevallen grrr. Ik wil ook!!

Terug
Bovenaan